ဒီရုိးရွင္းတဲ႔အခ်က္ေလးေတြက သင့္ကုိ အသက္ပုိရွည္ေစႏုိင္ပါသတဲ႔

အသက္ကုိဥာဏ္ေစာင့္ဆုိသလုိ က်န္းမာေရးအသိရွိမယ္ဆုိရင္ အသက္ပုိရွည္စြာေနထုိင္ရမွာအမွန္ပါပဲ။ေသခ်ိန္တန္ရင္ေသရမွာပဲဆုိေပမဲ႔ ဒီလုိအခ်က္ေလးေတြက သင့္ရဲ ႔လက္ရွိေနထုိင္ဆဲကာလမွာ က်န္းမာေရးပုိေကာင္းမြန္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ေပးထားမွာပါ။

စိတ္ေရာ ကုိယ္ပါက်န္းမာေစဖုိ႔ ဒီအခ်က္ေလးေတြကုိ မွတ္ထားသင့္ပါတယ္။ဘာေတြလဲဆုိေတာ့…

*အေကာင္းဆံုးအိပ္စက္ခ်ိန္က ည ၁၀ နာရီကေန မနက္ ၆နာရီထိ
ဒီအခ်ိန္အတြင္းအိပ္စက္တာဟာ က်န္းမာေရးအတြက္အသင့္ေတာ္ဆံုးပါပဲတဲ႔။ဘာလို႔လဲဆုိရင္ အဲ႔ဒီအခိ်န္ေတြမွာ ခႏၶာကုိယ္အစိတ္အပုိင္းေတြက သူ႔အခ်ိန္နဲ႔သူ လုပ္ေဆာင္္ေနၾကလုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ႔အခ်ိန္မွ အထဲက အစိတ္အပုိင္းေတြရဲ ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကလည္းပုိုျပီးေကာင္းမြန္မွာပါ။ဒါေၾကာင့္ ဒီအခ်ိန္အေတာအတြင္းအိပ္စက္တာအေကာင္းဆံုးပါပဲ။

*အမ်ားအျမင္ကုိ လ်စ္လ်ဴရႈသင့္တာ ရႈပါ
မလိုအပ္တဲ႔သူမ်ားေတြကုိ အျမင္ကုိလ်စ္လ်ဴရႈတာက စိတ္ဖိစီးမႈေတြကင္းေ၀းေစတဲ႔အတြက္ ကိုယ့္က်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။သူမ်ားေတြေျပာတဲ႔အေၾကာင္းကုိ လိုက္စဥ္းစားျပီးေတြးေတာေနရင္ ကုိုယ္ပဲ ေပ်ာ္ရႊင္မႈနည္းသြားမွာပါ။မေပ်ာ္ရႊင္တဲ႔လူတစ္ေယာက္က အသက္ရွည္ရွည္
မေနႏိုင္ၾကဘူးဆုိတာကုိ သိပၸံပညာရွင္ေတြက စမ္းသပ္ေလ့လာျပီးပါျပီ။

*ခရမ္းခ်ဥ္သီးမ်ားမ်ားစားပါ
ခရမ္းခ်ဥ္သီးမၾကိဳက္ဘူးဆုိရင္ေတာင္ အခုကစျပီးစားသင့္ပါျပီ။ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ အေမရိကန္က သိပၸံပညာရွင္ေတြဟာ လူအေယာက္ ၅၀၀၀ ေက်ာ္ကုိစမ္းသပ္ေလ့လာခဲ႔ျပီးတဲ႔ေနာက္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးမ်ားမ်ားစားတဲ႔သူဟာ နာတာရွည္ေရာဂါျဖစ္ျခင္းကေန ၂၆ရာခိုင္ႏႈန္းပုိျပီးကာကြယ္ႏုိင္ေၾကာင္း
ေတြ႔ရွိခဲ႔ရပါတယ္။ခရမ္းခ်ဥ္သီးမွာ Lycopene လုိ႔ေခၚတဲ႔ဇီ၀ဓာတ္တစ္ခုပါ၀င္တာေၾကာင့္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္ေစတဲ႔အျပင္ ကုိယ္အေလးခ်ိန္ကုိပါထိန္းသိမ္းေပးႏုိင္ပါတယ္။

*Alarm သံကုိဂရုစုိက္ပါ
ကုိယ္က ဆူညံေနမွႏုိးတယ္ဆုိရင္ေတာင္ အရမ္းဆူညံတဲ႔အသံမ်ိဳးမထားသင့္ပါဘူး။ဂ်ပန္လူမ်ိဳးေတြရဲ႔ေလ့လာခ်က္အရ က်ယ္ေလာက္တဲ႔ႏိႈးစက္ျမည္သံေၾကာင့္ လန္႔ျပီး ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ပြားႏုိင္ေခ်ပုိမ်ားတယ္လုိ႔ေတြ႔ရွိခဲ႔ရပါတယ္။ဒါ့အျပင္ ဒီလုိဆူညံသံေတြဟာ အာရံုေၾကာေတြအတြက္ပါမေကာင္းေစပါဘူးတဲ႔။ဒါေၾကာင့္ ကုိယ့္ရဲ ႔Alarm သံကုိ ေသခ်ာေရြးခ်ယ္ထားဖုိ႔မေမ့ပါနဲ႔

*ကပါ
တကယ္လုိ႔သင္ဟာ ပံုမွန္ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္ရမွာပ်ငး္တယ္ဆုိရင္ အကသင္တန္းေတြဘာေတြတက္လုိ႔ရပါတယ္။အကေတြဘာေတြက်ေတာ့ ပ်င္းစရာလည္းမေကာင္းတဲ႔အျပင္ ကတတ္ေတာ့ ပုိျပီးလည္းလူကုိစမတ္က်ေစပါတယ္။လႈပ္ရွားေနရတာျဖစ္လုိ႔ ကုိယ္အေလးခ်ိန္ကုိလည္းထိန္းျပီး
သားျဖစ္ေစပါတယ္။ဒီေတာ့ အကသင္တန္းေလးေတြ တက္ျဖစ္ေအာင္တက္တာမ်ိဳး၊ဗီဒီယုိေလးေတြၾကည့္ျပီးလုိက္ကတာမ်ိဳးလုပ္ၾကည့္ေနာ္

*သြားခဏခဏတုိက္တာမ်ိဳးမလုပ္ပါနဲ႔
သန္႔ရွင္းတာက ေကာင္းပါတယ္။ဒါေပမဲ႔ ခ်င့္ခ်ိန္ျပီးေတာ့လုပ္ေပါ့။ထမင္းတစ္ခါစားျပီးတုိင္း ခ်က္ခ်င္းသြားတုိက္မယ္။ခံတြင္းသန္႔ေဆးရည္သံုးမယ္ ဆုိရင္ သြားေတြကုိ ခဏေလးနဲ႔ပ်က္စီးလာေစႏုိင္ပါတယ္။သန္႔ရွင္းမသြားပဲ သြားေၾကြလႊာေတြကုိ ပ်က္စီးေစမွာပါ။ဒါေၾကာင့္ ထမင္းစားျပီးတာနဲ႔ခ်က္ခ်င္း
သြားတုိက္တာမ်ိဳးမလုပ္သင့္သလုိ ပံုမွန္ မနက္တစ္ၾကိမ္၊ညတစ္ၾကိမ္နဲ႔ ၾကားခ်ိန္ေတြမွာ ခံတြင္းသန္႔ေဆးရည္တစ္ၾကိမ္ေလာက္သံုးေပးရင္ သြားပ်က္စီးတာမ်ိဳးမျဖစ္ေစေတာ့ပါဘူး။

ဒီအခ်က္ေလးေတြကုိေသခ်ာသတိထားမယ္ဆုိရင္ အရင္ကထက္သာယာက်န္းမာတဲ႔ဘ၀ၾကီးကုိပုိင္ဆုိင္ႏုိင္ၾကမွာပါ။

Source:Brightside

Unicode

အသက်ကိုဉာဏ်စောင့်ဆိုသလို ကျန်းမာရေးအသိရှိမယ်ဆိုရင် အသက်ပိုရှည်စွာနေထိုင်ရမှာအမှန်ပါပဲ။သေချိန်တန်ရင်သေရမှာပဲဆိုပေမဲ့ ဒီလိုအချက်လေးတွေက သင့်ရဲ ့လက်ရှိနေထိုင်ဆဲကာလမှာ ကျန်းမာရေးပိုကောင်းမွန်အောင် ထိန်းသိမ်းစောင့်ရှောက်ပေးထားမှာပါ။

စိတ်ရော ကိုယ်ပါကျန်းမာစေဖို့ ဒီအချက်လေးတွေကို မှတ်ထားသင့်ပါတယ်။ဘာတွေလဲဆိုတော့…

*အကောင်းဆုံးအိပ်စက်ချိန်က ည ၁၀ နာရီကနေ မနက် ၆နာရီထိ
ဒီအချိန်အတွင်းအိပ်စက်တာဟာ ကျန်းမာရေးအတွက်အသင့်တော်ဆုံးပါပဲတဲ့။ဘာလို့လဲဆိုရင် အဲ့ဒီအချိန်တွေမှာ ခန္ဓာကိုယ်အစိတ်အပိုင်းတွေက သူ့အချိန်နဲ့သူ လုပ်ဆောင််နေကြလို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။အိပ်ပျော်နေတဲ့အချိန်မှ အထဲက အစိတ်အပိုင်းတွေရဲ ့လုပ်ဆောင်ချက်ကလည်းပိုုပြီးကောင်းမွန်မှာပါ။ဒါကြောင့် ဒီအချိန်အတောအတွင်းအိပ်စက်တာအကောင်းဆုံးပါပဲ။

*အများအမြင်ကို လျစ်လျူရှုသင့်တာ ရှုပါ
မလိုအပ်တဲ့သူများတွေကို အမြင်ကိုလျစ်လျူရှုတာက စိတ်ဖိစီးမှုတွေကင်းဝေးစေတဲ့အတွက် ကိုယ့်ကျန်းမာရေးအတွက်ကောင်းမွန်စေပါတယ်။သူများတွေပြောတဲ့အကြောင်းကို လိုက်စဉ်းစားပြီးတွေးတောနေရင် ကိုုယ်ပဲ ပျော်ရွှင်မှုနည်းသွားမှာပါ။မပျော်ရွှင်တဲ့လူတစ်ယောက်က အသက်ရှည်ရှည်
မနေနိုင်ကြဘူးဆိုတာကို သိပ္ပံပညာရှင်တွေက စမ်းသပ်လေ့လာပြီးပါပြီ။

*ခရမ်းချဉ်သီးများများစားပါ
ခရမ်းချဉ်သီးမကြိုက်ဘူးဆိုရင်တောင် အခုကစပြီးစားသင့်ပါပြီ။ဘာလို့လဲဆိုတော့ အမေရိကန်က သိပ္ပံပညာရှင်တွေဟာ လူအယောက် ၅၀၀၀ ကျော်ကိုစမ်းသပ်လေ့လာခဲ့ပြီးတဲ့နောက် ခရမ်းချဉ်သီးများများစားတဲ့သူဟာ နာတာရှည်ရောဂါဖြစ်ခြင်းကနေ ၂၆ရာခိုင်နှုန်းပိုပြီးကာကွယ်နိုင်ကြောင်း
တွေ့ရှိခဲ့ရပါတယ်။ခရမ်းချဉ်သီးမှာ Lycopene လို့ခေါ်တဲ့ဇီဝဓာတ်တစ်ခုပါဝင်တာကြောင့် ကျန်းမာရေးနဲ့ညီညွတ်စေတဲ့အပြင် ကိုယ်အလေးချိန်ကိုပါထိန်းသိမ်းပေးနိုင်ပါတယ်။

*Alarm သံကိုဂရုစိုက်ပါ
ကိုယ်က ဆူညံနေမှနိုးတယ်ဆိုရင်တောင် အရမ်းဆူညံတဲ့အသံမျိုးမထားသင့်ပါဘူး။ဂျပန်လူမျိုးတွေရဲ့လေ့လာချက်အရ ကျယ်လောက်တဲ့နှိုးစက်မြည်သံကြောင့် လန့်ပြီး နှလုံးရောဂါဖြစ်ပွားနိုင်ချေပိုများတယ်လို့တွေ့ရှိခဲ့ရပါတယ်။ဒါ့အပြင် ဒီလိုဆူညံသံတွေဟာ အာရုံကြောတွေအတွက်ပါမကောင်းစေပါဘူးတဲ့။ဒါကြောင့် ကိုယ့်ရဲ ့Alarm သံကို သေချာရွေးချယ်ထားဖို့မမေ့ပါနဲ့

*ကပါ
တကယ်လို့သင်ဟာ ပုံမှန်လေ့ကျင့်ခန်းတွေလုပ်ရမှာပျငး်တယ်ဆိုရင် အကသင်တန်းတွေဘာတွေတက်လို့ရပါတယ်။အကတွေဘာတွေကျတော့ ပျင်းစရာလည်းမကောင်းတဲ့အပြင် ကတတ်တော့ ပိုပြီးလည်းလူကိုစမတ်ကျစေပါတယ်။လှုပ်ရှားနေရတာဖြစ်လို့ ကိုယ်အလေးချိန်ကိုလည်းထိန်းပြီး
သားဖြစ်စေပါတယ်။ဒီတော့ အကသင်တန်းလေးတွေ တက်ဖြစ်အောင်တက်တာမျိုး၊ဗီဒီယိုလေးတွေကြည့်ပြီးလိုက်ကတာမျိုးလုပ်ကြည့်နော်

*သွားခဏခဏတိုက်တာမျိုးမလုပ်ပါနဲ့
သန့်ရှင်းတာက ကောင်းပါတယ်။ဒါပေမဲ့ ချင့်ချိန်ပြီးတော့လုပ်ပေါ့။ထမင်းတစ်ခါစားပြီးတိုင်း ချက်ချင်းသွားတိုက်မယ်။ခံတွင်းသန့်ဆေးရည်သုံးမယ် ဆိုရင် သွားတွေကို ခဏလေးနဲ့ပျက်စီးလာစေနိုင်ပါတယ်။သန့်ရှင်းမသွားပဲ သွားကြွေလွှာတွေကို ပျက်စီးစေမှာပါ။ဒါကြောင့် ထမင်းစားပြီးတာနဲ့ချက်ချင်း
သွားတိုက်တာမျိုးမလုပ်သင့်သလို ပုံမှန် မနက်တစ်ကြိမ်၊ညတစ်ကြိမ်နဲ့ ကြားချိန်တွေမှာ ခံတွင်းသန့်ဆေးရည်တစ်ကြိမ်လောက်သုံးပေးရင် သွားပျက်စီးတာမျိုးမဖြစ်စေတော့ပါဘူး။

ဒီအချက်လေးတွေကိုသေချာသတိထားမယ်ဆိုရင် အရင်ကထက်သာယာကျန်းမာတဲ့ဘဝကြီးကိုပိုင်ဆိုင်နိုင်ကြမှာပါ။

Source:Brightside

 

209 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.