ဘာစားစား၀မလာတဲ႔ပ်ိဳေမတို႕အဖို႕

သူမ်ားေတြက ပိန္ခ်င္လို႔၀ိတ္ခ်ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ကဘာစားစား၀မလာလို႔စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနလား ၊ ဘယ္လိုခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုတိုးပြားေအာင္လုပ္မလဲ ။ ဘယ္လိုအစားအစာေတြဘယ္လိုနည္းလမ္းေတြကို အသံုးျပဳျပီးအတက္နို္င္ဆံုးကိုယ္ခႏၶာဖြင္႔ျဖိဳးလာေအာင္လုပ္မလဲဆိုတာကိုေဖာ္ျပလိုက္

1. အစာစားခ်ိန္ကို ပံုမွန္ထားပါ

အစားကိုစားေတာ႔စားေပမဲ႔ အခ်ိန္မွန္မွန္စားသံုးဖို႕ေမ႔ေနတက္တာေျကာင႔္ကုိယ္ခႏၶာဟာ လိုအပ္တဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္မရရွိပဲ ဖြင္႔ျဖိဳးသင္႔သေလာက္မဇြင္႔ျဖိဳးတာမ်ိဳးျဖစ္တက္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔အစားကိုပံုမွန္စားေပးျခင္းျဖင္႔ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုျမွင္႔တင္ပါ။

2. အာဟာရရွိတာကိုေရြးစားတက္ပါေစ

အစားေးတြေတာ႔ တစ္အားစားေနပင္မဲ႔ ဘာလို႔၀မလာတာလဲဆိုတဲ႔ အေျဖကဒီမွာပါ။ အဟာရရွိတဲ႔ အစားစာတြကို စားသံုးေပးမွလိုအပ္တဲ႔ ဓာတ္ေတြကိုရရွိနိုင္ျပီး ေတြ႕သမ်ွ မုန္႔ပဲသေရစာ တိုလီမုတ္စကုိစားေနရင္ေတာ႔ထင္ထားသေလာက္ ဖြံ႔ျဖိဳးလားမွာမဟုတ္ပါဘူး။

3. Gym ကစားပါ

အေလးခ်ိန္က်ေအာင္ကစားသလို အေလးခ်ိန္ တက္လာေအာင္လည္း ကစားလို႕ရပါတယ္။ Gymကစားရင္းနဲ႕ ၀ိတ္တက္ေအာင္လုပ္ျခင္းဟာ လိုအပ္တဲ႔ အစိတ္အပိုင္းကိုသာဖြံျဖိဳးေစျပီး မလိုအပ္တဲ႔ အဆီပိုေတြကို မတက္ေစတဲ႔ ၀နည္းပါ။

4. အိပ္ခ်ိန္မွန္မွန္ အိပ္ပါ

အစားပံုမွန္စားရသလုိပဲ အိပ္ခိ်န္ကိုလည္း အခ်ိန္မွန္မွန္ အိပ္ေပးဖို႔လည္းလိုအပ္ပါတယ္။ ညဘက္အိပ္ခ်ိန္ကိုညနက္တဲ႔ထိုမေနပဲ ဘယ္ခ်ိန္ အိပ္ျပီး ဘယ္ အခ်ိန္ထမယ္ဆိုတာကို သတ္မွတ္ထားပါ။

5. စိတ္ကေလးခ်မ္းသာေနပါေစ

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ဖြံ႕ျဖိဳးမႈဟာ စိတ္ရဲ႕ေပၚကို အရမ္းသက္ေရာက္ေနပါတယ္။ စိတ္ဆင္းရဲစရာမ်ားလွတဲ႔ လူတစ္ေယာက္ဟာ အေပၚကဘယ္အခ်က္ကိုမွလိုက္နာနိုင္မွာမဟုတ္တာေျကာင္႔စိတ္ေရာကိုယ္ေရာ က်န္းမာ၀ျဖိဳးေစဖို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားပါ။

6. အဆီပုိကို မစုေဆာင္းမိပါေစနဲ႕

တစ္ခ်ိဳ႕က၀ေအာင္လုပ္မယ္ဆိုျပီး အဆီမ်ားတဲ႔ အစားအစာ အဆီ တက္တဲ႔ အစားအစာေတြကို ေရြးခ်ယ္စားေသာက္ျပီး အဆီစုေလ႔ရွိပါတယ္။ ဒါဟာမွားယြင္းတဲ႔နည္းလမ္းပါ၊ ဖြ႔ံျဖိဳးတဲ႔ကိုယ္ခႏၶာကို ပိုင္ဆိုင္ဖို႕အတြက္ အဟာရရွိတဲ႔ အစားစာေတြကိုပဲစားေပးဖို႔လိုတာျဖစ္ပါတယ္။

7. ၀ေဆးေတြေသာက္တာ

တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ၀ေဆးေတြဟာ လူတိုင္းနဲ႕အဆင္မေျပပါဘူး မ်ားစြာေသာ side effectရွိနိုင္သလို တစ္ခါတေလ မ်က္နွာျကီးတစ္ခုပဲ ေဖာင္းလာတာမ်ိဳး ေတြျဖစ္တက္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔သဘာ၀နည္းလမ္းေတြကိုသာ အသံုးျပဳျပီး ၀ိတ္တက္ေအာင္ျကိုးစားဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။မ်ိဳးရိုးေျကာင္႔လို႔ဆိုျပီးပိန္ေနတဲ႔သူေတြကိုေတာ႔ေသခ်ာမေျပာနို္င္ပင္မဲ႔ ပံုမွန္၀ိတ္တက္ေအာင္ျကိုးစားေနတဲ႔သူတစ္ေယာက္အတြက္နည္းလမ္းေကာင္းေလးေတြနဲ႕၀ိတ္တက္ျကပါေစလို႔ဆုေတာင္းရင္…

Unicode

သူများတွေက ပိန်ချင်လို့ဝိတ်ချနေတဲ့ အချိန်မှာ ကိုယ်ကဘာစားစားဝမလာလို့စိတ်မကောင်းဖြစ်နေလား ၊ ဘယ်လိုခန္ဓာကိုယ်အလေးချိန်ကိုတိုးပွားအောင်လုပ်မလဲ ။ ဘယ်လိုအစားအစာတွေဘယ်လိုနည်းလမ်းတွေကို အသုံးပြုပြီးအတက်နို်င်ဆုံးကိုယ်ခန္ဓာဖွင့်ဖြိုးလာအောင်လုပ်မလဲဆိုတာကိုဖော်ပြလိုက်
1. အစာစားချိန်ကို ပုံမှန်ထားပါ
အစားကိုစားတော့စားပေမဲ့ အချိန်မှန်မှန်စားသုံးဖို့မေ့နေတက်တာကြောင့်ကိုယ်ခန္ဓာဟာ လိုအပ်တဲ့ ကိုယ်အလေးချိန်မရရှိပဲ ဖွင့်ဖြိုးသင့်သလောက်မဇွင့်ဖြိုးတာမျိုးဖြစ်တက်ပါတယ်။ ဒါကြောင့်အစားကိုပုံမှန်စားပေးခြင်းဖြင့်ကိုယ်အလေးချိန်ကိုမြှင့်တင်ပါ။

2. အာဟာရရှိတာကိုရွေးစားတက်ပါစေ
အစားေးတွတော့ တစ်အားစားနေပင်မဲ့ ဘာလို့ဝမလာတာလဲဆိုတဲ့ အဖြေကဒီမှာပါ။ အဟာရရှိတဲ့ အစားစာတွကို စားသုံးပေးမှလိုအပ်တဲ့ ဓာတ်တွေကိုရရှိနိုင်ပြီး တွေ့သမျှ မုန့်ပဲသရေစာ တိုလီမုတ်စကိုစားနေရင်တော့ထင်ထားသလောက် ဖွံ့ဖြိုးလားမှာမဟုတ်ပါဘူး။

3. Gym ကစားပါ
အလေးချိန်ကျအောင်ကစားသလို အလေးချိန် တက်လာအောင်လည်း ကစားလို့ရပါတယ်။ Gymကစားရင်းနဲ့ ၀ိတ်တက်အောင်လုပ်ခြင်းဟာ လိုအပ်တဲ့ အစိတ်အပိုင်းကိုသာဖွံဖြိုးစေပြီး မလိုအပ်တဲ့ အဆီပိုတွေကို မတက်စေတဲ့ ဝနည်းပါ။

4. အိပ်ချိန်မှန်မှန် အိပ်ပါ
အစားပုံမှန်စားရသလိုပဲ အိပ်ချိန်ကိုလည်း အချိန်မှန်မှန် အိပ်ပေးဖို့လည်းလိုအပ်ပါတယ်။ ညဘက်အိပ်ချိန်ကိုညနက်တဲ့ထိုမနေပဲ ဘယ်ချိန် အိပ်ပြီး ဘယ် အချိန်ထမယ်ဆိုတာကို သတ်မှတ်ထားပါ။

5. စိတ်ကလေးချမ်းသာနေပါစေ
လူတစ်ယောက်ရဲ့ခန္ဓာကိုယ်ဖွံ့ဖြိုးမှုဟာ စိတ်ရဲ့ပေါ်ကို အရမ်းသက်ရောက်နေပါတယ်။ စိတ်ဆင်းရဲစရာများလှတဲ့ လူတစ်ယောက်ဟာ အပေါ်ကဘယ်အချက်ကိုမှလိုက်နာနိုင်မှာမဟုတ်တာကြောင့်စိတ်ရောကိုယ်ရော ကျန်းမာဝဖြိုးစေဖို့ ကိုယ့်ကိုယ်ကို စိတ်ချမ်းသာအောင်ထားပါ။

6. အဆီပိုကို မစုဆောင်းမိပါစေနဲ့
တစ်ချို့ကဝအောင်လုပ်မယ်ဆိုပြီး အဆီများတဲ့ အစားအစာ အဆီ တက်တဲ့ အစားအစာတွေကို ရွေးချယ်စားသောက်ပြီး အဆီစုလေ့ရှိပါတယ်။ ဒါဟာမှားယွင်းတဲ့နည်းလမ်းပါ၊ ဖွ့ံဖြိုးတဲ့ကိုယ်ခန္ဓာကို ပိုင်ဆိုင်ဖို့အတွက် အဟာရရှိတဲ့ အစားစာတွေကိုပဲစားပေးဖို့လိုတာဖြစ်ပါတယ်။

7. ဝဆေးတွေသောက်တာ
တစ်ချို့သောဝဆေးတွေဟာ လူတိုင်းနဲ့အဆင်မပြေပါဘူး များစွာသော side effectရှိနိုင်သလို တစ်ခါတလေ မျက်နှာကြီးတစ်ခုပဲ ဖောင်းလာတာမျိုး တွေဖြစ်တက်ပါတယ်။ ဒါကြောင့်သဘာဝနည်းလမ်းတွေကိုသာ အသုံးပြုပြီး ၀ိတ်တက်အောင်ကြိုးစားဖို့လိုအပ်ပါတယ်။မျိုးရိုးကြောင့်လို့ဆိုပြီးပိန်နေတဲ့သူတွေကိုတော့သေချာမပြောနို်င်ပင်မဲ့ ပုံမှန်ဝိတ်တက်အောင်ကြိုးစားနေတဲ့သူတစ်ယောက်အတွက်နည်းလမ်းကောင်းလေးတွေနဲ့ဝိတ်တက်ကြပါစေလို့ဆုတောင်းရင်…

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.