ဒူး နဲ႔ အရြတ္ေတြကို သန္မာေစမယ့္ သဘာဝအစားစာေတြ

အသက္ေလး နည္းနည္းၾကီးလာတာနဲ႔အမွ် ဒူးကိုက္ ၊ ခါးနာနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေဝဒနာေတြကို စတင္ခံစားလာရပါျပီ။ အသက္ရမွ နာတာက်င္တာေတြ ခံစားေနမယ့္အစား ခုတည္းက မိမိရဲ႕က်န္းမာေရးကို ဂ႐ုစိုက္တယ္ဆိုရင္ ဒီအစားစာေတြကို ပံုမွန္စားသံုးေပးဖို႔လိုပါတယ္။

ေရ

Image result for water
ေရကေတာ့ သိတဲ့အတုိင္း။ က်န္းမာေရးအတြက္ မ႐ွိမျဖစ္လုိအပ္တဲ့ အရာပါပဲ။ အသားရည္ကိုသာမကခႏၶာကိုယ္အတြင္းပုိင္းက အညစ္ေၾကးေတြကို အကုန္႐ွင္းထုတ္ေပးႏုိင္တဲ့ ဒီေရကုိ မ်ားမ်ားေသာက္သံုးေပးႏုိင္ေလ သင့္ရဲ႕အ႐ိုးဆစ္ေတြ သန္မာ ၊ အသားရည္ေတြ ၾကည္လင္ေလပါပဲ။

ၾကက္သြန္နီ


ၾကက္သြန္နီကို နံလို႔မၾကိဳက္တဲ့သူမ်ားလည္း အစိမ္းလိုက္ၾကီးမဟုတ္ရင္ေတာင္ ၾကက္သြန္နီနဲ႔ေရာေႏွာခ်က္ထားတဲ့ ဟင္းလ်ာေတြကို စားသံုးပါ။ ၾကက္သြန္နီဟင္းရည္ေလးေတြ ေသာက္ေပးပါ။ ၾကက္သြန္နီမွ မဟုတ္ ၾကက္သြန္ျဖဴမွာလည္း ေသြးသန္႔ေစျပီး ခႏၶာကိုယ္အ႐ိုးဆစ္ေတြကို သန္မာေစတဲ့ စြမ္းသတၱိေတြ ပုိင္ဆိုင္ထားပါတယ္။

ဗီတာမင္စီၾကြယ္ဝတဲ့ အစားစာမ်ား


ကီ၀ီ ၊ စေတာ္္ဘယ္ရီ ၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီိး ၊ လိေမၼာ္သီး ၊ နံနံပင္၊ ပန္းေဂၚဖီ အစ႐ွိသျဖင့္ ဒါေတြအားလံုးဟာ က်န္းမာေရးအတြက္ အေထာက္ကူျဖစ္ေစတဲ့ အစားစာေတြပါပဲ။ ထမင္းနဲ႔ တဲြစားလို႔ရသလိို ထမင္းစားျပီးခ်ိန္ အခ်ဳိတည္းလို႔ရတဲ့ အသီးႏွံ႔ေတြလည္း ျဖစ္တာေၾကာင့္ ပံုမွန္စားသံုးေပးဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။

အားျဖည့္ေပးတဲ့ အသား

Related image
အသားက လိုအပ္သေလာက္စားေပးရင္ ရပါတယ္။ အသားမွာ zinc, nutrient နဲ႔ အျခားအာဟာရေတြျပည့္ဝတာေၾကာင့္ အသားေကာင္းေကာင္းကို စားတတ္္ဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ တစ္ပတ္ကို အသား ၁ဝဝဂရမ္စားေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အခံြမာသီး ၊ ပဲေတာင့္ နဲ႔ ပင္ဘယ္စာေတြကလည္း က်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

368 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.