ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာကုိအျမန္ဆံုးဖယ္ရွားေပးႏုိင္မယ့္ေယာဂေလ့က်င့္ခန္း ၅ ခု

ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာကုိ ေယာဂေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျပီးဖယ္ရွားလို႔ရတယ္ဆုိတာသင္သိပါသလား? မၾကာခဏေခါင္းကုိက္တတ္သူ၊ဇတ္ေၾကာတက္တတ္သူေတြအတြက္ ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြက အသံုး၀င္ေစမွာပါ။ေခါင္းကုိက္တယ္ဆုိတာလည္ပင္း၊ပုခံုးနဲ႔ဦးေရျပားေပၚက အေၾကာအျခင္ေတြေတာင့္တင္းလာလုိ႔ပါ။ဒါေၾကာင့္ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာခံစားေနရသူေတြအတြက္ ေယာဂေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခိ်ဳ႔ကုိ ျပန္ျပီးေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

*လည္ပင္းအေၾကာအျခင္ေတြေျဖေလ်ွာ့ျခင္း

လည္ပင္းၾကြက္သားအေၾကာအျခင္ေတြေတာင့္တင္းလာတာေၾကာင့္ေခါင္းကုိက္တာ၊ဇက္ေၾကာတတ္ေတြျဖစ္လာတာပါ။လည္ပင္းေလ့က်င့္ခန္းကရုိးရုိးေလးပါပဲ။သက္ေတာင့္သက္သာအေနအထားနဲ႔ ခပ္မတ္မတ္ထုိင္ပါ။လည္ပင္းၾကြက္သားေတြကုိတတ္ႏုိင္သေလာက္ေလ်ွာ့ထားပါ။ျပီးရင္ ပံုထဲကလုိ ဦးေခါင္းညာဘက္ကုိ ဘယ္လက္နဲ႔ျဖည္းညင္းစြာဆြဲလိုက္ပါ။အဲ႔အေနအထားအတုိင္း အသက္ကုိျဖည္းျဖည္းခ်င္းရႈသြင္းရႈထုတ္ပါ။စကၠန္႔အနည္းငယ္ေလာက္စီဘယ္၊ညာေျပာင္းလဲလုပ္ေပးပါ။

*ေျခေထာက္အေၾကာအျခင္ေျဖေလ်ွာ့ျခင္း

ဒီေလ့က်င့္ခန္းကလည္းတကယ္ထိေရာက္ေစပါတယ္။လည္ပင္းေၾကာေတြကုိပါ တစ္ခါတည္းေျဖေလ်ာ့ေပးႏုိင္တယ္ဆုိရမွာပါပဲ။နံရံမွာ ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိပံုထဲကလိုေထာင္ထားပါ။ခႏၶာကုိယ္တစ္၀က္ေလာက္ပဲ ဖ်ာေပၚမွာရွိျပီး က်န္တစ္၀က္က နံရံပါကပ္္ေနပါေစ။ေျခေထာက္ကုိလည္းေသခ်ာေျဖာင့္ေျဖာင့္ေထာင္ျပီးလက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ေဘးမွာျဖန္႔ခ်ထားတာျဖစ္ေစ၊၀မ္းဗုိက္မွာတင္ထားတာျဖစ္ေစလုပ္ပါ။ျပီးရင္မ်က္လံုးေလးမွိတ္ျပီးတစ္ကုိယ္လံုးက အေၾကာေတြကုိေလ်ွာ့ခ်ထားပါ။၃မိနစ္ကေန ၁၀မိနစ္အထိ အဲ႔ဒီအတိုင္းေနျပီး အသက္ရႈေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္ ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာယူပစ္လုိက္သလိုေပ်ာက္ကင္းသြားပါလိမ့္မယ္။

*တစ္ကုိယ္လံုးအေၾကာေလ်ွာ့ျခင္း

ဒီေလ့က်င့္ခန္းဟာဆုိရင္တစ္ကုိယ္လံုးကအေၾကာအျခင္ေတြကုိေျဖေလ်ာ့ေပးႏုိင္ပါတယ္။ဒါ့အျပင္ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္တာ၊ခါးနာေက်ာနာတာေတြကုိ ေပ်ာက္ေစသလို တစ္ေနကုန္ထုိင္လို႔အေညာင္းမိေနသူေတြအတြက္လည္းေကာင္းမြန္တဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုပါ။ပံုထဲကအေနအထားပံုစံအတိုင္း
၂မိနစ္၊၃မိနစ္ေလာက္ေနျပီး အသက္ကုိမွန္မွန္ရႈသြင္းရႈထုတ္လုပ္ေပးပါ။ဒါက ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာေပ်ာက္ကင္းေစသလုိ အားအင္သစ္ေတြပါရရွိေစပါတယ္။

*ေနာက္ေက်ာဘက္ၾကြက္သားေျဖေလ်ာ့ျခင္း

တကယ္လုိ႔ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာဟာ ေနာက္ေက်ာဘက္ကေနတစ္ဆင့္ခံစားရတယ္လုိ႔ထင္ေနရင္ သင့္ရဲ ႔ေက်ာရုိးၾကြက္သားေတြကုိခဏအနားေပးဖုိ႔လိုပါတယ္။
ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးကုိလုပ္မယ္ဆုိရင္ပထမဆံုး ဖ်ာေပၚမွာလဲွလိုက္ပါ။ျပီးရင္ဒူးကုိေကြးလိုက္ျပီးပံုထဲကလုိ လက္နဲ႔ေျခဖ်ားထိေအာင္ျဖည္းျဖည္းခ်င္းလုပ္ပါ။
ဒါက စိတ္ကုိအနားေပးသလိုျဖစ္ေစျပီး ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာကုိလည္းသက္သာေလ်ာ့ပါးေစပါတယ္။

*နာက်င္မႈေပ်ာက္ေစတဲ႔အေျခခံေယာဂေလ့က်င့္ခန္း

ဒီေလ့က်င့္ခန္းကလည္း ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာတင္မကပါဘူး။ခႏၶာကုိယ္နာက်င္မႈေတြကုိပါ ေျဖေလ်ာ့ေပးႏုိင္ပါတယ္။ခႏၶာကုိယ္ကုိ သက္ေတာင့္သက္သာေျဖေလ်ာ့ျပီး ဦးေခါင္းကုိၾကမ္းျပင္နဲ႔ထိလုနီးပါးေကြးညြတ္လိုက္ပါ။ပံုထဲကလုိ လက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ဒူးေနရာကေနေျခသလံုးထိ ဆြဲကပ္ေပးပါ။အဲ႔ဒီလုိအေနအထားအတုိင္း ၁မိနစ္ကေန ၃မိနစ္အထိ အသက္မွန္မွန္ရႈထုတ္ကာ ေနေပးပါ။ဒါက ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုရဲ႔အေၾကာအျခင္ေတြေျဖေလ်ာ့တာပါပဲ။

ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာတစ္ခုတည္းတင္မက ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလံုးကၾကြက္သားေတြကုိအေၾကာေျဖေလ်ာ့ေပးလို႔ လန္းဆန္းတက္ၾကြမႈကုိအျမဲရရွိေစမွာပါ။

123 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.