တစ္ေန႕တစ္ေန႕၀မ္းခ်ဳပ္လို႕ေခါင္းခဲေနရတဲ႔သူေတြအတြက္

၀မ္းခ်ဳပ္ျပီးမအီသာျဖစ္ရင္တကယ္ျကီးေနရခက္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕သူေတြက ေတာ္ေတာ္၀မ္းက်စ္တတ္ျကတဲ႔အက်င္႔ရွိတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆုိ တစ္ပတ္တစ္ခါ၀မ္းနႈတ္ေပးမွ ပံုမွန္၀မ္းသြားတယ္ဆုိတာမ်ိဳး၊ ေဆးမကူပဲနဲ႕၀မ္းေကာင္းေကာင္းမမွန္ဘူးဆိုတာမ်ိဳးေတြျဖစ္တတ္ျကပါတယ္။ ဆိုေတာ႔ ဒီလိုကိစၥမ်ိဳးေတြမျဖစ္ပဲ ၀မ္းပံုမွန္သြားျပီးအပူအပုပ္ကင္းစင္ေအာင္ ဘယ္လိုေလးေတြ လုပ္သင္႔သလဲဆုိတာ အနည္းငယ္မ်ွေ၀ေပးလုိက္ပါတယ္။

(၁) ထမင္းစားရင္အစာေျကေအာင္စားပါ

အစားစာရင္ အစာကိုေျကညက္ေအာင္စားျခင္းက သင္႔ရဲ႕၀မ္းကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္နဲ႕ ပံုမွန္သြားေစပါတယ္။ အစာမေျကညက္ရင္လည္းရင္ျပည္႔ရင္ကယ္ျဖစ္ျပီး၀မ္းက်စ္တတ္ပါတယ္။

(၂) ေရကိုအခ်ိန္မွန္ေသာက္ပါ

မနက္အိပ္ယာကနိုးနုိးျခင္းေရကို တစ္ခြက္ျပည္႔ျပည္႔ေသာက္ပါ။ မနက္နုိးနုိးျခင္းေရ၀၀ေသာက္ျခင္းက သင္႔ရဲ႕၀မ္းကိုေအးေစျပီး ၀မ္းမွန္ေစပါတယ္။

(၃) ခ်ိဳ ခ်ဥ္ ဖန္ ငန္ ခါး အာဟာရအရသာစံုလင္စြာစားပါ

အစားေသာက္ကိုေခ်းမ်ားျပီး ဟိုဟာေရွာင္ဒီဟာေရွာင္မလုပ္ပါနဲ႕။ အရသာအစံုအလင္နဲ႕ အာဟာရဓာတ္ကိုစံုလင္မ်ွတစြာစားမွသာ က်န္းမာေရးေကာင္းျပီး၀မ္းမွန္နုိင္မွာပါ။

(၄) ေရေႏြးနဲ႕ေရေအးကိုေနရာမွန္ေသာက္ပါ

ထမနဲတို႕ေကာက္ညွင္းတို႕ လို၀မ္းခ်ဳပ္လြယ္တဲ႔အစားစာေတြကို စားျပီးခ်ိန္မွာေရေႏြးျကမ္းမေသာက္ပဲရိုးရိုးေရသာေသာက္ပါ။ ခ်ဳပ္စာေတြစားျပီးေရေႏြးျကမ္းေသာက္တာဟာ ပိုလို႕၀မ္းက်စ္ေစပါတယ္။

(၅) အျမဲအျငိမ္ျကီးပဲမေနပါနဲ႕

အထိုင္မ်ားတာတို႕၊အေညာင္းမိတာတို႕ဆိုရင္ ၀မ္းခ်ဳပ္ေစပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔ ထုိင္ျကီးပဲ အျမဲမေနပဲ မျကာခဏလႈပ္လႈပ္ရွားရွားလုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။

ဒီနည္းလမ္းေလးေတြက သင္႔ရဲ႕အတင္းညွစ္ျပီး အိမ္သာတတ္ရတဲ႔အျဖစ္ကေနလြတ္ေျမာက္ျပီး၀မ္းမွန္ေစနိုင္ပါတယ္…

Unicode

ဝမ်းချုပ်ပြီးမအီသာဖြစ်ရင်တကယ်ကြီးနေရခက်ပါတယ်။ တစ်ချို့သူတွေက တော်တော်ဝမ်းကျစ်တတ်ကြတဲ့အကျင့်ရှိတယ်။ တစ်ချို့ဆို တစ်ပတ်တစ်ခါဝမ်းနှုတ်ပေးမှ ပုံမှန်ဝမ်းသွားတယ်ဆိုတာမျိုး၊ ဆေးမကူပဲနဲ့ဝမ်းကောင်းကောင်းမမှန်ဘူးဆိုတာမျိုးတွေဖြစ်တတ်ကြပါတယ်။ ဆိုတော့ ဒီလိုကိစ္စမျိုးတွေမဖြစ်ပဲ ဝမ်းပုံမှန်သွားပြီးအပူအပုပ်ကင်းစင်အောင် ဘယ်လိုလေးတွေ လုပ်သင့်သလဲဆိုတာ အနည်းငယ်မျှဝေပေးလိုက်ပါတယ်။

(၁) ထမင်းစားရင်အစာကြေအောင်စားပါ

အစားစာရင် အစာကိုကြေညက်အောင်စားခြင်းက သင့်ရဲ့ဝမ်းကို ကောင်းကောင်းမွန်မွန်နဲ့ ပုံမှန်သွားစေပါတယ်။ အစာမကြေညက်ရင်လည်းရင်ပြည့်ရင်ကယ်ဖြစ်ပြီးဝမ်းကျစ်တတ်ပါတယ်။

(၂) ရေကိုအချိန်မှန်သောက်ပါ

မနက်အိပ်ယာကနိုးနိုးခြင်းရေကို တစ်ခွက်ပြည့်ပြည့်သောက်ပါ။ မနက်နိုးနိုးခြင်းရေဝဝသောက်ခြင်းက သင့်ရဲ့ဝမ်းကိုအေးစေပြီး ဝမ်းမှန်စေပါတယ်။

(၃) ချို ချဉ် ဖန် ငန် ခါး အာဟာရအရသာစုံလင်စွာစားပါ

အစားသောက်ကိုချေးများပြီး ဟိုဟာရှောင်ဒီဟာရှောင်မလုပ်ပါနဲ့။ အရသာအစုံအလင်နဲ့ အာဟာရဓာတ်ကိုစုံလင်မျှတစွာစားမှသာ ကျန်းမာရေးကောင်းပြီးဝမ်းမှန်နိုင်မှာပါ။

(၄) ရေနွေးနဲ့ရေအေးကိုနေရာမှန်သောက်ပါ

ထမနဲတို့ကောက်ညှင်းတို့ လိုဝမ်းချုပ်လွယ်တဲ့အစားစာတွေကို စားပြီးချိန်မှာရေနွေးကြမ်းမသောက်ပဲရိုးရိုးရေသာသောက်ပါ။ ချုပ်စာတွေစားပြီးရေနွေးကြမ်းသောက်တာဟာ ပိုလို့ဝမ်းကျစ်စေပါတယ်။

(၅) အမြဲအငြိမ်ကြီးပဲမနေပါနဲ့

အထိုင်များတာတို့၊အညောင်းမိတာတို့ဆိုရင် ဝမ်းချုပ်စေပါတယ်။ ဒါကြောင့် ထိုင်ကြီးပဲ အမြဲမနေပဲ မကြာခဏလှုပ်လှုပ်ရှားရှားလုပ်ပေးသင့်ပါတယ်။

ဒီနည်းလမ်းလေးတွေက သင့်ရဲ့အတင်းညှစ်ပြီး အိမ်သာတတ်ရတဲ့အဖြစ်ကနေလွတ်မြောက်ပြီးဝမ်းမှန်စေနိုင်ပါတယ်…

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.