မ်က္မွန္ပါ၀ါအမ်ားျကီးမတက္လာေလေအာင္…

မ်က္မွန္သမားေတြအေျကာက္ဆံုးအရာက ကိုယ္႔မ်က္မွန္ပါ၀ါျကီးတစ္ခါစစ္တုိင္းတစ္ခါတိုးလာမွာကိုပါပဲ။ ဒီလုိမ်က္မွန္ပါ၀ါ စမ္းလုိက္တိုင္း တိုးတိုးလာတာမ်ိဳးမျဖစ္ပဲ မက်ရင္ေတာင္ ပါ၀ါကျငိမ္ေနရင္မဆိုးဘူးလို႕ဆိုရမွာပဲ။ ဆုိေတာ႔ သင္႔မ်က္လံုးပါ၀ါမတိုးလာေစဖို႕ဒီနည္းလမ္းေလးေတြက အေထာက္ကူျဖစ္ေစမွာပါ…

(၁) မ်က္မွန္ကိုပံုမွန္တတ္ပါ

မ်က္မွန္ကိုျဖဳတ္လုိက္တပ္လုိက္လုပ္တာမ်ိဳးမလုပ္ပဲ မ်က္မွန္တပ္မွရမယ္ဆုိတဲ႔သူတုိင္း ပံုမွန္မ်က္မွန္တတ္ထားျခင္းက ပါ၀ါတုိးျခင္းကို ေလ်ာ႔က်ေစပါတယ္။

(၂) မ်က္စဥ္းတစ္ခုပံုမွန္သံုးစြဲပါ(ဆရာ၀န္ညႊန္ျကားေသာ)

မ်က္စဥ္းတစ္ခုကိုပံုမွန္သံုးစြဲေပးျခင္းဟာ မ်က္လံုးထဲကို၀င္ေရာက္လာနုိင္တဲ႔ Bacteria ေတြကိုကာကြယ္ေပးနုိင္ျပီးမ်က္လံုးကိုျကည္လင္ေအးျမေစပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္မ်က္လံုမႈန္ျခင္းကလြဲရင္ တစ္ျခားေသာမ်က္လံုးတိမ္စြဲတာမ်ိဳးတုိ႕၊ ပိုး၀င္တာမ်ိဳးတုိ႕ကို ကာကြယ္ေပးနုိင္လုိ႕မ်က္စဥ္းကိုသံုးသင္႔႔ပါတယ္။

(၃) မ်က္လံုးကိုနားနားျပီးအလုပ္လုပ္ပါ

မ်က္လံုးကိုကြန္ပ်ဴတာ ေတြ ဖုန္းေတြေရွ႕ေတာက္ေလ်ာက္မျကည္႔ပဲ ျကည္႔လုိက္ နားလုိက္ အစိမ္းေရာင္အပင္ေလးေတြကိုျကည္႔ေပးလုိက္နဲ႕အလုပ္လုပ္ပါ။

(၄) အစိမ္းေရာင္မသီးရြက္စားပါ(ဥပမာ-ျမင္းခြာရြက္)

မ်က္လံုးအားေကာင္းေစမဲ႔အစားစာေတြကို ေရြးခ်ယ္စားသံုးပါ။

(၅) ေရျကည္႔ပါ

မနက္မိုးလင္းလုိ႕အိပ္ယာထတာနဲ႕မ်က္နွာမသစ္ခင္ ေရခြက္ထဲကိုေရထည္႔ျပီး စကၠန္႔အနည္းငယ္ေလာက္ေရကိုျကည္႔ပါ ။ မ်က္လံုးျကည္လင္ေအးျမေစဖို႕အေထာက္ကူျပဳပါတယ္။

Unicode

မျက်မှန်သမားတွေအကြောက်ဆုံးအရာက ကိုယ့်မျက်မှန်ပါ၀ါကြီးတစ်ခါစစ်တိုင်းတစ်ခါတိုးလာမှာကိုပါပဲ။ ဒီလိုမျက်မှန်ပါ၀ါ စမ်းလိုက်တိုင်း တိုးတိုးလာတာမျိုးမဖြစ်ပဲ မကျရင်တောင် ပါ၀ါကငြိမ်နေရင်မဆိုးဘူးလို့ဆိုရမှာပဲ။ ဆိုတော့ သင့်မျက်လုံးပါ၀ါမတိုးလာစေဖို့ဒီနည်းလမ်းလေးတွေက အထောက်ကူဖြစ်စေမှာပါ…

(၁) မျက်မှန်ကိုပုံမှန်တတ်ပါ

မျက်မှန်ကိုဖြုတ်လိုက်တပ်လိုက်လုပ်တာမျိုးမလုပ်ပဲ မျက်မှန်တပ်မှရမယ်ဆိုတဲ့သူတိုင်း ပုံမှန်မျက်မှန်တတ်ထားခြင်းက ပါ၀ါတိုးခြင်းကို လျော့ကျစေပါတယ်။

(၂) မျက်စဉ်းတစ်ခုပုံမှန်သုံးစွဲပါ(ဆရာဝန်ညွှန်ကြားသော)

မျက်စဉ်းတစ်ခုကိုပုံမှန်သုံးစွဲပေးခြင်းဟာ မျက်လုံးထဲကိုဝင်ရောက်လာနိုင်တဲ့ Bacteria တွေကိုကာကွယ်ပေးနိုင်ပြီးမျက်လုံးကိုကြည်လင်အေးမြစေပါတယ်။ ဒါ့အပြင်မျက်လုံမှုန်ခြင်းကလွဲရင် တစ်ခြားသောမျက်လုံးတိမ်စွဲတာမျိုးတို့၊ ပိုးဝင်တာမျိုးတို့ကို ကာကွယ်ပေးနိုင်လို့မျက်စဉ်းကိုသုံးသင့့်ပါတယ်။

(၃) မျက်လုံးကိုနားနားပြီးအလုပ်လုပ်ပါ

မျက်လုံးကိုကွန်ပျူတာ တွေ ဖုန်းတွေရှေ့တောက်လျောက်မကြည့်ပဲ ကြည့်လိုက် နားလိုက် အစိမ်းရောင်အပင်လေးတွေကိုကြည့်ပေးလိုက်နဲ့အလုပ်လုပ်ပါ။

(၄) အစိမ်းရောင်မသီးရွက်စားပါ(ဥပမာ-မြင်းခွာရွက်)

မျက်လုံးအားကောင်းစေမဲ့အစားစာတွေကို ရွေးချယ်စားသုံးပါ။

(၅) ရေကြည့်ပါ

မနက်မိုးလင်းလို့အိပ်ယာထတာနဲ့မျက်နှာမသစ်ခင် ရေခွက်ထဲကိုရေထည့်ပြီး စက္ကန့်အနည်းငယ်လောက်ရေကိုကြည့်ပါ ။ မျက်လုံးကြည်လင်အေးမြစေဖို့အထောက်ကူပြုပါတယ်။

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.