အေျကာတက္ျခင္းကိုအျမန္ဆံုးသက္သာေစမဲ႔နည္းလမ္းေတြက

အေျကာခ်င္တက္တယ္ဆုိတာ လူတုိင္းလုိလုိုျဖစ္ေနျကတဲ႔ေရာဂါတစ္ခုပါ။ အေျကာတက္တာပဲဘာထူးဆန္းလဲ အကိုက္ခဲေပ်ာက္ေဆးလည္းေသာက္ ျပီးနည္းနည္းနွိပ္ေပးလိုက္ရင္သက္သာသြားမွာပဲလို႕ေျပာနုိင္ျကပင္မဲ႔ တကယ္ျကီးေပ်ာက္သြားတာမဟုတ္ပဲ ခံစားရတဲ႔အခ်ိန္ခဏေလးအတြက္ပဲေပ်ာက္သြားတာမ်ိဳးပါ။ ဆုိေတာ႔ကုိယ္တုိင္က အေျကာခဏခဏတက္တတ္တဲ႔သူဆိုရင္ ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးေတြကိုလုပ္သင္႔သလဲဆိုတာ…

(၁) မနက္နုိးလာလာခ်င္းမွာ ေခါင္းေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ပါ

ေခါင္းကို အေပၚေဘး ဘယ္ညာ ေအာက္ စံုေအာင္လွည္႔ပတ္ခ်ိဳးျပီး ေခါင္းေလ႔က်င္႔ခန္းကို လုပ္ပါ။ ေန႔စဥ္ေခါင္းေလ႔က်င္႔ခန္းပံုမွန္လုပ္ျခင္းကသင္႔ရဲ႕ ဇာက္ေျကာတတ္ျခင္းေတြကို သက္သာေပ်ာက္ကင္းေစပါတယ္။

(၂) လက္နွစ္ဖက္ကိုဆန္႕တန္းျပီး ပတ္လည္စက္၀ိုင္းပံုစံလွည္႔ပါ

လက္နွစ္ဖက္ကို ေဘးကိုတန္းလုိက္ျပီး စက္၀ိုင္းပံုစံလွည္႔ေပးပါ။ ဒီနည္းေလးက ဂုတ္ေပၚကအေျကာခ်င္ေတြကိုေျပေစျပီး ေခါင္းေပါ႔ေစပါတယ္။

(၃) ဂုတ္ေျကာကို ကိုယ္႔ဘာသာနွိပ္နယ္ေျဖေလ်ာ႔ေပးပါ

ဂုတ္ေျကာတက္လာျပီး ဆိုျပီး နွိပ္ခိုင္းရမဲ႔သူမရွိလည္းကိုယ္႔ဘာသာေျဖေလ်ာ႔ေပးပါ ။ မေျဖေလ်ာ႔ပဲေပကပ္ထားျခင္း ျကာရင္အေျကာေတြတင္းျပီးေနာက္ဆံုး ဇာက္ျကီးေပါင္းျဖစ္တဲ႔ထိျဖစ္ေစနိုင္ပါတယ္။

(၄) မုိးလင္းလင္းခ်င္းဘာမွမလုပ္ခင္ ဒူးေခါင္းေတြေရဖြားဖြားပါေအာင္ေလာင္းခ်ပါ

မိုးလင္းခင္းခ်င္း မ်က္နွာသစ္တာမ်ိဳးမရင္မလုပ္ပဲ ဒူးေခါင္းကေနစျပီးေရဖြားဖြားပါေအာင္ေလာင္းခ်ေပးပါ။ ဒီနည္းကခႏၶာကိုယ္ကအေျကာခ်င္ေတြကိုေျဖေလ်ာ႔ေပးနုိင္တဲ႔နည္းတစ္ခုပါပဲ။

(၅) ဘယ္ေနရာမွာမဆုိ ကိုယ္႔ခႏၶာကိုယ္ကို မတ္မတ္ထားပါ(ပံုစံက်တဲ႔အေနထားမ်ိဳးျဖစ္ေနပါေစ)

ထိုင္တဲ႔အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ထတဲ႔အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ လမ္းေလ်ွာက္တဲ႔အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ခႏၶာကိုယ္အေနထားကို မွန္ကန္စြာထားဖို႕လိုအပ္ပါတယ္။ ေက်ာျပင္တစ္ေလ်ွာက္ခႏၶာကိုယ္အေနထားမမွန္တာေျကာင္႔အေျကာတက္တာေတြပိုမို ျဖစ္လာနုိင္ေစပါတယ္။

Unicode

အကြောချင်တက်တယ်ဆိုတာ လူတိုင်းလိုလိုုဖြစ်နေကြတဲ့ရောဂါတစ်ခုပါ။ အကြောတက်တာပဲဘာထူးဆန်းလဲ အကိုက်ခဲပျောက်ဆေးလည်းသောက် ပြီးနည်းနည်းနှိပ်ပေးလိုက်ရင်သက်သာသွားမှာပဲလို့ပြောနိုင်ကြပင်မဲ့ တကယ်ကြီးပျောက်သွားတာမဟုတ်ပဲ ခံစားရတဲ့အချိန်ခဏလေးအတွက်ပဲပျောက်သွားတာမျိုးပါ။ ဆိုတော့ကိုယ်တိုင်က အကြောခဏခဏတက်တတ်တဲ့သူဆိုရင် ဘယ်လိုအရာမျိုးတွေကိုလုပ်သင့်သလဲဆိုတာ…

(၁) မနက်နိုးလာလာချင်းမှာ ခေါင်းလေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ပါ

ခေါင်းကို အပေါ်ဘေး ဘယ်ညာ အောက် စုံအောင်လှည့်ပတ်ချိုးပြီး ခေါင်းလေ့ကျင့်ခန်းကို လုပ်ပါ။ နေ့စဉ်ခေါင်းလေ့ကျင့်ခန်းပုံမှန်လုပ်ခြင်းကသင့်ရဲ့ ဇာက်ကြောတတ်ခြင်းတွေကို သက်သာပျောက်ကင်းစေပါတယ်။

(၂) လက်နှစ်ဖက်ကိုဆန့်တန်းပြီး ပတ်လည်စက်ဝိုင်းပုံစံလှည့်ပါ

လက်နှစ်ဖက်ကို ဘေးကိုတန်းလိုက်ပြီး စက်ဝိုင်းပုံစံလှည့်ပေးပါ။ ဒီနည်းလေးက ဂုတ်ပေါ်ကအကြောချင်တွေကိုပြေစေပြီး ခေါင်းပေါ့စေပါတယ်။

(၃) ဂုတ်ကြောကို ကိုယ့်ဘာသာနှိပ်နယ်ဖြေလျော့ပေးပါ

ဂုတ်ကြောတက်လာပြီး ဆိုပြီး နှိပ်ခိုင်းရမဲ့သူမရှိလည်းကိုယ့်ဘာသာဖြေလျော့ပေးပါ ။ မဖြေလျော့ပဲပေကပ်ထားခြင်း ကြာရင်အကြောတွေတင်းပြီးနောက်ဆုံး ဇာက်ကြီးပေါင်းဖြစ်တဲ့ထိဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။

(၄) မိုးလင်းလင်းချင်းဘာမှမလုပ်ခင် ဒူးခေါင်းတွေရေဖွားဖွားပါအောင်လောင်းချပါ

မိုးလင်းခင်းချင်း မျက်နှာသစ်တာမျိုးမရင်မလုပ်ပဲ ဒူးခေါင်းကနေစပြီးရေဖွားဖွားပါအောင်လောင်းချပေးပါ။ ဒီနည်းကခန္ဓာကိုယ်ကအကြောချင်တွေကိုဖြေလျော့ပေးနိုင်တဲ့နည်းတစ်ခုပါပဲ။

(၅) ဘယ်နေရာမှာမဆို ကိုယ့်ခန္ဓာကိုယ်ကို မတ်မတ်ထားပါ(ပုံစံကျတဲ့အနေထားမျိုးဖြစ်နေပါစေ)

ထိုင်တဲ့အချိန်ပဲဖြစ်ဖြစ်ထတဲ့အချိန်ပဲဖြစ်ဖြစ် လမ်းလျှောက်တဲ့အချိန်ပဲဖြစ်ဖြစ် ခန္ဓာကိုယ်အနေထားကို မှန်ကန်စွာထားဖို့လိုအပ်ပါတယ်။ ကျောပြင်တစ်လျှောက်ခန္ဓာကိုယ်အနေထားမမှန်တာကြောင့်အကြောတက်တာတွေပိုမို ဖြစ်လာနိုင်စေပါတယ်။

 

830 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.