Wow…၂မိနစ္အတြင္းအိပ္ေပ်ာ္ေစမယ့္နည္းတဲ႔

ညဘက္ဆုိေတာ္ေတာ္နဲ႔အိပ္မေပ်ာ္၊အိပ္မရျဖစ္ၾကတဲ႔သူေတြရွိၾကတယ္ဟုတ္!ဒီေန႔ေခတ္မွာဆုိ ဖုန္းေတြ၊ကြန္ပ်ဴတာေတြၾကည့္ရင္း လက္ကမခ်ႏုိင္ျဖစ္၊ျပီးရင္အိပ္မေပ်ာ္နဲ႔ သန္းေခါင္ေက်ာ္မွအိပ္ေပ်ာ္တတ္ၾကတဲ႔သူေတြအမ်ားၾကီးပါ။ေလ့လာခ်က္ေတြအရဆုိ ယူအက္စ္မွာ လူသန္းေပါင္း ၇၀က
အိပ္ေပ်ာ္ဖု႔ိခက္ခဲတဲ႔ေ၀ဒနာခံစားေနရေၾကာင္းသိရပါတယ္။ဒီလုိေတြ ေလ့လာေတြ႔ရွိျပီးတဲ႔ေနာက္မွာေတာ့ ယူအက္စ္စစ္တပ္ကေန ၂မိနစ္အတြင္းေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားမယ့္နည္းလမ္းတစ္ခုကုိ မ်ွေ၀ခဲ႔ပါတယ္တဲ႔။

ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ?
Step 1

လ်ွာ၊ေမးေစ့၊မ်က္လံုးတစ္၀ုိက္ၾကြက္သားစတဲ႔မ်က္နွာၾကြက္သားေတြကုိ ခဏေလာက္အနားေပးပါ။

Step 2

ပုခံုးကုိ ေခါင္းအံုးနဲ႔သက္ေတာင့္သက္သာအေနအထားျပင္ဆင္ျပီး လက္ႏွစ္ဖက္ကုိလည္းသက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ ခ်လုိက္ပါ။တင္းအားေတြကိုေလ်ွာ့ခ်လုိက္ပါ။

Step 3

အသက္ျပင္းျပင္းရႈထုတ္ပါ။ျပီးရင္ ေျခေထာက္ၾကြက္သားေတြတင္းမေနေအာင္ ေလ်ွာ့လိုက္ပါ။ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ လံုး၀သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ထားပါ။တစ္ခ်ိဳ႔ရွိတယ္ ေျခေထာက္က ခပ္တန္းတန္းၾကီးျဖစ္ေနတာမ်ိဳး၊ဟုိေနရာဒီေနရာနဲ႔တိုက္ျပီးသက္ေတာင့္သက္သာမရွိတာမ်ိဳး။အဲ့လိုမျဖစ္ေစပဲ ၾကြက္သားတင္းအားေတြေလ်ွာ့လိုက္ပါ။

Step 4
အေပၚကအဆင့္ေတြကလြယ္ေပမဲ႔ ခက္တာလာပါျပီ။စိတ္ထဲမွာဘာမွရွိမေနေအာင္ရွင္းလင္းပါ။ကုိယ့္ေခါင္းထဲမွာ ရႈပ္ေထြးေနတဲ႔အေတြးေတြ တစ္ခုမွရွိမေနေအာင္ရွင္းဖုိ႔ဆုိတာလြယ္တာမွတ္လို႔။ဒါေပမဲ႔ Lloyd Bud Winter ေရးသားသူစာေရးဆရာက ဒီပံုသံုးပံုက သင့္ကုိအိပ္မေပ်ာ္ျဖစ္ေစတဲ႔အေတြးေတြကုိဖယ္ရွားေပးႏုိင္တယ္လုိ႔ေျပာလာပါတယ္။

ပထမတစ္ပံု

ေအးခ်မ္းဆိတ္ျငိမ္တဲ႔ေရကန္ထဲက ေလွေလးေပၚမွာလွဲေလ်ာင္းရင္းေကာင္းကင္ျပာျပာၾကီးကုိေမာ့ၾကည့္ေနရတယ္လုိ႔စိတ္ကူးယဥ္ၾကည့္ပါ

ဒုတိယတစ္ပံု

လူတစ္ကုိယ္စာအိပ္လို႔ရတဲ႔ ဇိမ္ခံကတီၱပါသားပုခက္ထဲမွာ ေအးေဆးသက္ေတာင့္သက္သာအပန္းေျဖေနတယ္လုိ႔သေဘာထားပါ။

တတိယတစ္ပံု

ပံုကုိၾကည့္ရင္း ဘာမွမစဥ္းစားနဲ႔ မေတြးနဲ႔လို႔ ၁၀စကၠန္႔ေလာက္စိတ္ထဲကေျပာပါ

ခဏၾကာရင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားပါလိမ့္မယ္တဲ႔။ဒီနည္းစနစ္ေလးက အသစ္အဆန္းေလးျဖစ္လုိ႔ ညဘက္အိပ္မေပ်ာ္ဘူးဆုိတဲ႔သူေတြအတြက္စမ္းသပ္စရာနည္းလမ္းတစ္မ်ိဳးပါပဲ။ဒီ twist ေလးက ျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ကူညီေပးပါလိမ့္မယ္။

ညဘက္ေတြအရမ္းေနာက္က်မွအိပ္တာဟာ က်န္းမာေရးကုိထိခိုက္ေစလုိ႔ ဒီနည္းလမ္းေလးေတြသံုးၾကည့္ျပီး ကုိယ့္က်န္းမာေရးကုိယ္ေစာင့္ေရွာက္ပါလုိ႔။ညဘက္ေစာေစာအိပ္ေပ်ာ္တယ္၊ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္တယ္ဆုိတဲ႔သူေတြေရာ ဘယ္လိုနည္းလမ္းေလးေတြသံုးၾကလဲဆုိတာ က်န္းမာေရးဗဟုသုတအေနနဲ႔ ျပန္ျပီးမ်ွေ၀ေပးခဲ႔ဦးေနာ္

Unicode

ညဘက်ဆိုတော်တော်နဲ့အိပ်မပျော်၊အိပ်မရဖြစ်ကြတဲ့သူတွေရှိကြတယ်ဟုတ်!ဒီနေ့ခေတ်မှာဆို ဖုန်းတွေ၊ကွန်ပျူတာတွေကြည့်ရင်း လက်ကမချနိုင်ဖြစ်၊ပြီးရင်အိပ်မပျော်နဲ့ သန်းခေါင်ကျော်မှအိပ်ပျော်တတ်ကြတဲ့သူတွေအများကြီးပါ။လေ့လာချက်တွေအရဆို ယူအက်စ်မှာ လူသန်းပေါင်း ရဝက
အိပ်ပျော်ဖို့ခက်ခဲတဲ့ဝေဒနာခံစားနေရကြောင်းသိရပါတယ်။ဒီလိုတွေလေ့လာတွေ့ရှိပြီးတဲ့နောက်မှာတော့ယူအက်စ်စစ်တပ်ကနေ ၂မိနစ်အတွင်းကောင်းကောင်းအိပ်ပျော်သွားမယ့်နည်းလမ်းတစ်ခုကို မျှဝေခဲ့ပါတယ်တဲ့။

ဘယ်လိုမျိုးလဲ?
Step 1

လျှာ၊မေးစေ့၊မျက်လုံးတစ်ဝိုက်ကြွက်သားစတဲ့မျက်နှာကြွက်သားတွေကို ခဏလောက်အနားပေးပါ။

Step 2

ပုခုံးကို ခေါင်းအုံးနဲ့သက်တောင့်သက်သာအနေအထားပြင်ဆင်ပြီး လက်နှစ်ဖက်ကိုလည်းသက်တောင့်သက်သာဖြစ်အောင် ချလိုက်ပါ။တင်းအားတွေကိုလျှော့ချလိုက်ပါ။

Step 3

အသက်ပြင်းပြင်းရှုထုတ်ပါ။ပြီးရင် ခြေထောက်ကြွက်သားတွေတင်းမနေအောင် လျှော့လိုက်ပါ။ခြေထောက်နှစ်ဖက်ကို လုံးဝသက်တောင့်သက်သာဖြစ်အောင်ထားပါ။တစ်ချို့ရှိတယ် ခြေထောက်က ခပ်တန်းတန်းကြီးဖြစ်နေတာမျိုး၊ဟိုနေရာဒီနေရာနဲ့တိုက်ပြီးသက်တောင့်သက်သာမရှိတာမျိုး။အဲ့လိုမဖြစ်စေပဲ ကြွက်သားတင်းအားတွေလျှော့လိုက်ပါ။

Step 4
အပေါ်ကအဆင့်တွေကလွယ်ပေမဲ့ ခက်တာလာပါပြီ။စိတ်ထဲမှာဘာမှရှိမနေအောင်ရှင်းလင်းပါ။ကိုယ့်ခေါင်းထဲမှာ ရှုပ်ထွေးနေတဲ့အတွေးတွေ တစ်ခုမှရှိမနေအောင်ရှင်းဖို့ဆိုတာလွယ်တာမှတ်လို့။ဒါပေမဲ့ Lloyd Bud Winter ရေးသားသူစာရေးဆရာက ဒီပုံသုံးပုံက သင့်ကိုအိပ်မပျော်ဖြစ်စေတဲ့အတွေးတွေကိုဖယ်ရှားပေးနိုင်တယ်လို့ပြောလာပါတယ်။

ပထမတစ်ပုံ

အေးချမ်းဆိတ်ငြိမ်တဲ့ရေကန်ထဲက လှေလေးပေါ်မှာလှဲလျောင်းရင်းကောင်းကင်ပြာပြာကြီးကိုမော့ကြည့်နေရတယ်လို့စိတ်ကူးယဉ်ကြည့်ပါ

ဒုတိယတစ်ပုံ

လူတစ်ကိုယ်စာအိပ်လို့ရတဲ့ ဇိမ်ခံကတ္တီပါသားပုခက်ထဲမှာ အေးဆေးသက်တောင့်သက်သာအပန်းဖြေနေတယ်လို့သဘောထားပါ။

တတိယတစ်ပုံ

ပုံကိုကြည့်ရင်း ဘာမှမစဉ်းစားနဲ့ မတွေးနဲ့လို့ ၁ဝစက္ကန့်လောက်စိတ်ထဲကပြောပါ

ခဏကြာရင် အိပ်ပျော်သွားပါလိမ့်မယ်တဲ့။ဒီနည်းစနစ်လေးက အသစ်အဆန်းလေးဖြစ်လို့ ညဘက်အိပ်မပျော်ဘူးဆိုတဲ့သူတွေအတွက်စမ်းသပ်စရာနည်းလမ်းတစ်မျိုးပါပဲ။ဒီ twist လေးက မြန်မြန်အိပ်ပျော်အောင်ကူညီပေးပါလိမ့်မယ်။

ညဘက်တွေအရမ်းနောက်ကျမှအိပ်တာဟာ ကျန်းမာရေးကိုထိခိုက်စေလို့ ဒီနည်းလမ်းလေးတွေသုံးကြည့်ပြီး ကိုယ့်ကျန်းမာရေးကိုယ်စောင့်ရှောက်ပါလို့။ညဘက်စောစောအိပ်ပျော်တယ်၊ကောင်းကောင်းအိပ်ပျော်တယ်ဆိုတဲ့သူတွေရော ဘယ်လိုနည်းလမ်းလေးတွေသုံးကြလဲဆိုတာ ကျန်းမာရေးဗဟုသုတအနေနဲ့ ပြန်ပြီးမျှဝေပေးခဲ့ဦးနော်

537 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.