တစ္လအတြင္း ခႏၶာကုိယ္ပံုက်လွပသြားေစမယ့္ ၅မိနစ္စာေလ့က်င့္ခန္း

ကမာၻတစ္၀န္းလံုးက ကုိယ္အေလးခ်ိန္ခ်တဲ႔နည္းလမ္းေတြထဲမွာ Plank လုိ႔ေခၚတဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းက နာမည္အၾကီးဆံုးနဲ႔ထိေရာက္မႈအရွိဆံုးပါပဲ။Plank ေလ့က်င့္ခန္းဟာ ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလံုးက အဆီပုိေတြကုိက်ဆင္းေစျပီး က်စ္လစ္ေစပါတယ္။ဒီေလ့က်င့္ခန္းက တကယ္လည္းထိေရာက္သလုိ
လုပ္ႏုိင္တဲ႔လူလည္း တကယ္ကုိရွားပါတယ္။ဒါေၾကာင့္လည္း ဒီ Plank က နာမည္ၾကီးေနတာေပါ့။

၅မိနစ္ Plank ေလ့က်င့္ခန္းကုိ တစ္လလံုးေသခ်ာလုုပ္သြားမယ္ဆုိရင္ အက်ိဳးေက်းဇူးကေသခ်ာေပါက္ျပန္ရမွာပါပဲ။ဘယ္လုိလဲ အခ်ိန္ ၅မိနစ္စာ Challenge ကုိ လုပ္ဖုိ႔အဆင္သင့္ပဲလား?ေသခ်ာ try ၾကည့္ႏုိင္ဖုိ႔ ၅မိနစ္စာ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆုိတာ ေျပာျပေပးသြားပါမယ္။

*Full Plank

Full Plank ဆုိတာေတာ့ အမ်ားစုလုပ္ဖူးၾကပါတယ္။ဒီ Plank ကုိ ၁မိနစ္လုပ္ပါ။စစခ်င္းဆုိ ၁မိနစ္လံုး၀မရႏုိင္ေလာက္ပါဘူး။ျဖည္းျဖည္းခ်င္းစီၾကိဳးစားၾကည့္ပါ။ဒီေန႔ ၁မိနစ္မရရင္ ေနာက္ေန႔ ၁မိနစ္ေပါ့။

*Elbow Plank

ဒါကုိေတာ့ စကၠန္႔သံုးဆယ္လုပ္ပါ။တံေတာင္ဆစ္နဲ႔ေျခဖ်ားကုိအားျပဳျပီး စကၠန္႔ ၃၀ေလာက္ျငိမ္ျငိမ္ေလးေနပါ။

*Raised Leg Plank

ဒါက Elbow Plank ကုိမွ ေျခတစ္ဖက္ေျမွာက္ေပးရမွာပါ။ဒါလည္းစကၠန္႔ ၃၀ပါပဲ။ညာဘက္ေျခေထာက္ေျမွာက္ျပီးရင္ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ေျမွာက္ပါ။တစ္ဖက္ကုိစကၠန္႔ ၃၀စီေနာ္။

*Side Plank

ေဘးတစ္ေစာင္းအေနအထားနဲ႔ပံုထဲမွာျပထားသလို စကၠန္႔ ၃၀ေနပါ။ဒါက ခါး၊လက္ေမာင္းနဲ႔ေပါင္ကအဆီေတြကုိသိသိသာသာက်ေစပါတယ္။ဘယ္တံေတာင္ဆစ္ကုိအားျပဳျပီးရင္ ညာဘက္တံေတာင္ဆစ္ကုိအားျပဳျပီး ေနာက္ထပ္စကၠန္႔ ၃၀ ေဘးတစ္ေစာင္းေနပါ။ဒီေဘးတစ္ေစာင္းအေနအထား
Plank က အေတာ္ၾကီးကုိထိေရာက္မႈရွိတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။

*Full Plank
ဒါက ပထမဆံုုးစလုပ္တဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းကုိပဲျပန္လုပ္ရမွာပါ။ဒီတစ္ခါေတာ့စကၠန္႔ ၃၀ပါပဲ။

*Elbow Plank
ဒီေလ့က်င့္ခန္းကုိလည္းျပန္လုပ္ေပးပါ။ဒီတစ္ခါေတာ့ Full Plank နဲ႔ေျပာင္းျပန္ ၁မိနစ္ျဖစ္သြားပါျပီ။

ကဲ ဒီ ၅မိနစ္စာေလ့က်င့္ခန္းေလးကုိ တစ္လေလာက္ေသခ်ာစြဲျမဲလုပ္ႏုိင္တယ္ဆုိရင္ တစ္လျပည့္တဲ႔အခါ ကုိယ့္ခႏၶာကိုယ္ရဲ ႔ထူးျခားမႈေတြကုိေသခ်ာလက္ေတြ႔ျမင္ရပါလိမ့္မယ္။

Unicode

ကမ္ဘာတစ်ဝန်းလုံးက ကိုယ်အလေးချိန်ချတဲ့နည်းလမ်းတွေထဲမှာ Plank လို့ခေါ်တဲ့လေ့ကျင့်ခန်းက နာမည်အကြီးဆုံးနဲ့ထိရောက်မှုအရှိဆုံးပါပဲ။Plank လေ့ကျင့်ခန်းဟာ ခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံးက အဆီပိုတွေကိုကျဆင်းစေပြီး ကျစ်လစ်စေပါတယ်။ဒီလေ့ကျင့်ခန်းက တကယ်လည်းထိရောက်သလို
လုပ်နိုင်တဲ့လူလည်း တကယ်ကိုရှားပါတယ်။ဒါကြောင့်လည်း ဒီ Plank က နာမည်ကြီးနေတာပေါ့။

၅မိနစ် Plank လေ့ကျင့်ခန်းကို တစ်လလုံးသေချာလုုပ်သွားမယ်ဆိုရင် အကျိုးကျေးဇူးကသေချာပေါက်ပြန်ရမှာပါပဲ။ဘယ်လိုလဲ အချိန် ၅မိနစ်စာ Challenge ကို လုပ်ဖို့အဆင်သင့်ပဲလား?သေချာ try ကြည့်နိုင်ဖို့ ၅မိနစ်စာ ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲဆိုတာ ပြောပြပေးသွားပါမယ်။

*Full Plank
Full Plank ဆိုတာတော့ အများစုလုပ်ဖူးကြပါတယ်။ဒီ Plank ကို ၁မိနစ်လုပ်ပါ။စစချင်းဆို ၁မိနစ်လုံးဝမရနိုင်လောက်ပါဘူး။ဖြည်းဖြည်းချင်းစီကြိုးစားကြည့်ပါ။ဒီနေ့ ၁မိနစ်မရရင် နောက်နေ့ ၁မိနစ်ပေါ့။

*Elbow Plank
ဒါကိုတော့ စက္ကန့်သုံးဆယ်လုပ်ပါ။တံတောင်ဆစ်နဲ့ခြေဖျားကိုအားပြုပြီး စက္ကန့် ၃ဝလောက်ငြိမ်ငြိမ်လေးနေပါ။

*Raised Leg Plank
ဒါက Elbow Plank ကိုမှ ခြေတစ်ဖက်မြှောက်ပေးရမှာပါ။ဒါလည်းစက္ကန့် ၃ဝပါပဲ။ညာဘက်ခြေထောက်မြှောက်ပြီးရင်ဘယ်ဘက်ခြေထောက်မြှောက်ပါ။တစ်ဖက်ကိုစက္ကန့် ၃ဝစီနော်။

*Side Plank
ဘေးတစ်စောင်းအနေအထားနဲ့ပုံထဲမှာပြထားသလို စက္ကန့် ၃ဝနေပါ။ဒါက ခါး၊လက်မောင်းနဲ့ပေါင်ကအဆီတွေကိုသိသိသာသာကျစေပါတယ်။ဘယ်တံတောင်ဆစ်ကိုအားပြုပြီးရင် ညာဘက်တံတောင်ဆစ်ကိုအားပြုပြီး နောက်ထပ်စက္ကန့် ၃၀ ဘေးတစ်စောင်းနေပါ။ဒီဘေးတစ်စောင်းအနေအထား
Plank က အတော်ကြီးကိုထိရောက်မှုရှိတယ်လို့သိရပါတယ်။

*Full Plank
ဒါက ပထမဆုုံးစလုပ်တဲ့လေ့ကျင့်ခန်းကိုပဲပြန်လုပ်ရမှာပါ။ဒီတစ်ခါတော့စက္ကန့် ၃ဝပါပဲ။

*Elbow Plank
ဒီလေ့ကျင့်ခန်းကိုလည်းပြန်လုပ်ပေးပါ။ဒီတစ်ခါတော့ Full Plank နဲ့ပြောင်းပြန် ၁မိနစ်ဖြစ်သွားပါပြီ။

ကဲ ဒီ ၅မိနစ်စာလေ့ကျင့်ခန်းလေးကို တစ်လလောက်သေချာစွဲမြဲလုပ်နိုင်တယ်ဆိုရင် တစ်လပြည့်တဲ့အခါ ကိုယ့်ခန္ဓာကိုယ်ရဲ ့ထူးခြားမှုတွေကိုသေချာလက်တွေ့မြင်ရပါလိမ့်မယ်။

1K Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.