ဘယ္ေလာက္စားစား၀မလာလို႕စိတ္ညစ္ေနတဲ႔မမတို႕အဖို႕😉😉

၀တယ္ဆုိတာလည္းတရားလြန္၀ရင္မေကာင္းသလို ျကည္႔မေကာင္းေအာင္ပိန္တာျကီး အရြယ္နဲ႕မလိုက္ေအာင္ေသးတာျကီးကလည္းျကည္႔ရဆုိးလွပါတယ္။ အထူးသျဖင္႔မိန္းကေလးဆုိတာ သူ႕ေနရာနဲ႕သူရွိသင္႔ရွိထိုက္တာေလးေတြေတာ႔ရွိေနဖို႕လိုတာေပါ႔ေနာ္။

သူမ်ားေတြက ပိန္ခ်င္လို႔၀ိတ္ခ်ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ကဘာစားစား၀မလာလို႔စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနလား ၊ ဘယ္လိုခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုတိုးပြားေအာင္လုပ္မလဲ ။ ဘယ္လိုအစားအစာေတြဘယ္လိုနည္းလမ္းေတြကို အသံုးျပဳျပီးအတက္နို္င္ဆံုးကိုယ္ခႏၶာဖြင္႔ျဖိဳးလာေအာင္လုပ္မလဲဆိုတာကိုေဖာ္ျပလိုက္

1. အစာစားခ်ိန္ကို ပံုမွန္ထားပါ

အစားကိုစားေတာ႔စားေပမဲ႔ အခ်ိန္မွန္မွန္စားသံုးဖို႕ေမ႔ေနတက္တာေျကာင႔္ကုိယ္ခႏၶာဟာ လိုအပ္တဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္မရရွိပဲ ဖြင္႔ျဖိဳးသင္႔သေလာက္မဇြင္႔ျဖိဳးတာမ်ိဳးျဖစ္တက္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔အစားကိုပံုမွန္စားေပးျခင္းျဖင္႔ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုျမွင္႔တင္ပါ။

 

2. အာဟာရရွိတာကိုေရြးစားတက္ပါေစ

အစားေးတြေတာ႔ တစ္အားစားေနပင္မဲ႔ ဘာလို႔၀မလာတာလဲဆိုတဲ႔ အေျဖကဒီမွာပါ။ အဟာရရွိတဲ႔ အစားစာတြကို စားသံုးေပးမွလိုအပ္တဲ႔ ဓာတ္ေတြကိုရရွိနိုင္ျပီး ေတြ႕သမ်ွ မုန္႔ပဲသေရစာ တိုလီမုတ္စကုိစားေနရင္ေတာ႔ထင္ထားသေလာက္ ဖြံ႔ျဖိဳးလားမွာမဟုတ္ပါဘူး။

 

3. Gym ကစားပါ

အေလးခ်ိန္က်ေအာင္ကစားသလို အေလးခ်ိန္ တက္လာေအာင္လည္း ကစားလို႕ရပါတယ္။ Gymကစားရင္းနဲ႕ ၀ိတ္တက္ေအာင္လုပ္ျခင္းဟာ လိုအပ္တဲ႔ အစိတ္အပိုင္းကိုသာဖြံျဖိဳးေစျပီး မလိုအပ္တဲ႔ အဆီပိုေတြကို မတက္ေစတဲ႔ ၀နည္းပါ။

 

4. အိပ္ခ်ိန္မွန္မွန္ အိပ္ပါ

အစားပံုမွန္စားရသလုိပဲ အိပ္ခိ်န္ကိုလည္း အခ်ိန္မွန္မွန္ အိပ္ေပးဖို႔လည္းလိုအပ္ပါတယ္။ ညဘက္အိပ္ခ်ိန္ကိုညနက္တဲ႔ထိုမေနပဲ ဘယ္ခ်ိန္ အိပ္ျပီး ဘယ္ အခ်ိန္ထမယ္ဆိုတာကို သတ္မွတ္ထားပါ။

 

5. စိတ္ကေလးခ်မ္းသာေနပါေစ

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ဖြံ႕ျဖိဳးမႈဟာ စိတ္ရဲ႕ေပၚကို အရမ္းသက္ေရာက္ေနပါတယ္။ စိတ္ဆင္းရဲစရာမ်ားလွတဲ႔ လူတစ္ေယာက္ဟာ အေပၚကဘယ္အခ်က္ကိုမွလိုက္နာနိုင္မွာမဟုတ္တာေျကာင္႔စိတ္ေရာကိုယ္ေရာ က်န္းမာ၀ျဖိဳးေစဖို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားပါ။

 

6. အဆီပုိကို မစုေဆာင္းမိပါေစနဲ႕

တစ္ခ်ိဳ႕က၀ေအာင္လုပ္မယ္ဆိုျပီး အဆီမ်ားတဲ႔ အစားအစာ အဆီ တက္တဲ႔ အစားအစာေတြကို ေရြးခ်ယ္စားေသာက္ျပီး အဆီစုေလ႔ရွိပါတယ္။ ဒါဟာမွားယြင္းတဲ႔နည္းလမ္းပါ၊ ဖြ႔ံျဖိဳးတဲ႔ကိုယ္ခႏၶာကို ပိုင္ဆိုင္ဖို႕အတြက္ အဟာရရွိတဲ႔ အစားစာေတြကိုပဲစားေပးဖို႔လိုတာျဖစ္ပါတယ္။

 

7. ၀ေဆးေတြေသာက္တာ

တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ၀ေဆးေတြဟာ လူတိုင္းနဲ႕အဆင္မေျပပါဘူး မ်ားစြာေသာ side effectရွိနိုင္သလို တစ္ခါတေလ မ်က္နွာျကီးတစ္ခုပဲ ေဖာင္းလာတာမ်ိဳး ေတြျဖစ္တက္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔သဘာ၀နည္းလမ္းေတြကိုသာ အသံုးျပဳျပီး ၀ိတ္တက္ေအာင္ျကိုးစားဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။မ်ိဳးရိုးေျကာင္႔လို႔ဆိုျပီးပိန္ေနတဲ႔သူေတြကိုေတာ႔ေသခ်ာမေျပာနို္င္ပင္မဲ႔ ပံုမွန္၀ိတ္တက္ေအာင္ျကိုးစားေနတဲ႔သူတစ္ေယာက္အတြက္နည္းလမ္းေကာင္းေလးေတြနဲ႕၀ိတ္တက္ျကပါေစလို႔ဆုေတာင္းရင္…

Unicode

ဝတယျဆိုတာလညျးတရားလှနျဝရငျမကောငျးသလို ကွညျ့မကောငျးအောငျပိနျတာကွီး အရှယျနဲ့မလိုကျအောငျသေးတာကွီးကလညျးကွညျ့ရဆိုးလှပါတယျ။ အထူးသဖွငျ့မိနျးကလေးဆိုတာ သူ့နရောနဲ့သူရှိသငျ့ရှိထိုကျတာလေးတှတေော့ရှိနဖေို့လိုတာပေါ့နောျ။

သူမြားတှကေ ပိနျခငြျလို့ဝိတျခနြတေဲ့ အခြိနျမှာ ကိုယျကဘာစားစားဝမလာလို့စိတျမကောငျးဖွစျနလေား ၊ ဘယျလိုခန်ဓာကိုယျအလေးခြိနျကိုတိုးပှားအောငျလုပျမလဲ ။ ဘယျလိုအစားအစာတှဘေယျလိုနညျးလမျးတှကေို အသုံးပွုပွီးအတကျနိုျငျဆုံးကိုယျခန်ဓာဖှငျ့ဖွိုးလာအောငျလုပျမလဲဆိုတာကိုဖောျပွလိုကျ
1. အစာစားခြိနျကို ပုံမှနျထားပါ
အစားကိုစားတော့စားပမေဲ့ အခြိနျမှနျမှနျစားသုံးဖို့မေ့နတေကျတာကွောငျ့ကိုယျခန်ဓာဟာ လိုအပျတဲ့ ကိုယျအလေးခြိနျမရရှိပဲ ဖှငျ့ဖွိုးသငျ့သလောကျမဇှငျ့ဖွိုးတာမြိုးဖွစျတကျပါတယျ။ ဒါကွောငျ့အစားကိုပုံမှနျစားပေးခွငျးဖွငျ့ကိုယျအလေးခြိနျကိုမွှငျ့တငျပါ။

2. အာဟာရရှိတာကိုရှေးစားတကျပါစေ
အစားေးတှတော့ တစျအားစားနပေငျမဲ့ ဘာလို့ဝမလာတာလဲဆိုတဲ့ အဖွကေဒီမှာပါ။ အဟာရရှိတဲ့ အစားစာတှကို စားသုံးပေးမှလိုအပျတဲ့ ဓာတျတှကေိုရရှိနိုငျပွီး တှေ့သမြှ မုနျ့ပဲသရစော တိုလီမုတျစကိုစားနရေငျတော့ထငျထားသလောကျ ဖှံ့ဖွိုးလားမှာမဟုတျပါဘူး။

3. Gym ကစားပါ
အလေးခြိနျကအြောငျကစားသလို အလေးခြိနျ တကျလာအောငျလညျး ကစားလို့ရပါတယျ။ Gymကစားရငျးနဲ့ ၀ိတျတကျအောငျလုပျခွငျးဟာ လိုအပျတဲ့ အစိတျအပိုငျးကိုသာဖှံဖွိုးစပွေီး မလိုအပျတဲ့ အဆီပိုတှကေို မတကျစတေဲ့ ဝနညျးပါ။

4. အိပျခြိနျမှနျမှနျ အိပျပါ
အစားပုံမှနျစားရသလိုပဲ အိပျခြိနျကိုလညျး အခြိနျမှနျမှနျ အိပျပေးဖို့လညျးလိုအပျပါတယျ။ ညဘကျအိပျခြိနျကိုညနကျတဲ့ထိုမနပေဲ ဘယျခြိနျ အိပျပွီး ဘယျ အခြိနျထမယျဆိုတာကို သတျမှတျထားပါ။

5. စိတျကလေးခမြျးသာနပေါစေ
လူတစျယောကျရဲ့ခန်ဓာကိုယျဖှံ့ဖွိုးမှုဟာ စိတျရဲ့ပေါျကို အရမျးသကျရောကျနပေါတယျ။ စိတျဆငျးရဲစရာမြားလှတဲ့ လူတစျယောကျဟာ အပေါျကဘယျအခကြျကိုမှလိုကျနာနိုငျမှာမဟုတျတာကွောငျ့စိတျရောကိုယျရော ကနြျးမာဝဖွိုးစဖေို့ ကိုယျ့ကိုယျကို စိတျခမြျးသာအောငျထားပါ။

6. အဆီပိုကို မစုဆောငျးမိပါစနေဲ့
တစျခြို့ကဝအောငျလုပျမယျဆိုပွီး အဆီမြားတဲ့ အစားအစာ အဆီ တကျတဲ့ အစားအစာတှကေို ရှေးခယြျစားသောကျပွီး အဆီစုလေ့ရှိပါတယျ။ ဒါဟာမှားယှငျးတဲ့နညျးလမျးပါ၊ ဖှ့ံဖွိုးတဲ့ကိုယျခန်ဓာကို ပိုငျဆိုငျဖို့အတှကျ အဟာရရှိတဲ့ အစားစာတှကေိုပဲစားပေးဖို့လိုတာဖွစျပါတယျ။

7. ဝဆေးတှသေောကျတာ
တစျခြို့သောဝဆေးတှဟော လူတိုငျးနဲ့အဆငျမပွပေါဘူး မြားစှာသော side effectရှိနိုငျသလို တစျခါတလေ မကြျနှာကွီးတစျခုပဲ ဖောငျးလာတာမြိုး တှဖွေစျတကျပါတယျ။ ဒါကွောငျ့သဘာဝနညျးလမျးတှကေိုသာ အသုံးပွုပွီး ၀ိတျတကျအောငျကွိုးစားဖို့လိုအပျပါတယျ။မြိုးရိုးကွောငျ့လို့ဆိုပွီးပိနျနတေဲ့သူတှကေိုတော့သခြောမပွောနိုျငျပငျမဲ့ ပုံမှနျဝိတျတကျအောငျကွိုးစားနတေဲ့သူတစျယောကျအတှကျနညျးလမျးကောငျးလေးတှနေဲ့ဝိတျတကျကွပါစလေို့ဆုတောငျးရငျ…

250 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.