ကဲကဲ.. လွပတဲ့ေျခသလံုးေလးေတြပုိင္ဆုိင္ဖို႔ ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြနဲ႔ စတင္စို႔

ေျခသလံုး ၾကြက္သားေတြဟာ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ပံုစံအတိုင္း ေဆာ့ဖို႔ဆိုတာ အရမ္းခက္ပါတယ္။ ခက္တယ္ဆိုတာ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးလို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဘာပစၥည္း စက္ကိရိယာမွမလိုပဲ ထိေရာက္
တဲ့ လြယ္ကူတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြမို႔လို႔ ပ်ဳိေမေလးေတြအတြက္ ညႊန္းေပးခ်င္တာပါ။ ျပီိးျပည့္စံုတဲ့ ေျခတံသြယ္သြယ္ေလး ပုိင္ဆိုင္ႏုိင္ဖို႔ေတာ့ အခ်ိ္န္ေတာ့ေပးရမွာေပါ့။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္႐ံုနဲ႔ ေျခသလံုး
ၾကြက္သားေတြက ခ်က္ခ်င္းတု႔ံျပန္လာမွာမဟုတ္ပါဘူး။ အျပင္းထန္ၾကိဳးစားမွလည္း ရလဒ္ေကာင္းဆိုတာ ထြက္လာမွာေပါ့။ အိုေခ… ေမာ္ဒယ္မမေတြေတာင္ ျပန္ျပီး လည္ျပန္ေငးရမယ့္ ေျခသလံုး
ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ ready ပဲလား … !

Split jumps using dumbbells

႐ိုး႐ိုးေလးနဲ႔ အရမ္းထိေရာက္တယ္ေနာ္။ ဝိတ္တံုးေတြကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ကိုင္ေဆာင္ထားျပီး ပံုပါအတိုင္းအေနထားမ်ဳိး ျပင္ဆင္ပါ။ ျပီးရင္ ခုန္ထမယ္ ၊ ေျခေထာက္ေတြကို change မယ္။ ပံုစံအေနထားနဲ႔ လုပ္ရမယ့္ အေရတြက္ကို ေအာက္ပါဗီဒီယုိမွာ ၾကည့္ၾကည့္ပါ။

Calf raises


ေျခဖဝါးႏွစ္ခုကို အတူတူပူးရပ္ထားျပီး ေျခဖ်ားေထာက္ ျပီးရင္ ျပန္ခ်။ အေရတြက္မ်ားမ်ားေလးနဲ႔ ျမန္ျမန္ သြက္သြက္ေလးလုပ္ေပးပါ။ ခႏၶာကိုယ္က အေပၚနဲ႔ေအာက္ကို နိမ့္ခ်ည္ ၊ ျမင့္ခ်ည္ျဖစ္ေနမွ မွန္ပါမယ္။ အေ႐ွ႔ နဲ႔ အေနာက္ကိုယုိင္သြားတာမ်ဳိးဆို ပံုစံမမွန္ေသးဘူး။

Running on stairs


ဒီေလ့က်င့္ခန္းကေတာ့ သင္ေနရာမေရြး ၊ အခ်ိန္မေရြးလုပ္ႏုိင္မွာပါ။ တစ္ပတ္ကို အခ်ိန္အနည္းငယ္
ေလာက္ေပးျပီး ေလွကားေပၚေျပးတက္တာတို႔လုပ္ၾကည့္ပါ။ ဘယ္ေလာက္ကြာျခားလဲဆိုတာ သင္ပံုမွန္လုပ္ေပးရင္ သိသာလာပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ သင့္မွာ ဒူးနဲ႔ ေျခခ်င္းဝတ္ ျပႆနာ႐ွိေနတယ္ဆိုရင္ ဒီေလ့က်င့္ခန္းကုိ ေ႐ွာင္ပါ။

Goblet squat


ဒါေလးလည္း လြယ္တယ္ေနာ္။ ဝိတ္တံုး (သို႔) ေလးလံတဲ့အရာဝတၳဳတစ္ခုကို မထားျပီး ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ကား ၊ ထိုင္ထ ပံုစံမ်ဳိးလုပ္ေပးပါ။ ေအာက္ကို ထိုင္ႏိုင္သေလာက္ထုိင္ခ်ပါ။ အစပိုင္းဆို ၁ဝၾကိမ္ေလာက္လုပ္။ ေညာင္းရင္ ခဏနား ၊ ဆက္လုပ္။ ၁၀ၾကိမ္ကေန ကိုယ္ႏုိင္သေလာက္ အၾကိမ္ေရကုိ တိုးသြားႏုိင္ပါတယ္။

Tiptoe walk

ဒါေလးလည္း မိုုက္တယ္။ ေျခဖ်ားေထာက္ျပီး တစ္မိနစ္ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ရတာပါ။ လိုင္းတစ္လိုင္းေပၚမွာ ေလွ်ာက္ႏို္င္ရင္ပိုေကာင္းတယ္။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းကလည္း လမ္းသြားေနရင္းနဲ႔လည္း လုပ္လို႔ရေနတာဆိုေတာ့ အခ်ိန္သက္သက္ေပးစရာေတာ့မလုိဘူးေနာ္။

Jump rope

ၾကိဳးခုန္တာက ေျခသလံုးသြယ္ေစ႐ံုတင္မဟုတ္ဘူး။ တစ္ကိုယ္လံုးမွာရွိတဲ့ အဆီေတြက်ေစတယ္ေနာ္။ မယံုရင္ စမ္းသပ္ၾကည့္ပါ။ ေျခခုန္ဖူးတဲ့လူေတြကို သြားၾကည့္ပါ။ ေမးျမန္းၾကည့္ပါ။ သူတို႔ခႏၶာကိုယ္ေတြဘယ္ေလာက္ေပါ့ပါးတယ္ဆုိတာ မင္းေတြ႔ရလိမ့္မယ္။ ၾကိဳးခုန္တဲ့အခါ ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့ သီခ်င္းျမဴးျမဴးေလးတစ္ပုဒ္ေလာက္ ဖြင့္ထားသင့္တယ္ေနာ္။

စာဖတ္သူေတြထဲမွာ ကိုယ္တုိင္လုပ္ေနတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ ႐ွိရင္လည္းမွ်ေ၀ေပးလို႔ရတယ္ေနာ္။ အားလံုးပဲ.. လွပျပည့္စံုတဲ့ ေျခသလံုး သြယ္သြယ္ေလးေတြ ပုိင္ဆုိင္ႏုိင္ၾကပါေစ…

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.