သင္၀ိတ္မက်ေလေအာင္သူတုိ႕ေတြလုပ္ေနတယ္ဆိုတာသိပါ

၀ိတ္က်ဖုိ႕အားကစားေတြပဲလုပ္လုပ္၊ အစားေတြပဲေလ်ာ႔စားတယ္ေျပာေျပာ ဒါမ်ိဳးေတြကိုသင္လုပ္မိေနသ၍ကေတာ႔ ေတာ္ေတာ္နဲ႔၀ိတ္က်ေနေတာ႔မွာမဟုတ္ပါဘူး။ဆိုေတာ႔ ဘာေတြကသင္႕ရဲ႕၀ိတ္က်ျခင္းကိုတားဆီးထားသလဲဆုိတာ…
(၁) မနက္စာမစားပဲေက်ာ္သြားတာ


မနုက္စားမစားပဲေနျခင္းဟာ က်န္းမာေရးကိုဆုိးရြားစြာထိခိုက္ေစတဲ႔အျပင္ လူကိုပုိ၀ေစနုိင္တယ္ဆိုတာယံုလုိက္ပါ။ တစ္ညလံုးေဟာင္ေလာင္းျဖစ္ေနတဲ့ဗုိက္ထဲကိုမနက္မိုးလင္းမွာျပည္႔၀လံုေလာက္စြာစားေပးမွတစ္ေန႕တာလံုး သက္လံုေကာင္းေကာင္းနဲ႕ခဏခဏဆာေလာင္တာမ်ိဳးေတြကိုမျဖစ္ေစပဲက်န္းလည္းက်န္းမာ၀ိတ္က်ဖို႕လည္းပိုျပီးအေထာက္အကူျပဳပါတယ္။
(၂) ေရလံုေလာက္စြာမေသာက္လို႕


အစားမစားခင္မွာေရကိုျပည္႔ျပည္႔၀၀လံုေလာက္စြာေသာက္ေပးျခင္းဟာလည္း၀ိတ္က်တဲ႔ေနရာမွာအေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒီလိုမွမဟုတ္ပဲ ေရကိုလံုေလာက္စြာမေသာက္ေပးဘူးဆုိရင္ေတာ႔ ဘယ္ေလာက္ပဲအစားေလ်ာ႔ေလ်ာ႕က်န္းမာလွပစြာ၀ိတ္က်ဖို႕ျကာအံုးမွာပါ။
(၃) ညစာကိုေနာက္က်မွစားတတ္လုိ႕


အစားေတာ႔ေလ်ာ႔ပါရဲ႕ ညစာကိုအိပ္ခံနီးခ်ိန္မွာကပ္စားတာမ်ိဳး၊ ညစားမစားဘူးေအာ္ျပီးတစ္ေရးနုိး ၁၂ နာရီ တစ္ခ်က္မွ အစားထစားတာမ်ိဳးေတြေျကာင္႔၀ိတ္ကက်ရေတာ႔မဲ႔ဆဲဆဲ တန္႔ျပီးမက်နိုင္တာမ်ိဳးေတြျဖစ္သြားတတ္ပါတယ္။
(၄) အိပ္ေရး၀၀မအိပ္စက္လုိ႕


အိပ္ေရးပ်က္ရင္ပိန္တယ္တဲ႔ ….ရွိေတာ႔ရွိမယ္ ရွားပါတယ္။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ႔ အိပ္ေရးပ်က္ရင္ ပိုျပီး၀လာတတ္ျကပါတယ္။ အိပ္ေရးပ်က္တဲ႔လူရဲ႕မ်က္နွာနဲ႕အိပ္ေရး၀တဲ႔သူရဲ႕မ်က္နွာကိုယွဥ္ျကည္႔ရင္အိပ္ေရး၀တဲ႔မ်က္နွာက က်စ္လ်စ္စိုေျပေနတတ္ျပီး အိပ္ေရးပ်က္တဲ႔သူကေတာ႔ ပြပြေဖာင္းေဖာင္းျကီးနဲ႕ျဖစ္ေနတတ္တာမ်ိဳးပါ။
(၅) အထိုင္မ်ားလို႕


အလုပ္ခြင္မွာပဲမျဖစ္မေနထုိုုင္ပဲလုပ္ရမယ္ဆုိရင္ေတာင္ နာရီျခားတစ္ခါထထေပးတာမ်ိဳး။ အေျကာေျပအေညာင္းေျပလမ္းေလးေလ်ွာက္ေပးတာမ်ိဳးေလးေတြလုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။ အထိုင္မ်ားတဲ႔လူတစ္ေယာက္အတြက္၀ိတ္က်ဖို႕ဆုိတာလည္းအင္မတန္ခဲျကာတဲ႔ကိစၥမလို႕အထိုင္မ်ားျခင္းေျကာင္႔၀ိတ္မက်တာမ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္ တတ္နိုင္သေလာက္လႈပ္ရွားေပးသင္႔ပါတယ္။

Unicode

၀ိတ်ကျဖို့အားကစားတွေပဲလုပ်လုပ်၊ အစားတွေပဲလျော့စားတယ်ပြောပြော ဒါမျိုးတွေကိုသင်လုပ်မိနေသ၍ကတော့ တော်တော်နဲ့ဝိတ်ကျနေတော့မှာမဟုတ်ပါဘူး။
ဆိုတော့ ဘာတွေကသင့်ရဲ့ဝိတ်ကျခြင်းကိုတားဆီးထားသလဲဆိုတာ…
(၁) မနက်စာမစားပဲကျော်သွားတာ
မနုက်စားမစားပဲနေခြင်းဟာ ကျန်းမာရေးကိုဆိုးရွားစွာထိခိုက်စေတဲ့အပြင် လူကိုပိုဝစေနိုင်တယ်ဆိုတာယုံလိုက်ပါ။ တစ်ညလုံးဟောင်လောင်းဖြစ်နေတဲ့ဗိုက်ထဲကို
မနက်မိုးလင်းမှာပြည့်ဝလုံလောက်စွာစားပေးမှတစ်နေ့တာလုံး သက်လုံကောင်းကောင်းနဲ့ခဏခဏဆာလောင်တာမျိုးတွေကိုမဖြစ်စေပဲကျန်းလည်းကျန်းမာဝိတ်ကျဖို့လည်းပိုပြီးအထောက်အကူပြုပါတယ်။
(၂) ရေလုံလောက်စွာမသောက်လို့
အစားမစားခင်မှာရေကိုပြည့်ပြည့်ဝဝလုံလောက်စွာသောက်ပေးခြင်းဟာလည်းဝိတ်ကျတဲ့နေရာမှာအထောက်အကူဖြစ်စေပါတယ်။ ဒီလိုမှမဟုတ်ပဲ ရေကိုလုံလောက်စွာ
မသောက်ပေးဘူးဆိုရင်တော့ ဘယ်လောက်ပဲအစားလျော့လျော့ကျန်းမာလှပစွာဝိတ်ကျဖို့ကြာအုံးမှာပါ။
(၃) ညစာကိုနောက်ကျမှစားတတ်လို့
အစားတော့လျော့ပါရဲ့ ညစာကိုအိပ်ခံနီးချိန်မှာကပ်စားတာမျိုး၊ ညစားမစားဘူးအော်ပြီးတစ်ရေးနိုး ၁၂ နာရီ တစ်ချက်မှ အစားထစားတာမျိုးတွေကြောင့်
၀ိတ်ကကျရတော့မဲ့ဆဲဆဲ တန့်ပြီးမကျနိုင်တာမျိုးတွေဖြစ်သွားတတ်ပါတယ်။
(၄) အိပ်ရေးဝဝမအိပ်စက်လို့
အိပ်ရေးပျက်ရင်ပိန်တယ်တဲ့ ….ရှိတော့ရှိမယ် ရှားပါတယ်။ လူတော်တော်များများကတော့ အိပ်ရေးပျက်ရင် ပိုပြီးဝလာတတ်ကြပါတယ်။ အိပ်ရေးပျက်တဲ့လူရဲ့မျက်နှာနဲ့အိပ်ရေးဝတဲ့သူရဲ့မျက်နှာကိုယှဉ်ကြည့်ရင်
အိပ်ရေးဝတဲ့မျက်နှာက ကျစ်လျစ်စိုပြေနေတတ်ပြီး အိပ်ရေးပျက်တဲ့သူကတော့ ပွပွဖောင်းဖောင်းကြီးနဲ့ဖြစ်နေတတ်တာမျိုးပါ။
(၅) အထိုင်များလို့
အလုပ်ခွင်မှာပဲမဖြစ်မနေထိုုုင်ပဲလုပ်ရမယ်ဆိုရင်တောင် နာရီခြားတစ်ခါထထပေးတာမျိုး။ အကြောပြေအညောင်းပြေလမ်းလေးလျှောက်ပေးတာမျိုး
လေးတွေလုပ်ပေးသင့်ပါတယ်။ အထိုင်များတဲ့လူတစ်ယောက်အတွက်ဝိတ်ကျဖို့ဆိုတာလည်းအင်မတန်ခဲကြာတဲ့ကိစ္စမလို့အထိုင်များခြင်းကြောင့်ဝိတ်မကျတာမျိုး
မဖြစ်အောင် တတ်နိုင်သလောက်လှုပ်ရှားပေးသင့်ပါတယ်။

72 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.