ခဏခဏအိပ္ခ်င္တဲ႔စိတ္ကိုဘယ္လုိရပ္တန္႕ရမလဲ

ခဏခဏအိပ္ခ်င္ေနတတ္တဲ႔ကိုုယ္လုိလူေတြအတြက္ ကိုယ္ခ်င္းစာျပီးေရးတယ္ဆိုလည္း မမွားပါဘူး…အဲ႔လဲ႔…ဆိုေတာ႔ ကိုယ္႔ရဲ႕အခ်ိန္ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို အိပ္ခ်င္စိတ္ေတြကဖံုးလႊမ္းေနျပီဆုိရင္ေတာ႔ ဒီအရာေလးေတြလုပ္ျကည္႔ျပီး ယူတုိ႕ရဲ႕မခ်ိန္ခါမသင္႔ျဖစ္ေပၚလာတဲ႔ ခဏခဏ အိပ္ခ်င္စိတ္ေတြကို ရပ္တန္႕ပစ္နုိင္ျကရေအာင္…
(၁) မနက္ပိုင္းအားကစားတစ္ခုပံုမွန္လုပ္ပါ။ အားကစားတစ္ခုကိုပံုမွန္စြဲလုပ္ျခင္းဟာ တစ္ေန႕တာလံုးကို လန္းဆန္းမႈအျပည္႔နဲ႕ျဖတ္သန္းနုိင္ေအာင္မ်ားစြာကူညီေပးပါတယ္။ဒါေျကာင္႔မနက္ေစာေစာထရမွာေတာ႔ပ်င္းစရာေကာင္းပင္မဲ႔လည္းျကိုစားထျပီးေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ႔တစ္ေန႕တာလံုးအိပ္ခ်င္စိတ္ေတြကင္းေ၀းျပီးလန္းဆန္ေစမွာပါ။
(၂) တစ္ေန႕တာအလုပ္လုပ္ခ်ိန္မွာ စိတ္ခြန္အားတစ္ခုခုျဖစ္ေစမဲ႔အရာတစ္ခုခုတြဲလုပ္ပါ။ ဥပမာ-သီခ်င္းေလးနားေထာင္ျပီးလုပ္တာမ်ိဳး၊ သီခ်င္းေလးညီးျပီးလုပ္တာမ်ိဳးေပါ႔။ပံုေသျကီးအလုပ္ပဲထုိင္လုပ္ေနရင္အိပ္ခ်င္စိတ္ေတြ၀င္လာနုိင္တာမလို႕ ကိုယ္႔စိတ္ကိုခြန္အားျဖစ္ေစမဲ႔အရာတစ္ခုခုကိုတြဲလုပ္ျပီး အိပ္ခ်င္စိတ္ေတြကိုရပ္တန္႔ပါ။
(၃) ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ။ ခႏၶာကိုယ္မွာလည္းေရဓာတ္လံုေလာက္စြာမရရွိရင္ ခဏခဏအိပ္ခ်င္တတ္တယ္ဆုိတာမယံုမရွိပါနဲ႕။
(၄) အစားစားျပီးေရတစ္၀ျကီးေသာက္တာမ်ိဳးကို မလုပ္သင္႔ပါဘူး။ အထူးသျဖင္႔ျပည္႔၀တဲ႔ေန႕လည္စာကို စားျပီးတဲ႔အခါမွာ ေတာ႔ေရတစ္၀ျကီးေသာက္လိုက္မိရင္ျဖင္႔တစ္ေန႕လံုးလူျကီးကထုိင္မိႈင္းျပီးအိပ္ခ်င္ေနေတာ႔မွာအေသခ်ာပါပဲ။ ဒါေျကာင္႔အစားမ်ားျကီးစားျပီးခ်ိန္မွာ ေရတ၀ျကီးေသာက္တာမ်ိဳးကိုေလ်ာ႔ပါ။
(၅) ကိုယ္စိတ္၀င္စားတဲ႔အရာေတြနဲ႕အခ်ိန္ကုန္ပါ။ တစ္ေန႕တာကိုျဖတ္သန္းတဲ႔အခါ လူတစ္ေယာက္ဟာ ကိုတကယ္စိတ္၀င္စားေနတဲ႔အရာစိတ္ပါ၀င္စားလုပ္ေနတဲ႔အရာေတြနဲ႕ဆို အိပ္ခ်င္စိတ္ကေပ်ာက္ေနတတ္ျကပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔အလုပ္လုပ္တဲ႔ေနရာမွာ တစ္သတ္မတ္ျကီးမဟုတ္ပဲ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ႔ အေျကာင္းအရာေလးေတြနဲ႕စိတ္အားထက္သန္စြာလုပ္ေဆာင္ရင္း
အိပ္ခ်င္စိတ္ေတြကိုရပ္တန္႔ပစ္နုိင္ျကပါေစ…

Unicode

ခဏခဏအိပ်ချင်နေတတ်တဲ့ကိုုယ်လိုလူတွေအတွက် ကိုယ်ချင်းစာပြီးရေးတယ်ဆိုလည်း မမှားပါဘူး…အဲ့လဲ့…ဆိုတော့ ကိုယ့်ရဲ့အချိန်တွေတော်တော်များများကို အိပ်ချင်စိတ်တွေကဖုံးလွှမ်းနေပြီဆိုရင်တော့ ဒီအရာလေးတွေလုပ်ကြည့်ပြီး ယူတို့ရဲ့မချိန်ခါမသင့်ဖြစ်ပေါ်လာတဲ့ ခဏခဏ အိပ်ချင်စိတ်တွေကို ရပ်တန့်ပစ်နိုင်ကြရအောင်…
(၁) မနက်ပိုင်းအားကစားတစ်ခုပုံမှန်လုပ်ပါ။ အားကစားတစ်ခုကိုပုံမှန်စွဲလုပ်ခြင်းဟာ တစ်နေ့တာလုံးကို လန်းဆန်းမှုအပြည့်နဲ့ဖြတ်သန်းနိုင်အောင်များစွာကူညီပေးပါတယ်။ဒါကြောင့်မနက်စောစောထရမှာတော့ပျင်းစရာကောင်းပင်မဲ့လည်းကြိုစားထပြီးလေ့ကျင့်ခန်းလုပ်မယ်ဆိုရင်တော့တစ်နေ့တာလုံးအိပ်ချင်စိတ်တွေကင်းဝေးပြီးလန်းဆန်စေမှာပါ။
(၂) တစ်နေ့တာအလုပ်လုပ်ချိန်မှာ စိတ်ခွန်အားတစ်ခုခုဖြစ်စေမဲ့အရာတစ်ခုခုတွဲလုပ်ပါ။ ဥပမာ-သီချင်းလေးနားထောင်ပြီးလုပ်တာမျိုး၊ သီချင်းလေးညီးပြီးလုပ်တာမျိုးပေါ့။ပုံသေကြီးအလုပ်ပဲထိုင်လုပ်နေရင်အိပ်ချင်စိတ်တွေဝင်လာနိုင်တာမလို့ ကိုယ့်စိတ်ကိုခွန်အားဖြစ်စေမဲ့အရာတစ်ခုခုကိုတွဲလုပ်ပြီး အိပ်ချင်စိတ်တွေကိုရပ်တန့်ပါ။
(၃) ရေများများသောက်ပါ။ ခန္ဓာကိုယ်မှာလည်းရေဓာတ်လုံလောက်စွာမရရှိရင် ခဏခဏအိပ်ချင်တတ်တယ်ဆိုတာမယုံမရှိပါနဲ့။
(၄) အစားစားပြီးရေတစ်ဝကြီးသောက်တာမျိုးကို မလုပ်သင့်ပါဘူး။ အထူးသဖြင့်ပြည့်ဝတဲ့နေ့လည်စာကို စားပြီးတဲ့အခါမှာ တော့ရေတစ်ဝကြီးသောက်လိုက်မိရင်ဖြင့်တစ်နေ့လုံးလူကြီးကထိုင်မှိုင်းပြီးအိပ်ချင်နေတော့မှာအသေချာပါပဲ။ ဒါကြောင့်အစားများကြီးစားပြီးချိန်မှာ ရေတဝကြီးသောက်တာမျိုးကိုလျော့ပါ။
(၅) ကိုယ်စိတ်ဝင်စားတဲ့အရာတွေနဲ့အချိန်ကုန်ပါ။ တစ်နေ့တာကိုဖြတ်သန်းတဲ့အခါ လူတစ်ယောက်ဟာ ကိုတကယ်စိတ်ဝင်စားနေတဲ့အရာစိတ်ပါဝင်စားလုပ်နေတဲ့အရာတွေနဲ့ဆို အိပ်ချင်စိတ်ကပျောက်နေတတ်ကြပါတယ်။ ဒါကြောင့်အလုပ်လုပ်တဲ့နေရာမှာ တစ်သတ်မတ်ကြီးမဟုတ်ပဲ စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ အကြောင်းအရာလေးတွေနဲ့စိတ်အားထက်သန်စွာလုပ်ဆောင်ရင်း
အိပ်ချင်စိတ်တွေကိုရပ်တန့်ပစ်နိုင်ကြပါစေ…

480 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.