ထမင္းစားေနတုန္း ေရေသာက္တတ္တဲ႔အက်င့္ဟာ ေကာင္းလား?

ထမင္းစားေနတုန္းေရမေသာက္နဲ႔၊အစာေျခစနစ္ကုိထိခိုက္လိမ့္မယ္ဆိုျပီး မၾကာခဏ ဆိုသလိုေျပာတာၾကားဖူးၾကမွာပါ။တစ္ခ်ိဳ႔ကလည္းဒီအယူအဆကမွန္တယ္၊ မေသာက္သင့္ဘူးဆိုျပီးေျပာၾကသလို တစ္ခ်ိဳ႔က်ေတာ့လည္း ဘာမွမျဖစ္ဘူး ဆုိျပီးေျပာၾကပါတယ္။ဒါျဖင့္ ထမင္းစားေနတုန္းေရေသာက္တဲ႔အက်င့္က ေကာင္းလား၊မေကာင္းဘူးလားဆိုတာ အေျဖရွာၾကည့္လိုက္ရေအာင္။

ေရရဲ ႔အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကုိ လူတိုင္းသိၾကပါတယ္။အဆိပ္အေတာက္ေတြရွင္းလင္းေပးတာ ၊ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးတာ၊အစာေျခစနစ္ကုိေကာင္းမြန္ေစတာစသျဖင့္ေပါ့။ အဲ႔ဒါေၾကာင့္ ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္ေတြက တစ္ေန႔ကုိ ၂လီတာနဲ႔ ၂လီတာခြဲေရေသာက္ေပးဖို႔ကုိေျပာေနၾကတာပါ။ ဒီလိုေရေသာက္ေပးရမယ္ေျပာေနခိ်န္မွာ ထမင္းစားေနတုန္းေရေသာက္ တာေကာင္းလား၊ မေကာင္းဘူးလား ဆုိတဲ႔အယူအဆကြဲေတြျဖစ္လာၾကတာပါ။

တစ္ခိ်ဳ႔လူေတြယံုၾကည္ထားၾကသလို အစားစားေနတုန္းေရေသာက္ရင္ အဲ႔ဒီေရက အျပင္ကိုမစြန္႔ထုတ္ပဲ ခႏၶာကုိယ္ထဲမွာပဲသုိေလွာင္ေနမယ္ဆိုတဲ႔အဆုိကိုပညာရွင္ေတြ ကေတာ့ ျငင္းဆိုထားပါတယ္။တကယ္ေတာ့ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္တာပါတဲ႔။ဘယ္အခိ်န္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာေတြပဲလုပ္လုပ္ ေရေသာက္လိုက္ျပီဆိုတာနဲ႔ ေက်ာက္ကပ္လုပ္ေဆာင္မႈကုိတက္ၾကြေစျပီး ခႏၶာကုိယ္ထဲမွာေရဓာတ္ညီမ်ွေအာင္ကူညီေပးတယ္လို႔ေျပာထားပါတယ္။ဒါေပမဲ႔
ကုိယ္အေလးခိ်န္ေလ်ွာ့ခ်မယ္လို႔စဥ္းစားထားရင္ေတာ့ ကာဗုိဟိုက္ဒရိတ္မ်ားတဲ႔အစားအစာေတြ၊ အာလူး၊ေပါင္မုန္႔စတဲ႔အစားအစာေတြစားေနခ်ိန္မွာေတာ့ေရမေသာက္ဖုိ႔အၾကံျပဳထားပါတယ္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာေရေသာက္ရင္ေတာ့ သင့္ရဲ ႔အစာအိမ္ကုိပုိျပီးလႈံေဆာ္ကာ သင့္ကုိပုိျပီး၀လာေစပါ တယ္တဲ႔။ေရခ်ည္းပဲဒီတိုင္းေသာက္လုိက္မယ္ဆုိရင္ ကယ္လိုရီမတက္ပါဘူး။ အစာ မစားခင္ေရေသာက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အစာအိမ္ကျပည့္သြားျပီး အစားစားတဲ႔အခါ နည္းနည္းပဲစားျဖစ္ေစပါတယ္။ဒါေပမဲ႔အဲ႔ဒီလိုေရေသာက္ေပးရံုနဲ႔ေတာ့ ကုိယ္အေလးခ်ိန္က်ေစမွာမဟုတ္ပါဘူး။

အစာစားေနတုန္း ေရေသာက္မယ္ဆိုရင္ အစာအိမ္အတြက္ဘာမွမထိခိုက္ဘူးဆိုတာမွန္ေပမဲ႔႔ နည္းနည္းပဲေသာက္ဖုိ႔ေတာ့အၾကံေပးထားပါတယ္။အရမ္းမ်ားရင္ေတာ့ အစာေျခစနစ္ကုိ ခက္ခဲသြားေစပါတယ္။ထမင္းစားေနတုန္း ေရအနည္းငယ္ေသာက္ေပးတာက အစားကုိလည္းနည္းနည္းပဲစားျဖစ္ေစပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ ထမင္းစားေနတုန္း ေရတစ္ဖန္ခြက္ေလာက္ေသာက္တာက အစာအိမ္အတြက္ ေကာင္းမြန္ေစတယ္ ဆုိတဲ႔အယူအဆက မွန္ကန္ေၾကာင္း ေတြ႔ရွိခဲ႔ရပါတယ္။

ထမင္းစားေနတုန္း ေရေသာက္လို႔ရသလုိ အစားမစားခင္နဲ႔အစာစားျပီး ဘယ္အခ်ိန္ေသာက္ရင္ ပုိေကာင္းသလဲဆိုရင္ေတာ့ ပညာရွင္ေတြကအစားစားျပီးမွေရေသာက္ဖုိ႔ ကုိပုိျပီး တိုက္တြန္းထားပါတယ္။အစားစားျပီး ေရေသာက္လုိက္မယ္ ဆိုရင္ အဲ႔ဒီအရည္ေတြက အစာအိမ္နံရံေတြကုိကာကြယ္ေပးပါတယ္တဲ႔။ဒါေပမဲ႔ ရုိးရိုးေရပဲေသာက္ေပးပါ လို႔ေျပာထားပါတယ္။ေရခဲေရက ခႏၶာကုိယ္ရဲ ႔PH လယ္ဗယ္ကုိျမင့္တက္ေစျပီး အစာအိမ္ရဲ ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကုိပုိျပီးခက္ခဲေစပါတယ္။

အဲ႔ဒါေၾကာင့္ထမင္းမစားခင္ျဖစ္ေစ၊ထမင္းစားျပီးျဖစ္ေစ ၂နာရီေလာက္ျခားျပီး ေရေသာက္ေပးမယ္ဆိုရင္ စားလိုက္တဲ႔အစားအစာရဲ ႔ျပည့္၀တဲ႔အာဟာရ ကိုေကာင္းမြန္စြာရရွိေစပါတယ္လို႔ ပညာရွင္ေတြကစမ္းသပ္ေတြ႔ရွိခဲ႔ပါတယ္။

753 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.