ဗိုက္ခ်ပ္ ခါးသြယ္ ေပါင္တံေသးသြယ္ေစမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းအဆင့္ဆင့္

ဘယ္လိုေလ့က်င့္ခန္းမဆို စိတ္႐ွည္႐ွည္နဲ႔ ပံုမွန္လုပ္ေပးဖို႔လုိပါတယ္။ ျမန္ဆန္တဲ့ရလဒ္လိုခ်င္ရင္ အဆီစိမ့္ေတြေ႐ွာင္၊ ေရမ်ားမ်ားေသာက္၊ ကိုယ္လက္လႈပ္႐ွားမႈအျမဲ႐ွိေနပါေစ။ ကစားနည္းတစ္မ်ဳိးကို ၁၅ခါနဲ႔ (၄)ၾကိမ္ကစားၾကည့္ပါ။ အစပိုင္းဆို လုပ္ႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ၁ဝခါ ၊ ေနာက္ႏွစ္ရက္ေနရင္ ၁၂ ခါေလာက္တျဖည္းျဖည္း မသိမသာတိုးလုပ္ေပးသြားပါ။ ေနာက္ပုိင္းက်ရင္ ၁၅ခါဆိုတာ အသာေလးျဖစ္သြားပါျပီ။ ေနာက္ဆို ကိုယ္ကစားႏိုင္တဲ့ အၾကိမ္ေရထိသာ ကစားပါ။ လွပက်န္းမာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ေလးေတြ ပိုင္ဆိုင္ႏုိင္ပါေစ။

193 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.