စိတ္ဖိစီးမႈကင္းကင္းနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနထုိင္ႏုိင္ဖုိ႔ စားေပးသင့္တဲ့ အစားစားမ်ား 

တစ္ခ်ဳိ ႔က စိတ္ညစ္ရင္ စားစရာေတြ ထပ္တလဲလဲစားၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီလိုုလုပ္ရင္ စိတ္ညစ္စရာေတြ၊ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ကင္းေဝးသြားလိမ့္မယ္လို႔ ထင္တတ္ၾကတယ္။ စနစ္က်တဲ့ ေနထုိင္မႈပံုစံနဲ႔ အစားေသာက္ေတြေရြးခ်ယ္တတ္ဖို႔လည္းလိုပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈကင္းကင္းနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနႏုိင္ဖို႔ ကူညီေပးမယ့္ အဓိကအစားစားေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

ေထာပတ္သီး

ေထာပတ္သီးမွာ အာဟာရဓာတ္မ်ားစြာနဲ႔ ဗီတာမင္ ဘီ ၊အီး ၊ေဖာလိတ္တို႔ပါ၀င္ပါတယ္။ ေထာပတ္သီးဟာ သင့္ခႏၶာကိုယ္က သၾကားဓာတ္ကို ထိန္းေပးျပီး စိတ္ဖိစီးမႈကင္းေဝးကာ ေပ်ာ္ရြင္ေအာင္ ကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။

Dark ေခ်ာကလက္


Dark ေခ်ာကလက္က တစ္ခါစားလိုက္႐ံုနဲ႔ စိတ္ညစ္ေနတာေတြ၊ ဖိစီးမႈအရမ္းမ်ားေနတာေတြကို ဖယ္႐ွားေပးပါတယ္။ စိတ္ပညာဂ်ာနယ္တစ္ခုမွာ ၁.၅ေအာင္စ႐ိွ ေခ်ာကလက္အရည္ ၊ အတံုးပဲျဖစ္ျဖစ္ စားမယ္ဆိုရင္ စိတ္လႈပ္႐ွားေနတာကိုတည္ျငိမ္ေစျပီး စိတ္က်မႈကိုထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

အရြက္


၂ဝ၁၂ခုႏွစ္က ေဆးပညာေလ့လာမႈအရ အစိမ္းေရာင္႐ွိတဲ့ အရြက္တုိင္းဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္ျပီး ခႏၶာကိုယ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့အာဟာရေတြကိုျဖည့္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ စိတ္ပုိင္းဆိုင္ရာ ဖိစီးမႈေတြကိုလည္း ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။

လက္ဖက္စိမ္း


အရသာမၾကိဳက္သူေတြ ေခါင္းခါခ်င္ခါပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ လက္ဖက္စိမ္းမွာ စိတ္ကို လန္္းဆန္းေပ်ာ္ရႊင္ေစတဲ့ anti-oxidants နဲ႔ anti-inflammatory တို႔ပါဝင္ပါတယ္။

ၾကက္ဥ


ၾကက္ဥမွာ ပ႐ုိတိန္းေတြမ်ားစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ေၾကာက္စိတ္မႊန္ျခင္းကို ကာ
ကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈကင္းေဝးေစျပီး Cysteine လို႔ေခၚတဲ့ အက္ဆစ္က စိတ္ဓာတ္က်ျခင္းနဲ႔ စိတ္မူမမွန္ျခင္းမ်ားကို သက္သာေစပါတယ္။

114 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.