ဗုိက္အဆီေတြေ၀းေ၀းေျပးဖို႔ ေယာဂေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြလုပ္ၾကစုိ႔…

၂၀၁၈ ႏွစ္သစ္လည္းေရာက္လာပါျပီ။ကုိယ့္ရဲ႔ခႏၶာကုိယ္ေလးကုိဒီထက္ပုိလွ ပုိမုိက္ေအာင္ မလုပ္ခ်င္ၾကဘူးလား?ဗုိက္သားေလးျပားခ်ပ္ေနရင္ေတာင္ ဘာ၀တ္၀တ္ၾကည့္ေကာင္းေနမွာေနာ္။ အခ်ိန္ေတြအမ်ားၾကီးေပးစရာမလို၊အျပင္လည္းသြားစရာမလိုပဲအိမ္မွာပဲလြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ဗိုက္ အဆီေလးခ်လို႔ရမယ္ဆုိရင္အားလံုးလည္းလုပ္ခ်င္ၾကမယ္ထင္ပါတယ္။ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာနဲ ႔ေယာဂလုပ္တာက တူမလိုလိုနဲ႔ကြဲျပားပါတယ္။ႏွစ္ခုလံုးကေတာ့ အဆီက်တာပါပဲ။အခု ျပားခ်ပ္ခ်ပ္ဗိုက္သားေလး ရရွိေစဖုိ႔လြယ္ကူတဲ႔ေယာဂေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။

၁။Cobra Pose

ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုရင္…ပထမဆံုး ၀မ္းလ်ားေမွာက္လုိက္ပါ။ျပီးရင္လက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ပုံမွာျပထားတဲ႔အတိုင္း အသာအယာေထာက္လုိက္ပါ။ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္္ ကုိေျဖာင့္တန္းစြာ ထားျပီးသင့္ရဲ ႔အေပၚခႏၶာကုိယ္ကုိျဖည္းျဖည္းခ်င္းမပါ။ေျခေထာက္နဲ ႔ေျခေခ်ာင္းေလးေတြ ကုိပံုမွာျပထားတဲ႔အတုိင္း တန္းတန္းေလးရွိပါေစ။ခႏၶာကုိယ္ကုိမျပီးရင္ အဲ႔ဒီအေနအထားအတုိင္း စကၠန္႔ ၃၀ေလာက္ေနပါ။

၂။Camel Pose

ဒီေလ့က်င့္ခန္းကေတာ့ ၾကမ္းျပင္မွာဒူးေထာက္ျပီး အေနာက္ကုိေကြးညႊတ္လိုက္ရမွာပါ။သင့္ရဲ ႔လက္ေတြနဲ႔ေျခဖ်ားကုိထိေအာင္ လုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။အစပထမေတာ့မရႏုိင္ေပမဲ႔ တျဖညး္ျဖည္းက်င့္သားရသြားရင္အလြယ္တကူရသြားပါလိမ့္မယ္။အဲ႔ဒီအေနအထားအတိုင္း ၁မိနစ္ေလာက္ေနပါ။

၃။Seated Forward Bend Pose

ဒီေယာဂေလ့က်င့္ခန္းကေတာ့ သင့္ရဲ ႔ခႏၶာကုိယ္ကုိေရွ႔ကုိကုိင္းညႊတ္ႏုိင္သေလာက္ကုိင္းညႊတ္ျပီး ေျခေထာက္ေတြကုိလက္နဲ႔ပိုက္ထားရမွာပါ။အ႔ဲဒီအေနအထားအတုိင္း ၁မိနစ္ေလာက္ေနေပးပါ။

၄။Plank Pose

ဒီေလ့က်င့္ခန္းက လက္ေမာင္းၾကြက္သားေတြနဲ႔ေျခေထာက္ေတြကုိသန္မာေစရံုသာမက ၀မ္းဗိုက္ၾကြက္သားေတြကိုပါသန္မာေစပါတယ္။ပထမဆံုး၀မ္းလ်ားေမွာက္လိုက္ပါ။ျပီးရင္လက္ေမာင္းကိုေျဖာင့္ေျဖာင့္ထားျပီး ခႏၶာကုိယ္ကုိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းမတင္ပါ။ေျခေခ်ာင္းေတြကုိညီေအာင္ထားျပီး အဲ႔အေနအထားအတုိင္းေနႏိုင္သေလာက္ေနေပးပါ။လုပ္ႏုိင္သေလာက္ထပ္ခါထပ္ခါလုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၅။Boat Pose

ဒီေလ့က်င့္ခန္းဟာလည္း ၀မ္းဗိုက္ၾကြက္သားေတြကုိသန္မာေစပါတယ္။ပထမဆံုး ပက္လက္လွန္ပါ။ ေျခေထာက္ေတြကုိေျဖာင့္ေျဖာင့္ထားျပီးမတင္ပါ။ျပီးရင္ အေပၚဘက္ခႏၶာကုိယ္ကုိလည္းျဖည္းျဖည္းခ်င္းမပါ။ပံုမွာျပထားတဲ႔အတိုင္း ျပည့္စံုျပီဆုိရင္စကၠန္႔၆၀ေလာက္အဲ႔ဒီအတိုင္းေနေပးပါ။

၆။One-Legged Downward Facing Dog Pose

ဒီေလ့က်င့္ခန္းကသင့္ရဲ ႔ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလံုးအေလးခ်ိန္ညီမ်ွေအာင္ကူညီေပးႏုိင္ျပီး ဗုိက္ၾကြက္သားကုိသန္မာေစပါတယ္။ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုရင္ ပထမဆံုးမတ္တပ္ရပ္ျပီးခါးကုိေျမျပင္နဲ႔ထိေအာင္ေကြးညႊတ္လိုက္ပါ။ျပီးရင္ေျခေထာက္တစ္ဖက္ကုိ ေျဖာင့္ေျဖာင့္ထားျပီးမတင္ပါ။အဲ႔ဒီလိုအေနအထားအတုိင္းတစ္ဖက္စီကုိ ၁၀ခါစီလုပ္ေပးပါ။

၇။Tree Pose

ဒီေလ့က်င့္ခန္းကလည္း သင့္ရဲ႔ဗိုက္ၾကြက္သားေတြက်စ္လစ္ေစျပီး ခႏၶာကုိယ္ညီမ်ွေအာင္ ထိန္းေပးႏုိင္တဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းေလးပါ။ပထမဆံုးမတ္တပ္ရပ္ပါ။ျပီးရင္ညာဘက္ေျခေထာက္ကုိေျမွာက္ျပီးဘယ္ဘက္ေပါင္တြင္းကုိထည့္လိုက္ပါ။လက္နွစ္ဖက္ကုိပံုထဲကအတိုင္းထားပါ။ အားလံုးျပီးရင္ျပံဳးပါ။အဲ႔ဒီအေနအထားအတိုင္း ၁မိနစ္ေနပါ။

၈။Bow Pose

ဒီေလ့က်င့္ခန္းကၾကည့္ရင္သာလြယ္တာပါ။လုပ္ရင္ေတာ့တကယ္ခက္ခဲပါတယ္။ပထမဆံုး၀မ္းလ်ားေမွာက္ပါ။လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိေျမွာက္လိုက္ပါ။ျပီးရင္ပံုထဲကအတိုင္း ေျခေထာက္ေတြကုိလက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ဆြဲလို႔ရတဲ႔အထိလုပ္ပါ။စကၠန္႔၃၀ေလာက္ေနျပီးျဖည္းျဖည္း ခ်င္းျပန္ေလ်ွာ့ခ်ပါ။

၉။Relax Pose

ေယာဂေလ့က်င့္ခန္းေတြျပီးသြားရင္အေၾကာေလ်ွာ့တဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းပါ။သင့္ရဲ႔ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကအေၾကာေတြေျပေလ်ာ့သြားေစဖို႔ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုရင္ ပံုထဲကအတိုင္းနံရံမွာေျခေထာက္ေတြ ကိုေျမွာက္ျပီးကပ္ထားပါ။လက္ႏွစ္ဖက္ကုိေဘးျဖန္႔ခ်ျပီးအသက္ကုိျဖည္းျဖည္းခ်င္းရႈေပးပါ။၁မိနစ္ေလာက္စိတ္တည္ျငိမ္သြားတဲ႔အထိေနေပးရံုပါပဲ။

ပ်ိဳေမေတြအားလံုးလွပျပီးက်န္းမာက်စ္လစ္တဲ႔ခႏၶာကုိယ္ေလးပုိင္ဆုိင္ရဖို႔ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္။

 

537 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.