အစာေျကလြယ္ေစေသာအစားစာမ်ား

အစားစာစားတဲ႔အခါမွာ အစာမ်ားသြားလို႕ဗိုက္အင္႔ျပီးတင္းျကပ္ေနတက္တဲ႔ အစားစာမ်ိဳးရွိသလို ဗိုက္ထဲေရာက္သြားရင္ အလိုလို အစာေျကလြယ္ျပီး အစာအိမ္နဲ႕အူလမ္းေျကာင္း
က်န္းမာေရးအတြက္ အေထာက္အကူျပဳတဲ႔စားစရာေတြလည္းအမ်ားအျပားရွိပါတယ္။ ဆိုေတာ႔ အစာေျကလြယ္ေစတဲ႔ အစားစာေတြဟာ ဘာေတြလည္းဆိုတာကို အနည္းငယ္စုစည္းေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္…
(၁) လတ္ဆတ္ေသာ အသီးအနွံမ်ား
လတ္ဆတ္တဲ႔အသီးေတြမွာ Vitamins, nutrients, fiber, waterေတြပါ၀င္ပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္ သဘာ၀လတ္ဆတ္ေသာ အသီး အနွံေတြက လုိအပ္တဲ႔ အခ်ိဳဓာတ္ေတြျပည္႔၀စြာပါ၀င္တာေျကာင္႔ အစာေခ်အားကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစတာေျကာင္႔အစားခ်က္ရလြယ္ကူျပီး အစာေျကေစပါတယ္။
(၂) ဆန္ျပဳတ္
ဆန္ျပဳတ္ဟာ ထမင္းထက္ပိုျပီး အစာေျကလြယ္တဲ႔ အစားစားပါ။ ဆန္ျပဳတ္မွာပါတဲ႔ အာဟာရဓာတ္ေတြဟာ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ကို ထိန္းညိွေပးျပီး Cholesterol levelကို က်ေစနိုင္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္မွာရွိတဲ႔ အဆိပ္ေတြကို ဖယ္ရွားေပးနိုင္တဲ႔အျပင္အစာအိမ္နဲ႕အူလမ္းေျကာင္းကိုအစာခ်က္အားေကာင္းေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးနိုင္ပါတယ္။
(၃) ပ်ားရည္
ပ်ားရည္ဟာ ေရာဂါေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အတြက္ေဆး၀ါးေကာင္းတစ္ခုဆိုလည္းမမွားပါဘူး။ ပ်ားရည္မွာပါတဲ႔သဘာ၀ အခ်ိဳဓာတ္က အစာေခ်အားကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္ အစာအိမ္ ေရာဂါ အတြက္ပါ သင္႔ေတာ္တဲ႔ေဆးတစ္မ်ိဳးျဖစ္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာရွိတဲ႔ မလိုအပ္တဲ႔Batteriaေ တြကို ေခ်မႈန္းေပးနိုင္ပါတယ္။
(၄) ျကက္ဥ
က်န္းမာေရးပညာရွင္တစ္ခ်ိဳ႕ရဲ႕ေလ႔လာခ်က္အရ မနက္တိုင္း မနက္စာအျဖစ္ ျကက္ဥတစ္လံုး ကို ေန႕စဥ္စားျခင္းဟာ အစာေခ်အားကို ေကာင္းမြန္ေစတဲ႔အျပင္ ခႏၶာကိုယ္
ေပၚမွာရွိတဲ႔ မလုိအပ္တဲ႔ အဆီေတြကို ေလ်ာ႕ခ်ေပးနိုင္တယ္လို႕လည္းသိရပါတယ္။

အစာေျကလြယ္တဲ႔အစားအစာအနည္းငယ္ကို သိရွိျပီး အစာအိမ္နဲ႕အူလမ္းေျကာင္းပိုမိုက်န္းမာလာနိုင္ျကပါေစလို႕ဆုေတာင္းရင္…

168 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.