အိပ္ေနရင္း ေဟာက္တတ္တဲ႔ျပႆနာကုိဘယ္လိုေျဖရွင္းၾကမလဲ?

“နင္ ညကအရမ္းေဟာက္တာပဲ”လို႔မိသားစုေတြကေျပာရင္မေပါ့ပါနဲ႔။ ေဟာက္တာကုိ အျမန္ဆံုးေပ်ာက္ေအာင္လုပ္ပါေတာ့။တစ္ခါတစ္ေလေဟာက္တာက က်န္းမာေရးကုိမထိခိုက္ေစေပမဲ႔ ေန႔တိုင္းလိုလို ဆုိး၀ါးက်ယ္ေလာက္စြာေဟာက္တာကသင့္ရဲ ႔ေဘးနားကလူေတြအတြက္ လည္းအေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစသလို က်န္းမာေရးကုိလည္း ထိခိုက္ေစႏုိင္ပါတယ္တဲ႔။ ကုိယ္အေလးခ်ိန္မ်ားလာတဲ႔အခါမွာလည္း လည္ပင္းအဆီေတြမ်ားလာလို႔ ညဘက္အိပ္တဲ႔အခါမွာ အသက္ရႈမ၀ပဲ ဒီလုိေဟာက္တတ္လာတာပဲျဖစ္ပါတယ္။

ကံေကာင္းစြာနဲ႔ေဟာက္တာကုိရပ္ႏိုင္တဲ႔နည္းလမ္းေတြရွိပါတယ္။ဘာေတြလဲဆိုရင္…

၁။ကုိယ္အေလးခ်ိန္ကုိစစ္ေဆးပါ။

ကုိယ္အေလးခ်ိန္မ်ားလာတဲ႔အခါ လည္ပင္းမွာတစ္ရွဴးအပိုေတြျဖစ္လာျပီး အဲ႔ဒီကေနတစ္ဆင့္ ေဟာက္ျခင္းကုိျဖစ္လာေစပါတယ္။တကယ္လို႔သင့္ရဲ႔ကုိယ္အေလးခ်ိန္ကုိေလ်ွာ့ခ်လိုက္မယ္ ဆိုရင္ဒီျပႆာနာကုိေျဖရွင္းႏုိင္ပါတယ္။

၂။အရက္နဲ႔စိတ္ျငိမ္ေဆးေလ်ွာ့ေသာက္ပါ။

အယ္လ္ကုိေဟာနဲ႔စိတ္တည္ျငိမ္ေဆးေတြေသာက္ေလ့ရွိတယ္ဆိုရင္ အဲ႔ဒါေတြက သင့္ရဲ႔အာရံုေၾကာေတြကုိဖိႏိွပ္ထားသလုိျဖစ္ျပီး လည္ေခ်ာင္းထဲကတစ္ရွဴးစေတြကုိလည္း အလုပ္မလုပ္ေစပါဘူး။ အဲ႔ဒါေၾကာင့္ေဟာက္တတ္လာတာပါ။အိပ္ခါနီး ၂နာရီေလာက္အလိုမွာ ဘယ္ေတာ့မွအရက္မေသာက္ပါနဲ႔။ေန႔တိုင္းနီးပါးဆိုးဆုိး၀ါး၀ါးေဟာက္ေနရင္ေတာ့ သက္ဆုိင္ရာကြ်မ္းက်င္ဆရာ၀န္ေတြနဲ႔ေဆြးေႏြးတုိင္ပင္ဖုိ႔လိုပါတယ္။

၃။အခန္းကုိသန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းထားပါ

သင့္ရဲ႔အိပ္ရာေတြ၊ေခါင္းအံုးေတြကိုပံုမွန္လဲလွယ္ျပီး မ်က္ႏွာၾကက္မွာပန္ကာတပ္ထားရင္ ဖုန္ေတြကုိသန္႔ရွင္းပါ။အခန္းထဲမွာ ရႈပ္ပြေနတဲ႔အမိႈက္ေတြကုိရွင္းပါ။အခန္းတြင္းမွာသန္႔ရွင္းေနမွ စိတ္ၾကည္လင္လန္းဆန္းျပီးအသက္ရႈ၀ေစမွာပါ။ေခါင္းအံုးေတြမွာလည္း ပုိးမႊားေတြရွိတဲ႔အတြက္ ေမြ႔ယာနဲ႔ေခါင္းအံုးေတြေပၚမွာ အမိႈက္ေတြ၊ပုိးမႊားေတြကင္းေ၀းေစတဲ႔ေဆးတစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကုိလည္း ထားေပးရင္ပိုေကာင္းပါတယ္။

၄။အိပ္တဲ႔ပံုစံေျပာင္းလဲပါ

သင္အိပ္တဲ႔ပံုစံကလည္းအေရးၾကီးပါတယ္။သင္က ပက္လက္လွန္ျပီးအိပ္မယ္ဆိုရင္ လည္ေခ်ာင္းထဲက တစ္ရွဴးစေတြကုိ အနားေပးသလိုျဖစ္ျပီး ေလျဖတ္သန္းတဲ႔အခါမွာ တစ္ရွဴးေတြကုိတုန္ခါသြားေစပါတယ္။အဲ႔ဒါကပဲ ေဟာက္တဲ႔အသံကုိျဖစ္ေပၚေစတာပါတဲ႔။ အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ဘယ္ဘက္ကိုျဖစ္ေစ၊ညာဘက္ကိုုျဖစ္ေစ လွည့္အိပ္ေပးပါ။အဲ႔ဒါက အနားယူေနတဲ႔တစ္ရွဴးေတြက ေလေၾကာင္းလမ္းမွာပိတ္မေနေတာ့ပဲ အလြယ္တကူျဖတ္သန္းလုိ႔ ရသြားႏုိင္ပါတယ္။တစ္ခ်ိဳ႔ေတြဆို ဖက္လံုးကိုေဘးမွာထားျပီးေဘးတစ္ေစာင္းအိပ္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲ႔ဒါေၾကာင့္ေဘးဘက္ကိုလွည့္အိပ္ေပးတာက ေဟာက္ျခင္းျပႆနာကုိေျဖရွင္းေပးႏုိင္ပါတယ္။

၅။တင္းနစ္စ္ေဘာလံုးနည္းလမ္းကုိသံုးပါ

ဒီနည္းလမ္းကေတာ့သင့္ရဲ႔အိပ္စက္ျခင္းပံုစံကုိသတိေပးဖုိ႔ပါပဲ။တင္းနစ္စ္ေဘာလံုးကိုတစ္၀က္ ျဖတ္ျပီး သင့္ရဲ ႔ည၀တ္အက်ီမွာခ်ိတ္ဆြဲထားဖုိ႔ပါပဲ။တကယ္လို႔သင္အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္း ပက္လက္လွန္မိသြားတဲ႔အခါ ေဘာလံုးကသက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစမွာမဟုတ္ပါဘူး။ အဲ႔ဒီအခါသက္ေတာင္သက္သာအိပ္ရဖုိ႔ေဘးကိုပဲလွည့္အိပ္မိမွာပါ။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ဒီတင္းနစ္စ္ေဘာလံုးနည္းလမ္းကုိလည္းသံုးေပးသင့္ပါတယ္။

237 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.