သတိထားမိတဲ႔သူနည္းနည္းသာရွိေသးတဲ႔ ၀ိတ္က်ဖို႔လွည့္စားနည္း ၆နည္း

၀ိတ္ခ်တာက တကယ္တမ္းလက္ေတြ႔မွာမလြယ္ကူဘူးဆိုတာ အားလံုးသိျပီးသားျဖစ္မွာပါ။ အစားေလ်ွာ့စားရင္ရျပီလို႔ထင္ထားၾကေပမဲ႔ တကယ္တမ္းမွာအစားေလ်ွာ့တာနဲ႔လည္း မလံုေလာက္တာမ်ိဳး။အစားေလ်ွာ့စားဖို႔လည္းမလြယ္ကူတာမ်ိဳး။အဲ႔ဒါေၾကာင့္တစ္ခါတစ္ေလ ဒီလိုလွည့္စားနည္းေလးေတြနဲ႔လည္းဥာဏ္ကူရပါတယ္။လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားသိျပီးသားျဖစ္ရင္ လည္းျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။မသိေသးတဲ႔လူေတြအတြက္ေတာ့ ဒီလိုလွည့္စားနည္းေလးေတြက အဆင္ေျပမွာပါ။

၁)အျပင္မွာစားမယ္ဆိုရင္…

အိမ္မွာထမင္းမစားျဖစ္တာမ်ိဳး၊သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အျပင္မွာစားဖို႔သြားတာမ်ိဳးစသျဖင့္ေပ့ါ အျပင္မွာစားရမယ့္အေျခအေနမ်ိဳးၾကံဳလာျပီဆိုရင္ အနည္းဆံုးပမာဏာကုိေရြးပါ။ ဟမ္ဘာဂါ၊ပီဇာ၊ၾကက္ေၾကာ္စတဲ႔ဆိုင္ေတြမွာဆိုရင္ အေသးေလးေတြရွိပါတယ္။ ပမာဏာမ်ားတဲ႔ဟာကုိမွာမိတယ္ဆိုရင္ ဗုိက္တင္းသြားရင္ေတာင္ႏွေျမာတာနဲ႔ ဆက္ျပီးစားမိႏုိင္ပါတယ္။

 

၂)အေကာင္းဘက္ကေတြးပါ…

အေကာင္းျမင္စိတ္က အရာအားလံုးကိုေက်ာ္ျဖတ္ဖို႔ခြန္အားတစ္ခုပါပဲ။ဥပမာ “ဟာ ငါေပါင္တစ္၀က္ေလာက္က်သြားတာပဲ၊ေကာင္းလိုက္တာ”ဆိုတာမ်ိဳးေပါ့။အ႔ဲလိုမဟုတ္ပဲ “ဟင္ အစားေလ်ွာ့စားတာေတာင္နည္းနည္းပဲက်တယ္၊ေနာက္တစ္ခါဆိုရင္ ဒီထက္ေလ်ွာ့စားမွ ရမယ္”ဆိုတာမ်ိဳး ေတြးမိေနရင္အဲ႔ဒီအေတြးေတြကို အျမန္ဆံုးဖယ္ထုတ္ပါ။ အစားမစားတိုင္း လည္း၀ိတ္က်တာမဟုတ္ပါဘူး။ကိုယ္စားတဲ႔အစားအစာေပၚမွာမူတည္ပါေသးတယ္။

၃)တစ္ေယာက္တည္းစားပါ

သင္က ၀ိတ္ခ်ဖို႔စဥ္းစားေနေပမ႔ဲ သူငယ္ခ်င္း၊မိသာစုေတြနဲ႔အတူတူစားျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ စကားေျပာလိုက္၊စားလိုက္နဲ႔ အမ်ားၾကီးစား၀င္ေနပါလိ့မ္မယ္။ဒါေပမဲ႔ တစ္ေယာက္တည္း တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္စားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အမ်ားၾကီးမစားမိပါဘူးတဲ႔။ဒါက တစ္ခ်ိန္လံုးတစ္ေယာက္ တည္းေနျပီးတစ္ေယာက္တည္းစားခိုင္းတာမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ခါတစ္ရံေပါ့။ဒါေပမဲ႔ သင္စားႏုိင္သေလာက္နည္းနည္းပဲထည့္လာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အုပ္စုဖြဲ႔စားရလည္း အမ်ားၾကီးမစားမိေတာ့ပါဘူး။

၄)ဗိုက္အရမ္းဆာရင္ငွက္ေပ်ာသီးအနံ႔ရႈလိုက္ပါတဲ႔

ထူးေတာ့ထူးဆန္းေနပါလိ့မ္မယ္။ဒါေပမဲ႔ ေလ့လာခ်က္အရ ဗုိက္ဆာေနတဲ႔ လူအေယာက္၃၀၀၀ ကို ငွက္ေပ်ာသီးအနံ႔ရႈခိုင္းတဲ႔အခါမွာ ဗိုက္အရမ္းဆာေနတာကေလ်ာ့က်သြားတယ္ လို႔ေတ႔ြရွိခဲ႔ရပါတယ္။ပန္းသီး၊ပူစီနံ၊ငွက္ေပ်ာသီးစတဲ႔အသီးေတြရဲ ႔အနံ႔ရႈတာက ဗိုက္အရမ္းဆာေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ဆာေလာင္မႈေပ်ာက္ေစတဲ႔၊ဦးေႏွာက္ကို လွည့္စားႏုိင္တဲ႔နည္းတစ္မ်ိဳးပါပဲတဲ႔။

၅)အျပာေရာင္ကုိ အႏွစ္သက္ဆံုးအေရာင္အျဖစ္ေျပာင္းလုိက္ပါ

မၾကာေသးခင္ကေတြ႔ရွိခ်က္အသစ္အရ အျပာေရာင္ကအစားစားလိုစိတ္ကုိေလ်ွာ့ခ်ေပးပါတယ္တဲ႔။ သင့္ရဲ႔စားပြဲ၊ပန္းကန္၊ဖန္ခြက္၊စားပြဲခင္းစတာေတြကုိ အျပာေရာင္ေျပာင္းျပီး ေလ့လာစမ္းသပ္ၾကည့္ပါ။ဒါကေတာ့စိတ္ပညာပိုင္းဆိုင္ရာေလ့လာခ်က္တစ္ခုပါပဲ။

၆)မွန္ေရွ႔မွာစားပါ

ဒီနည္းလမ္းေလးကုိတကယ္လက္ေတြ႔က်င့္သံုးၾကည့္ပါ။အစားစားေနတဲ႔အခ်ိန္ မွန္ေရွ႔မွာကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ၾကည့္ျပီးစားမယ္ဆိုရင္ အစားေလ်ွာ့စားျဖစ္တယ္လို႔ သိပၸံပညာရွင္ေတြက ေတြ႔ရွိခဲ႔ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။လက္ရွိစားေနတဲ႔အစားအစာရဲ ႔သံုးပံုတစ္ပံုေလ်ာ့က်ေစပါတယ္တ႔ဲ။

Source:Brightside

 

 

 

 

 

 

 

419 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.