လည္ပင္းကအဆီပုိေတြကုိဘယ္လိုဖယ္ရွားၾကမလဲ?

လည္ပင္းမွာအဆီပုိေတြရွိေနရင္ ေမးႏွစ္ထပ္လည္းျဖစ္လာျပီးလည္ပင္းကလည္း ၾကီးေနသလုိျဖစ္တတ္ပါတယ္။အက်ီလည္ဟုိက္ေတြ၀တ္တဲ႔အခါမွာလည္း ၾကည့္မေကာင္းေတာ့ ဘူးေနာ္။လည္ပင္းမွာအဆီပုိေတြရွိလာတာဟာ ကုိယ္အေလးခ်ိန္မ်ားလာလုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။ လည္ပင္းကအဆီပုိေတြကုိဖယ္ရွားဖို႔ေနာက္က်ေနရင္ ႏွလံုးေရာဂါ၊ဆီးခ်ိဳေရာဂါနဲ႔ ၊ကိုလက္စထေရာျမင့္မားတာေတြျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ဒါ့အျပင္ လည္ပင္းမွာအဆီေတြမ်ားလာရင္ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္းပိတ္ဆို႔တာေတြျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္လည္ပင္းအဆီေတြ ေလ်ွာ့ခ်ႏိုင္မယ့္ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ၊နည္းလမ္းေလးေတြေျပာျပခ်င္ပါတယ္။

၁။လည္ပင္းေလ့က်င့္ခန္း

လည္ပင္းကအဆီေတြက်ဖို႔အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုကေတာ့ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖုိ႔ပါ။ လည္ပင္းေလ့က်င့္ခန္းေတြအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။ဒါေပမဲ့ အခုေျပာျပမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းေတြက ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္နဲ႔ထိေရာက္မႈပုိရွိေစပါတယ္။ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုရင္ တစ္ေနရာမွာ မတ္မတ္ထိုင္ပါ။ျပီးရင္ေရွ႔တည့္တည့္ကုိပဲၾကည့္ပါ။ပံုထဲမွာျပထားတဲ႔အတိုင္း တစ္ဖက္ကို ၁၀ခါနီးပါးစီလွည့္ေပးပါ။

၂။ေဘးကအဆီေတြက်ေစမယ့္ေလ့က်င့္ခန္း

လည္ပင္းအနီးတစ္၀ုိက္ကအဆီေတြက်ေစမယ့္ေနာက္ထပ္ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုကေတာ့… ပထမဆံုးထိုင္ပါ။ျပီးရင္ ညာဘက္လက္နဲ႔ ေခါင္းရဲ႔ညာဘက္ကိုကိုင္လိုက္ပါ။ျပီးရင္ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေခါင္းကုိေကြးညြတ္ျပီးညာဘက္လက္နဲ႔ပဲျပန္ျပီးတြန္းတင္ေပးပါ။ျပီးရင္ ဘယ္ဘက္ကိုေျပာင္းျပီး လုပ္ပါ။တစ္ၾကိမ္လုပ္ရင္ ၁၀ခါစီနဲ႔ ေန႔တိုင္း ၂ၾကိမ္၊၃ၾကိမ္လုပ္ေပးပါ။

၃။ပါးစပ္ေလ့က်င့္ခန္း

ပါးစပ္ေလ့က်င့္ခန္းဟာလည္းလည္ပင္းကအဆီေတြက်ေစမယ့္ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုပါ။ ပါးစပ္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာလည္ပင္းၾကြက္သားေတြရဲ ႔လႈပ္ရွားမႈကို ျမင္ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။လႈပ္ရွားမႈရွိမွအဆီေတြကက်လာမွာပါ။ပထမဆံုး မတ္မတ္ထုိင္လိုက္ ပါ။ျပီးရင္ပါးစပ္ကုိအက်ယ္ၾကီးဟလိုက္ပါ။ဟျပီးရင္ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကုိ ေအာက္သြားေတြရဲ ႔အေပၚအတြင္းဘက္ေရာက္ေအာင္လုပ္ပါ။အဲ႔ဒီအတိုင္း ၁၅စကၠန္႔ေလာက္ထိ ေနပါ။ျပီးမွႏႈတ္ခမ္းကုိပံုမွန္အတိုင္းထားျပီးအစကေနျပန္လုပ္ပါ။၅မိနစ္ကေန ၇မိနစ္ထိလုပ္ေပးႏုိင္ျပီး တစ္ေန႔ကုိ ၂ၾကိမ္၊၃ၾကိမ္လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၄။ကယ္လိုရီေလ်ွာ့ခ်ပါ

လည္ပင္းကအဆီေတြက်ေစဖို႔ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာအျပင္ကယ္လိုရီမ်ားမ်ားပါ၀င္တဲ႔ အစားအစာေတြကုိလည္းေရွာင္ဖို႔လုိပါတယ္။ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနျပီး အဆီမ်ားတဲ႔အစားအစာေတြ စားေနရင္လည္း လည္ပင္းကအဆီေတြကက်လာမွာမဟုတ္ပါဘူး။

၅။ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ

ေရက ခႏၶာကိုယ္အတြက္မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ႔အာဟာရဓာတ္တစ္ခုပါ။ ေရဓာတ္မျပည့္၀ဘူးဆုိရင္လည္း အဆီခ်တဲ့ေရာမွာအခက္အခဲျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ေရမ်ားမ်ားေသာက္မွခႏၶာကိုယ္ထဲက အဆိပ္အေတာက္ေတြကိုဖယ္ရွားေပးႏိုင္မွာပါ။

၆။အုန္းဆီ

အုန္းဆီစစ္စစ္ကုိလည္း လည္ပင္းအဆီခ်တဲ႔ေနရာမွာသံုးေပးလုိ႔ရပါတယ္။အုန္းဆီက အဆီဓာတ္ေတြကုိလြယ္ကူစြာစုပ္ယူေပးႏိုင္ပါတယ္။အုန္းဆီစစ္စစ္ကုိ အနည္းငယ္အပူေပးျပီး လည္ပင္းတစ္၀ုိက္ကို ၁၀မိနစ္ေလာက္နွိပ္နယ္လိမ္းေပးပါ။တစ္ေန႔ကုိ ၂ၾကိမ္လုပ္ေပးပါ။ အုန္းဆီစစ္စစ္ကုိခ်က္ျပဳတ္တ႔ဲေနရာမွာသုံးေပးရင္လည္း အဆီေတြျမန္ျမန္က်ေစပါတယ္။

၇။ၾကက္ဥအကာ

ၾကက္ဥအကာနဲ႔ေပါင္းတင္ေပးတာကလည္း လည္ပင္းကအေရးအေၾကာင္းေတြ ၊ေသြးလည္ပတ္ မႈေတြ ေကာင္းေစျပီးတင္းတင္းရင္းရင္းရွိေစပါတယ္။ၾကက္ဥအကာ ၂လံုးစာ၊ပ်ားရည္စားပြဲတင္ ဇြန္း၁ဇြန္း၊သံပုရာရည္စားပြဲတင္ဇြန္းတစ္ဇြန္းကိုေရာေမႊပါ။ျပီးရင္လည္ပင္းနဲ႔ေမးေစ့တစ္၀ုိက္ကုိ လိမ္းေပးပါ။နာရီ၀က္ေလာက္ထားျပီးရင္ေရေႏြးေႏြးေလးနဲ႔ေဆးေၾကာပါ။တစ္ပတ္ကုိ ၂ၾကိမ္၊၃ၾကိမ္လုပ္ေပးရင္ ထူးျခားလာပါလိ့မ္မယ္။

1K Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.