မနက္မိုးလင္းရင္ လန္းလန္းဆန္းဆန္းႏိုးထႏုိင္ဖုိ႔ ဒီေဖာ္ျမဴလာ သိထားဖို႔လို…

ညဘက္အိပ္တာေနာက္က်ရင္မနက္ဆိုမထႏိုင္ၾကေတာ့ဘူးဟုတ္!မထခ်င္လည္းထရမွာပဲဆိုျပီး စိတ္ရႈပ္ေထြးစြာနဲ႔ႏုိးထရတဲ႔မနက္ခင္းေတြကုန္ဆံုးဖုိ႔အခ်ိန္တန္ပါျပီ။အဓိကကေတာ့ ညဘက္အိပ္ခ်ိန္မမွန္လို႔ မနက္တိုင္းအာရံုေနာက္ရတာပါပဲ။ဒါဆို ညဘက္အိပ္ခ်ိန္မွန္ေအာင္နဲ႔ အိပ္ေနတုန္းမွာအားအင္အျပည့္ရေအာင္ လုပ္ၾကရေအာင္။ ဒီေဖာ္ျမဴလာေလးေတာ့သိထားဖုိ႔လိုပါတယ္။

“10-3-2-1-0” တဲ႔။ေလ့က်င့္ခန္းနည္းျပဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ႔ Craig Ballantyne ဆိုတဲ႔အမ်ိဳးသားက က်န္းမာေရးနဲ႔ပတ္သက္ျပီးဒီေဖာ္ျမဴလာအတုိင္းလုပ္ပါတယ္ လို႔ေျပာျပခဲ႔ပါတယ္။ဒါဆို ဘာအဓိပၸာယ္လဲၾကည့္ရေအာင္။

“10 hours before Sleep”

မအိပ္ခင္ ၁၀နာရီအလိုမွာ သင့္ရဲ႔ခႏၶာကုိယ္ေသြးစီးဆင္းေၾကာင္းေတြသန္႔ရွင္းေစဖို႔ ကဖင္းဓာတ္ေတြေရွာင္ဖို႔လိုပါတယ္။No coffee ၊No green tea ၊No black Tea၊ No Coca Cola ၊No chocolate စသျဖင့္ အဲ႔လိုအားျဖည့္အခ်ိဳရည္ေတြ၊ကဖင္းဓာတ္ပါတဲ႔အရာ ေတြေရွာင္ရပါမယ္။

“3 hours before Sleep”

ညအိပ္ရာ၀င္ဖို႔ ၃နာရီေလာက္ပဲလိုေတာ့တယ္ဆိုရင္ ဘာမွမစားပါနဲ႔ေတာ့။ အစာစားလုိက္မယ္ ဆိုရင္ ခႏၶာကုိယ္ထဲကအစာေျခဖ်က္တဲ႔ေနရာမွာ  အလုပ္ေကာင္းေကာင္းမလုပ္ႏုိင္တဲ႔အတြက္ ပိတ္ေလွာင္သလိုျဖစ္သြားတတ္ပါတယ္။အလုပ္ကေနအိမ္ျပန္ေရာက္တဲ႔အခါ သင့္ရဲ ႔ခႏၶာကိုယ္က သူ႔အလိုလုိအားအင္ျပည့္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္မနက္မိုးလင္းတဲ႔အခါ အားအင္ျပည့္၀လန္းဆန္းစြာနဲ႔ႏုိးထလာႏုိင္ပါတယ္။

“2 hours before Sleep”

မအိပ္ခင္ ၂နာရီအလိုမွာေတာ့ အလုပ္ေတြမလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့။အလုပ္အေၾကာင္းလည္းမေတြးပါနဲ႔။ ဘာကုိမွမစဥ္းစားပါနဲ႔။တရားထုိင္တာျဖစ္ေစ၊ဘုရားရွိခိုးတာျဖစ္ေစ စိတ္ျငိမ္ေအာင္လုပ္ပါ။

“1 hour before Sleep”

မအိပ္ခင္ ၁နာရီအလိုဆိုရင္ တီဗီ၊ကြန္ပ်ဴတာ၊ဖုန္းေတြကုိပိတ္လိုက္ပါေတာ့။ဘယ္ေလာက္ပဲ ေဖ့ဘြတ္ခ္၊တြစ္စ္တာ၊အီးေမးလ္ေတြကို ဖတ္ခ်င္ေနေန ပိတ္လိုက္ပါေတာ့။ မ်က္လံုးနဲ႔စိတ္ကုိအနားေပးဖုိ႔လိုပါျပီ။

“0 minutes until your alarm”

အလန္းမ္ျမည္လာတဲ႔အခါ လက္ကအလိုလိုပိတ္ေလ့ရွိတယ္မဟုတ္လား။အဲ႔လိုမလုပ္ပဲ အလန္းမ္ျမည္သံၾကားတာနဲ႔ ထပိတ္ပါ။ျပီးရင္ခ်က္ခ်င္းအိပ္ရာကထပါ။ ဒီအေလ့အက်င့္ သာပံုမွန္လုပ္သြားရင္ အလုပ္ေနာက္က်တာလည္းမရွိေတာ့သလို အားအင္အျပည့္နဲ႔ လန္းဆန္းေနေစမွာပါ။အလန္းမ္ပိတ္ျပီး ျပန္အိပ္တာက သင့္ကုိ အားထပ္ျပည့္ေအာင္ မလုပ္ေပးႏုိင္ပါဘူး။

ေနာက္ထပ္တစ္ခု အၾကံေပးခ်င္တာကေတာ့ အိပ္တဲ႔အခါမွာ ပက္လက္ အိပ္တတ္ ေအာင္ေလ့က်င့္ပါ။ေဘးဘယ္ညာလွည့္ျပီးအိပ္တာထက္ပက္လက္အိပ္တာက သင့္ကုိပုိျပီးငယ္ရြယ္ႏုပ်ိဳေစပါတယ္။ဒါ့အျပင္ ရင္သားက်န္းမာေရးလည္းေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

Source:Brightside

 

 

901 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.