ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြေအးေနတာကုိ ဘယ္လုိကုသၾကမလဲ

ေဆာင္းတြင္းဆုိေတာ့ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြေအးေနတာက ပံုမွန္ပဲလို႔ေျပာရမွာပါ။ ေျခဖ်ားေတြေအးေနတာၾကာလာရင္ ေျခေအးဝမ္းေယာင္ျဖစ္တာတို႔ လက္ဖ်ားေတြေသြးမေလွ်ာက္ပဲ ထံုလာရင္းကေန ေလျဖတ္သြားတာတုိ႔ေတြက ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိေတာ့ လက္လြတ္စပယ္ေတာ့မထားသင့္ပါဘူး။ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြကိုေသြးေတြလည္ပတ္စီးဆင္းျပီး ေႏြးေႏြးေထြးေထြးရွိေအာ္င
ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲၾကည့္ရေအာင္ေနာ္။

 

ပြေယာင္းေယာင္းအေႏြးထည္ေတြဝတ္ပါ

ၾကပ္ထုပ္ေနတဲ့အဝတ္အစားေတြထက္ ခပ္ပြပြအဝတ္အစားေတြက ေလခိုဖို႔ေနရာပိုေပးတဲ့အတြက္ ကိုယ္ထဲမွာေႏြးေထြးေနေစပါတယ္။ အေပၚပဲျဖစ္ျဖစ္ေအာက္ပုိင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ သက္ေတာင့္သက္သာ
ရွိျပီး လက္ထည့္ဖို႔အိတ္ပါတာမ်ိဳး ခပ္ပြပြအဝတ္အစားေတြဝတ္ေပးပါ။ ဟင့္အင္း လွခ်င္လုိ႔ အၾကပ္ကေလးေတြ အတ္္ိုေလးေတြဝတ္မွျဖစ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ကိုယ့္ေဒါသနဲ႔ကုိယ္ပဲေပါ့ေနာ္။

 

အပူအစပ္ေတြစားေပးပါ

ရခိုင္မုန္႔တီလို ေဟာ့ေပါ့လိုမ်ိဳး အပူအစပ္ေတြက ေသြးေၾကာေတြကိုပြင့္ေစျပီး နွလံုးခုန္္ျမန္ေစကာ ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းေစပါတယ္။ ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းတဲ့အခါ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားလုိ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ အစြန္အဖ်ားေဒသေတြအထိ ေသြးကေရာက္မွာမို႔ ေအးစက္ေနတာေတြေလ်ာ့ျပီး ေႏြးေထြးမႈရေစပါတယ္။ (ေဆာင္းတြင္းမွာ လက္ကေလးကုိကုိင္ေပးထားဖုိ႔ ဘယ္ခ်စ္သူမွမလိုပါ၊ ေဟာ့ေပါ့နွင့္ ရခိုင္မုန္႔တီ ရခိုင္သုပ္သာလုိပါသည္ :3 )

 

စီးကရက္၊ ေကာ္ဖီနဲ႔ အရက္ေတြမေသာက္သင့္ပါ

စီးကရက္မွာပါတဲ့ နီကုိိတင္း၊ ေကာ္ဖီရဲ႕ ကဖိန္းဓာတ္နဲ႔ အရက္ေသစာေတြမွာပါတဲ့ အယ္လ္ကိုေဟာေတြက ေသြးလည္ပတ္္မႈကိုေနွးေကြးေစျပီး ေသြးေၾကာေတြေလးလံေစတာမို႔ လက္ဖ်ားေျခဖ်ား
ေတြကို ပုိေအးခဲေစပါလိမ့္မယ္။ လူေတြအထင္မွားေနတဲ့တစ္ခ်က္က ေကာ္ဖီပူပူေလး ဒါမွမဟုတ္ အရက္ေသာက္လိုက္ရင္ လည္ေခ်ာင္းထဲပူဆင္းသြားျပီး ေႏြးသြားမယ္ေပါ့၊ တကယ္တမ္းက ေႏြးေစတာမဟုတ္ပဲ သင္ဘယ္ေလာက္ေအးေနလဲဆိုတာကို သတိမထားမိေတာ့ေအာင္ စိတ္ကိုလွည့္စားလိုက္တာပဲျဖစ္ပါတယ္။

 

သံဓာတ္ပါတဲ့ ငါးနဲ႔ အသီးအရြက္ေတြမ်ားမ်ားစားေပးပါ

ငါးမွာပါတဲ့ ငါးၾကီးဆီဟာ ေသြးလည္ပတ္မႈကုိအားေကာင္းေစတာမို႔ ေသြးေၾကာေတြထံုထိုင္းေလးလံျခင္းကုိေျဖေဖ်ာက္ေပးပါတယ္။ သံဓာတ္ကလည္း ေသြးအားေကာင္းျပီး လက္ဖ်ားေျခဖ်ားေတြအထိ ေသြးကိုအားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ လွည့္ပတ္စီးဆင္းေစမွာပါ။

 

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ

ခႏၶာကုိယ္ကို ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးတာကလည္း လုပ္သင့္တဲ့အရာပါ။ လူေတြရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ဟာ အရည္ေတြနဲ႔ တည္ေဆာက္ထားတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ေရမရွိရင္ဘာမွလုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြ မလုပ္နိုင္ပါဘူး။ ထမင္းအသက္ ခုနစ္ရက္ ေရအသက္ တစ္မနက္ဆုိတဲ့စကားပံုေတာင္ရွိေသးတယ္မဟုတ္လား။ ဒါေၾကာင့္ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးပါ။ ေရဆာတယ္လို႔မခံစားရရင္ေတာင္ ေရကို
မွန္မွန္္ေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

 

လႈပ္လႈပ္ရွားရွားေနပါ

ခ်မ္းလို႔ဆုိျပီး ေစာင္ပံုၾကီးေအာက္မွာေကြးေနတာမိ်ဳးထက္ ထျပီး ေျပးလႊားေနတာက ပိုျပီးအခ်မ္းသက္သာေစပါတယ္။ လႈပ္ရွားမႈမ်ားတဲ့အတြက္ ေခ်ြးေတြဘာေတြထြက္ျပီး ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္း
ေစတာမို႔ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြလည္းေအးေတာ့မွာမဟုတ္တာေသခ်ာပါတယ္။

ဒီနည္းေတြအကုန္လုပ္ျပီးတာေတာင္မွ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြဆက္ေအးေနေသးတယ္ဆုိရင္ေတာ့ သင့္မွာ ပံုမွန္မဟုတ္တဲ့ ျပႆနာတစ္ခုခုရွိေနပါျပီ။ ေဆးခန္းျမန္ျမန္သြားျပတာအေကာင္းဆံုးေရြးခ်ယ္မႈပါ။

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.