စုိးရိမ္ေၾကာက္ရြံ႕စိ္တ္ေတြကို ဘယ္လိုကိုင္တြယ္ၾကမလဲ

 

လူတိုင္းမွာ ရင္ေတြတဒိုင္းဒိုင္းခုန္ေအာင္ စိုးရိမ္ေၾကာက္ရြံ႕တဲ့ အခိုက္အတန္႔ေတြၾကံဳဖူးၾကပါတယ္။ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုခုေျဖခါနီးလို ဒါမွမဟုတ္ ဘဝအတြက္အေရးၾကီးတဲ့ စာေမးပြဲတစ္ခုအတြက္
စာေမးပြဲခန္္းေရွ႕ေရာက္ေနခ်ိန္္မ်ိဳးမွာေပါ့။ စိုးရိမ္စိတ္ေတြဟာ ကုိင္တြယ္ေျဖရွင္းရခက္ပါတယ္။ ျပီးသြားရင္သာဘာမွမဟုတ္တာ စိုးရိမ္တုန္လႈပ္ေနခ်ိန္မွာေတာ့ အထပ္ျမင့္တုိက္ေခါင္မိုးစြန္းနားေလးမွာရပ္ေနရသလိုမ်ိဳး ျပဳတ္က်သြားလိုက္ရင္ေတာ့ ဘဝဆံုးျပီဆုိတဲ့ စိတ္တင္းၾကပ္မႈကိုယ္စီနဲ႔ေပါ့။ ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိိဳးမွာ အေယာင္ေယာင္အမွားမွာေတြ မလုပ္မိမေျပာမိေအာင္ အမူအရာလည္းမပ်က္ေအာင္းစိုးရိမ္စိတ္ေတြကို ဘယ္လိုထိန္းခ်ဳပ္ၾကမလဲဆုိတာကအေရးၾကီးလာပါျပီ။ စိတ္ျငိမ္ေဆးစားလိုက္တာက အေျဖတစ္ခုမဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္ျငိမ္ေဆးေတြက ခဏတာအတြက္သာအဆင္ေျပေပမယ့့္ စိတ္က်န္္းမာေရးအတြက္ ကိုယ္က်န္းမာေရးကိုထိခို္က္ေစတာမ်ိဳးျဖစ္နုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္စိတ္တည္ျငိမ္ေအာင္လုပ္နိုင္မယ့္ သဘာဝနည္းလမ္းေလးေတြကိုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

အသက္ျပင္းျပင္းရႈပါ

 

အသက္ရႈသြင္းရႈထုတ္္လုပ္ပါ။ နွာသီးဖ်ားမွာစိတ္ကိုထားပါ။ စိတ္တည္ျငိမ္ေအာင္ ကုိယ္ရတဲ့ဘုရားစာအနည္းငယ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္သိပ္ၾကိဳက္တဲ့ သီခ်င္းေအးေအးေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္ကိုယ္သာၾကား၇႔ု
ခပ္တိုးတိုးဆုိၾကည့္ပါ။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔စိတ္တည္ျငိမ္လာတာခံစားမိမွာပါ။

 

တစ္ခုခုစားပါ

မရယ္ပါနဲ႔။ အစားအေသာက္ကတကယ္အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ အစာလည္းေဆး ေဆးလည္းအစာဆုိသလို အစားအေသာက္ဆိုတာက ေရာဂါမ်ားစြာကိုကုသနိုင္တဲ့စြမ္းအင္ရွိပါတယ္။ ဒီေတာ့
ကုိ္ယ္ၾကိဳက္တဲ့အစားအစာေလးစားေနလို္က္တာက စိတ္ေျပာင္းေစမွာပါ။ စားဖို႔အေျခအေနမေပးရင္လည္း ျပီးရင္ေတာ့ ငါဘာေလးသြားစားလုိက္မယ္ဆိုတာမ်ိဳး ေတြးေနပါ။ အံ့ၾသဖုိ႔ေကာင္းေလာက္
ေအာင္ အကူအညီရတာ သင္သတိထားမိမွာပါ။ (ကိုယ္ေတ႔ြေနာ္ ဘာမွတ္လို႔လဲ 😛 )

 

ကိုယ့္ကိုယ္ကုိယ္စကားေျပာပါ

ကိုယ့္္စိုးရိမ္မႈကိုရင္ဆိုင္ပါ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္စကားေျပာပါ။ ငါဘာလို႔ဒီိလိုစိတ္လႈပ္ရွားေနတာလဲ၊ဒါက ဘာမို႔လို႔လဲဆုိတာမ်ိဳး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္အျပန္အလွန္္စကားေျပာရင္း ျဖစ္လာမယ့္ အေျခအေနေတြကို ေဆြးေႏြးပါ။ ကိုယ္သည္သာယံုၾကည္ရာပါ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္စကားေျပာတာအက်င့္ရသြားတဲ့အခါ မွန္ကန္္တဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြကို ခ်မွတ္္လာနုိ္င္မွာပါ။ ေနာက္ျပီး ကိုယ့္ကုိယ္ကိုယ္ယံုၾကည္မႈပိုတိုးလာတဲ့အတြက္ စိုးရိမ္စိတ္ေတြလည္းေလ်ာ့ပါးသြားမွာပါ။

 

တရားထုိင္္ပါ

ဒါကေတာ့ ေရာ့အင့္ဆုိခ်က္ခ်င္းေကာက္လုပ္လုိက္လို႔ရတာမ်ိဳးမဟုတ္္ေပဘူး။ တစ္ေန႔ကို မအိပ္ခင္ငါးမိနစ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အိပ္ရာကနုိုးနိုးခ်င္းစိတ္တည္ျငိမ္ေအာင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ငါးမိနစ္ေလာက္တရားထုိင္ပါ။
တရားထိုင္တာၾကာလာရင္တစ္ခုခုဆို ဟုန္းခနဲစိုးရိမ္စိတ္ေတြထေတာက္ေလာင္တာမ်ိဳးျဖစ္ေတာ့မွာမဟုတ္္ပါဘူး။

196 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.