ေဆာင္းရာသီမွာ ေသာက္သင့္တဲ့ေဖ်ာ္ရည္ (၃) မ်ိဳး

ကိုယ္တို႔ေတြဟာ မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ေကာ္ဖီပူပူေလးနဲ႔အခ်မ္းဒဏ္ကိုအံတုၾကတာပါပဲ။ ေကာ္ဖီေတြလက္ဖက္ရည္ေတြေသာက္ရတာရိုးေနျပီ ဆန္းဆန္းျပားျပားေလးေသာက္ခ်င္တဲ့သူေတြအတြက္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညႊတ္ျပီး ေရာဂါကာကြယ္ေပးတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေလးေတြကိုေဖာ္ျပေပးလို္က္ပါတယ္။

 

၁။ သံုးထပ္ကြမ္းဘယ္ရီေဖ်ာ္ရည္

ဘယ္ရီသီးေတြမွာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဓာတ္တိုးပစၥည္းေတြ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ခုခံအားကိုတိုးျမွင့္ေပးျပီး ေဆာင္းတြင္းမွာအလြယ္တကူျဖစ္တတ္တဲ့ နွွာေစးေခ်ာင္းဆိုးနဲ႔ ဖ်ားနာျခင္းေတြကို အျပည့္အဝကာကြယ္ေပးမွာပါ။

ဒီေဖ်ာ္ရည္ေလးမွာ ဘယ္ရီသီး (၃) မ်ိဳးပါဝင္တာေၾကာင့္ သံုးထပ္ကြမ္းဘယ္ရီေဖ်ာ္ရည္လို႔အမည္ေပးထားပါတယ္။ပါဝင္ပစၥည္းေတြနဲ႔ျပဳလုပ္ပံုအဆင့္ဆင့္ကို ၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္ေနာ္။

 

ပါဝင္ပစၥည္းမ်ား

ေအးခဲထားတဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီအနွစ္တစ္ခြက္ ( ေရေႏြးခြက္အေသးေလး )
ေအးခဲထားတဲ့ ရက္စ္ဘယ္ရီအနွစ္သံုးခြက္တစ္ခြက္တင္ (ေရေႏြးခြက္အေသးေလးရဲ႕သံုးပံုတစ္ပံုလို႔ေျပာတာပါ)
ေအးခဲထားတဲ့ ဘလူးဘယ္ရီအနွစ္ခြက္တစ္ဝက္ခန္႕
အခြံႏႊာျပီးပါးပါးလွီးထားတဲ့ ကီဝီသီးနွစ္လံုး

အခ်ိဳးအစားေတြကို ကိုယ္လိုခ်င္သလို ညွိယူလို႔ရတယ္ဆိုတာ သိတယ္ဟုတ္။

ဘယ္ရီသီးအနွစ္ေတြကိုအရင္သမမ်ွတေအာင္ေရာေမႊလိုက္ပါ၊ ကီဝီသီးအခ်ပ္ေလးေတြကို အေပၚကတင္ပါ။ နို႔ဆီေတြသၾကားေတြကို ျဖစ္နိုင္ရင္မထည့္ေစခ်င္ပါဘူးေနာ္ ဘယ္ရီေတြရဲ႕စြမ္းရည္ကိုေလ်ာ့က်ေစမွာမို႔ပါ။ မထည့္ပဲမေနနိုင္ရင္ေတာ့ အရသာေပၚတယ္ဆိုိရံုေလးထည့္နို္င္ပါတယ္။

 

၂။ ဂ်င္းသံပုရာ

ရာသီမေရြးသင့္ေတာ္ျပီး အစာေၾကရင္ေခ်ာင္ေစတာကေတာ့ ဂ်င္းသံပုရာပါပဲ။ (ရထားေတြေပၚမွာ လိုက္ေရာင္းတဲ့ ဂ်င္းသံပုရာေရွာက္သီးေဆးျပားေတြကိုေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္ အဲဒါေတြက ေဆးသၾကားေတြ :3 )

ဂ်င္းသံပုရာေဖ်ာ္ရည္ေလးရဲ့ ျပဳလုပ္ပံုက အင္မတန္ရိုးရွင္းပါတယ္။

သံပုရာသီး (အစစ္ေနာ္ သံပယိုေတြက အာနိသင္မရွိဘူး) နဲ႔ ဂ်င္းကို အကြင္းလိုက္ကေလးေတြလွီးျပီး ေရေႏြးခြက္ကေလးထဲ မိနွစ္နွစ္ဆယ္ခန္႔ထည့္စိမ္ထားပါ။ (ေရေအးေတြမရဘူးေနာ္) ေရေႏြးေလးေတြဝါက်င့္က်င့္အေရာင္ေျပာင္းျပီဆိုမွ ပ်ားရည္ေလးလိုသေလာက္ထည့္ေမႊျပီး ေသာက္နိုင္ပါျပီ။ ပ်ားရည္ေတြအမ်ားၾကီးထည့္ရင္ ေခ်ာင္းဆိုးခြ်ဲက်ပ္ျပီး ဝမ္းေတာ္လားမွာကိုသတိျပဳပါ။

 

၃။ အုန္းလိေမၼာ္

ဘယ့္နွယ္ ပ်ားလိေမၼာ္လည္းမဟုတ္ဘူးလို႔ေတြးေနၾကျပီလား။ ပ်ားလိေမၼာ္ထက္ေကာင္းတဲ့ အုန္းလိေမၼာ္ပါ။ အုန္းသီးအနွစ္ေတြနဲ့ လိေမၼာ္ဖတ္ကေလးေတြကို ေရာေမႊျပီး က်န္တဲ့အဆာပလာေတြထည့္ထားတဲ့ အရသာအလြန္ေကာင္းတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေလးဟာ အစာေၾကလြယ္ေစျပီး ေရာဂါကာကြယ္ေပးတာမို႔ က်န္းမာေရးကိုလည္းအေတာ္ေလးအေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

ပါဝင္ပစၥည္းေတြကေတာ့

အုန္းသီးအနွစ္အနည္းငယ္ (အမ်ားၾကီးထည့္ရင္ ေသြးတိုးပါလိမ့္မယ္)
လိေမၼာ္သီးနွစ္လံုး
မုန္လာဥနီအနွစ္တစ္ခြက္
ဒိန္ခ်ဥ္ခြက္ေသးတစ္ခြက္

အားလံုးကိုေရာေမႊျပီးေသာက္သံုးနိုင္ပါျပီ။ဒိန္ခ်ဥ္ကေတာ့ မထည့္လည္းရေပမယ့္ အသားအရည္ကိုစိုေျပေစတာမို႕ ေဆာင္းတြင္းမွာ အသားပက္တတ္တဲ့သူေတြအတြက္ေကာင္းပါတယ္။

အရာရာဟာ တန္ေဆးလြန္ေဘးပဲမို႔ ေဘးျဖစ္ေအာင္မေသာက္ပဲ ေဆးျဖစ္ေအာင္ေသာက္ျခင္းျဖင့္ ကိုယ့္ကိုကိုုယ္ဂရုစိုက္နိုင္ၾကပါေစ။

156 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.