စိတ္ဖိစီးမႈေတြေလ်ာ့က်ေစျပီး စိတ္ကိုလံုျခံဳေအးခ်မ္းေစမယ့္နည္းလမ္း (၆) သြယ္

စိတ္ဖိစီးမႈေတြကေတာ့ က်ားၾကီးေျခရာၾကီးဆိုသလို သူ႕အထြာနဲ႔သူ ရွိၾကတာပါပဲ။ ဒါေတြကို ဘယ္လိုေျဖေဖ်ာက္မလဲ ၾကည့္လိုက္ရေအာင္

 

၁။ လက္လႊတ္သင့္တဲ့အရာကို လက္လႊတ္ေပးပါ

ဟုတ္ပါတယ္။ ေျပာသေလာက္မလြယ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဘဝမွာ ဘယ္အရာကိုေရာ ကိုယ္နဲ႔မကြာယူသြားလို႔ရလို႔လဲ။ တစ္ခ်ိန္မွာ လက္လႊတ္ရမယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတဲ့အရာကို ဆုပ္ကိုင္ထားျခင္းက ကိုယ့္စိတ္ကိုပိုျပီးပင္ပန္းေစပါတယ္။

 

၂။ အသက္ရႈပါ

လြယ္လြယ္ေလးပါ။ အသက္ရႈပါ။ ငါးမိနစ္ေလာက္ အသက္ျပင္းျပင္းရႈေပးပါ။ ရႈထုတ္လိုက္တဲ့ေလေတြထဲမွာ သင့္ရဲ႕စိတ္ညစ္စရာေတြ အကုန္ပါသြားျပီလို႔ သေဘာထားလိုက္ပါ။ အဲ့လိုသေဘာထားရမွာက ကိုယ့္ကိစၥ တကယ္ပါမပါက သူ႔ကိစၥပါပဲ။
ေနာက္ျပီးေတာ့ ျပံဳးပါ။ မွန္္ထဲကိုၾကည့္ျပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ နွစ္နွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္ျပံဳးျပပါ။ျပံဳးခ်င္စိတ္တစိုးတစ္ိမွမရွိလည္းပဲ ျပံဳးပါ။ ငါးမိနစ္ေလာက္ျပံဳးထားျခင္းဟာ သင့္ရဲ႕စိတ္အေျခအေနကိုအေပါင္းလကၡဏာေဆာင္ေစပါတယ္။

 

၃။ အနားယူပါ

ရသမ်ွအခ်ိန္ေလးမွာ အနားယူပါ။ ကားေပၚမွာ ငါးမိနစ္ေလာက္မွိန္းလိုက္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ ( ခါးပိုက္္နိုႈက္ခံရရင္ေတာ့ မသိဘူးေနာ္ 😛 ) ။ ညမအိပ္ခင္ ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္မွာ နာက်င္ေနတဲ့ေနရာေတြရွိမရွိ ဂရုတစိုက္စစ္ေဆးပါ(က်ီးေပါင္းတက္ေနတာတို႔ ေျခသလံုးၾကြက္သားေတြနာေနတာတိို႔ ေန႔ဘက္မွ
ာသတိမထားမိပဲ တစ္ခုခုနဲ႔တိုက္မိထားတာတို႔)။ေဆးေသာက္ ေဆးလိမ္း တစ္ခုခုလုပ္ထားပါ။ သင့္ခႏၶာကိုယ္ကို သင္ကလြဲျပီးဘယ္သူမွလာဂရုစိုက္ေပးမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္ေရာလူပါပင္ပန္းေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေရေႏြးေႏြးေလးနဲ႔ေရခ်ိဳးျပီးမွ အိပ္ပါ။

 

၄။ အစာကိုေၾကညက္ေအာင္ဝါးပါ

 

 

 

 

 

 

 

 

ငယ္ငယ္ကတည္းကလူၾကီးေတြေျပာေနၾကစကားပါပဲ။ အစာကိုေၾကညက္ေအာင္ဝါးပါ။အရသာခံစားပါ။ အစာကိုေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာအရသာခံစားျခင္းဟာ ေကာင္းတဲ့အျပဳအမူပါ။ စားေနခ်ိန္မွာ စိတ္အေနွာက္အယွက္ျဖစ္စရာေတြမေတြးပါနဲ႕။အနာဂတ္အတြက္အစီအစဥ္ေတြမဆြဲပါနဲ႔။ အစာကိုေၾကညက္ေအာင္ဝါးထားရင္ ခဏခဏဆာတာေတြလည္းေလ်ာ့က်သြားပါလိမ့္မယ္။

 

၅။ အေရးၾကီးတာ အရင္လုပ္ပါ

မေျပာေကာင္းမဆိုေကာင္းတစ္ခုခုေၾကာင့္ျဖင့္ အၾကီးအက်ယ္စိတ္ဒုကၡေရာက္ေနရျပီဆိုၾကပါစို႔။ ဒီအရာဟာငါ့ကိုဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာစိတ္ဒုကၡေပးေနမွာလဲလို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ျပန္ေမးၾကည့္ပါ။ တစ္ပတ္လား တစ္လလား တစ္နွစ္လား။မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ကိုယ္အခုခ်ိန္မွာေသခ်င္ေလာက္ေအာင္စိတ္ညစ္ရတဲ့ အရာဟာ ေနာက္တစ္နွစ္ေလာက္ဆို ဟာသျဖစ္သြားတတ္တာပါပဲ။ ဒီေတာ့ ေနာက္မွေတြ႕မယ့္အရာေတြအတြက္စိတ္ညစ္မခံပဲနဲ႕ လတ္တေလာအေရးၾကီးတာကို
အရင္လုပ္ပါ။

 

၆။ ဘာသာေရးလုပ္ပါ

ဘယ္ဘာသာကိုကိုးကြယ္တယ္ဆိုတာကအေရးမၾကီးပါဘူး။ ကိုယ္ကိုးကြယ္တဲ့ဘာသာတရားရဲ႕ အဆံုးအမေတြကိုလိုက္နာျပီး ေကာင္းမြန္စြာရွင္သန္ဖို႔ကအဓိကပါ။ စ္ိတ္ေတြအရမ္းရႈပ္ေနျပီဆို ကိုယ္ကိုးကြယ္တဲ့ဘာသာတရားတစ္ခုခုကိုတစိုက္မတ္မတ္လိုက္စားၾကည့္ပါ။ဘယ္ဘာသာမွ မကိုးကြယ္ပါဘူးတဲ့၊ရေသးတယ္၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္အေကာင္းဆံုးတည္ေဆာက္ျပီး အေျခအေနအရပ္ရပ္ကိုေဝဖန္ပိုင္းျခားနိုင္ဖို႔ပါပဲ။

 

စိတ္ဖိစီးမႈေတြေျပေပ်ာက္ျပီး စိတ္ေဆာင္လို႔ေအာင္နိုင္ၾကပါေစ။

374 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.