ညဘက္ေတြ ေတာ္ေတာ္နဲ႔အိပ္မေပ်ာ္ရင္ ဒီနည္းေလးေတြစမ္းၾကည့္ရေအာင္ !

အိပ္စက္ျခင္းဟာ လူတစ္ေယာက္က်န္းမာေရးအတြက္ အရမ္းအေရးၾကီးပါတယ္။ သိပၸံပညာ႐ွင္ေတြကလည္း အသစ္သစ္ေတြကိုေလ့လာစူးစမ္းေနျပီး ႏွစ္တုိင္း စိတ္ဝင္စားစရာအခ်က္ေတြကိုခ်ျပခဲ့ပါတယ္။ ခုေနာက္ပုိင္းလူငယ္ေတြဟာ ေခါင္းခ်တာနဲ႔ အခ်ိန္အတန္ၾကာသည္အထိ အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ျဖစ္ေနၾကတယ္။ ဖုန္းေတြၾကည့္တာလည္း အျခားေသာအလုပ္ကိစၥေတြေၾကာင့္လည္း စိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားျပီး အိပ္မေပ်ာ္ႏုိင္ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ညဘက္ေတြ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ ဒီနည္းလမ္းေလးေတြ စမ္းၾကည့္ပါ။ အက်ဳိး႐ွိပါလိမ့္မယ္။

ေအးတယ္လို႔ထင္ရင္ သင့္ရဲ႕ေႏြးေထြးစြာထားပါ

ညဘက္အိပ္တဲ့အခါ ညအိမ္မီးမွိန္မွိန္ေလး ထားထားျခင္းက သင့္ကိုျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္ေစတယ္လို႔ သုေတသီေတြက အၾကံျပဳထားပါတယ္။ အေႏြးထည္ဝတ္ျပီး အိပ္ရာဝင္စရာမလိုပါဘူး..သင္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ေျခအိတ္ဝတ္အိပ္ရင္ ရပါျပီ။ ေစာင္အထူထူၾကီးေတြ မျခံဳပါနဲ႔။ ခႏၶာကိုယ္အေႏြးဓာတ္ေလးနဲ႔သူ႔ဟာသူအဆင္ေျပတာေၾကာင့္ ညသန္းေခါင္ လန္႔ႏိုးတာမ်ဳိးေတြမျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ သင့္တင့္မွ်တတဲ့ အပူခ်ိန္ပဲလုိအပ္တာပါ။

အိပ္စက္ဖို႔ျပင္ဆင္တဲ့အခါ

အိပ္ရာဝင္ဖို႔ျပင္ဆင္ျခင္းက ေနာက္တစ္ေန႔မနက္မွာလန္းဆန္းစြာႏိုးထလာဖို႔အတြက္ အားအင္ေတြစုေဆာင္းျခင္းတစ္မ်ဳိးပါပဲတဲ့။
– အိပ္ရာမဝင္ခင္ ၁ဝနာရီအလိုတည္းက ေကာ္ဖီမေသာက္ပါနဲ႔ေတာ့။
– အိပ္ရာမဝင္ခင္ ၃နာရီအလိုမွာ အရက္မေသာက္နဲ႔။ ဘာမွမစားပါနဲ႔ ။
– အိပ္ရာမဝင္ခင္ ၂နာရီအလိုဆို လုပ္စရာ႐ွိတာေတြ လတ္စသတ္လိုက္ပါ။
– အိပ္ရာမဝင္ခင္ ၁နာရီအလိုမွာေတာ့ ဘာဖုန္းမွမၾကည့္နဲ႔ေတာ့။ စာအုပ္ဖတ္ခ်င္ဖတ္ႏုိင္ပါတယ္။
– ကဲ ဒါဆို ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ အလန္းျမည္လို႔ မ်က္လံုးဖြင့္တာနဲ႔ လူက အိပ္ေရးဝျပီး ေခါင္းလည္းၾကည္ေနပါလိမ့္မယ္။

အိပ္ပံုအိပ္နည္း ေရြးခ်ယ္


ဘယ္လိုပံုစံ အိပ္တာက သင့္အတြက္ သက္ေတာင့္သက္သာ႐ွိေစလဲ?အိပ္ရာထဲမွာ အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာင္းအိပ္ၾကည့္ပါ။ ေဘးတစ္ေစာင္းအိပ္တာကသင့္အတြက္ သက္ေတာင့္သက္သာ႐ွိေစတယ္ဆိုရင္ ထုအေနထားတိုင္းအိပ္စက္ေပးပါ။ အ႐ုပ္ဖက္အိပ္မွ အိပ္လို႔ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ ဖက္အိပ္ပါ။ တစ္ခ်ဳိ႕က အိပ္ရာထဲမွာေခါင္းအံုးေတြအမ်ားၾကီးထားမွ အိပ္လို႔ေကာင္းတယ္ထင္ၾကတယ္။ ကိုယ္အိပ္လို႔ေကာင္းမယ္ထင္ရင္ လုပ္သာလုပ္ပါ။

စားသင့္တဲ့အစားစာ


အခ်ဳိ႕အစားစာေတြက ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ႏုိင္ေအာင္အေထာက္ကူျပဳေပးႏုိင္တယ္ဆိုတာ သိမွာပါ။ Melatonin ဆိုတဲ့ေဟာ္မုန္းက ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ပံုမွန္လည္ပတ္မႈမ႐ွိဘူးဆိုရင္ အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ေရာဂါကို ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္ရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ အႏုတ္လကၡဏာေတြပဲျပလာလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ Melatoninေဟာ္မုန္း ပံုမွန္လည္ပတ္ႏုိင္ေစဖို႔ စားသင့္တဲ့အစားစားသံုးမ်ဳိးက – ဌက္ေပ်ာသီး၊ ခ်ိစ္၊ ေျမပဲ တို႔ျဖစ္ပါတယ္။ ေဆးနဲ႔ပဲ Melatonin ေဟာ္မုန္းကိုျဖည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဆရာဝန္နဲ႔အရင္ဆံုး တိုင္ပင္ၾကည့္ပါ။

မနက္ခင္းေစာေစာထခ်င္စိတ္ကို ေလ့က်င့္ေပး


အေျပာင္းလဲတိုင္းက ခက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ္အက်ဳိး႐ွိပါတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္က်န္းမာခ်င္ရင္ နည္းနည္းေတာ့အားစိုက္ရမွာေပါ့။ စိတ္ဓာတ္ခြန္အားကလည္း အေရးၾကီးပါတယ္။ စိတ္ကိုတက္ၾကြေစမယ့္ စကားလံုးအတိုေလးေတြ သင့္အိပ္ခန္းရဲ႕လြယ္လြယ္ျမင္ႏုိင္တဲ့ေနရာမွာ ကပ္ထားပါ။ ဒီစာေလးေတြက သင္စိတ္တစ္ခ်က္လြတ္သြားရင္ ခ်က္ခ်င္းထလုပ္ေအာင္ ႏႈိးေဆာ္ေပးႏုိင္မယ္ထင္ပါတယ္။ ေစာေစာထျပီးေစာေစာအိပ္တဲ့အက်င့္က အလုပ္မ်ားစြာကိုျပီးေစသလို၊ အိပ္ေရးလည္းဝေစပါတယ္။ေနာက္ထပ္အုိင္ဒီယာတစ္ခုက မနက္အေစာၾကီးထျပီး တရားထိုင္၊ ဒါမွမဟုတ္ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္းစာဖတ္၊ မိသားစုဝင္ေတြအိပ္ေနခ်ိန္ ကိုယ့္အတြက္ တစ္ေန႔တာအစီစဥ္ေတြေရးဆဲြပါ။

ဒီနည္းလမ္းေတြအကုန္မဟုတ္ရင္ေတာ့ တစ္ခုေလာက္ပါစမ္းၾကည့္ပါ။ ထူးျခားလာလိမ့္မယ္လို႔ ေျပာရဲပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ စာဖတ္သူတို႔ကိုယ္တိုင္က်င့္သံုးေနတဲ့ အိပ္ေပ်ာ္ေစတဲ့နည္းလမ္းေလးေတြ႐ွိရင္လည္း အျခားသူေတြသိရေအာအင္ မန္႔မွာ မွ်ေဝေပးသြားႏိုင္ပါတယ္။ 🙂

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.