၁လအတြင္း (၁ဝ)ေပါင္က်ေအာင္ ဝိတ္ခ်ၾကမယ္!!

ဝဖို႔သာလြယ္တာ.. ဝိတ္ခ်ရတာေတာ့ အင္မတန္ခက္တယ္ေနာ္။ ဒါေပမယ့္ ခိုင္မာတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခု သင္ခ်ျပီးျပီမလား ? ဒါဆို ခရီးတစ္ဝက္ေလာက္ေရာက္ေနျပီေနာ္။ ဘာပဲလုပ္လုပ္ စိတ္ဓာတ္တက္ၾကံမႈလုိပါတယ္။ စိတ္မပါတဲ့ အလုပ္တစ္ခုက ဘယ္လိုမွခရီးမတြင္ဘူး။

အိုေက အရင္ဆံုး ၁လအတြင္း ၁ဝေပါင္က်ေအာင္ ဘယ္လိုဝိတ္အရင္ခ်မလဲ ၾကည့္ရေအာင္ !
တစ္လမွာ ရက္၃ဝ (သို႔) ၃၁ရက္႐ွိတယ္။ သံုးရက္အတြင္း တစ္ေပါင္က်ေအာင္ လုပ္မယ္ဆိုရင္ေရာ? အဆင္ေျပေလာက္မယ္ထင္တယ္ေနာ္။

အဓိကအေရးၾကီးတာက စိတ္။ လူတုိင္းက ဝိတ္က်ျပီး ကိုယ္ရည္စစ္တဲ့ေဘာ္ဒီေလးေတြ ပုိင္ဆိုင္ခ်င္တာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ စိတ္ကေနာက္မွ အပ်င္းတစ္ေနေတာ့ ဘယ္ဝိတ္ကသြားက်ေတာ့မွာလဲ ! ကိုယ္တိုင္ကစျပီးမေျပာင္းလဲရင္ ဘာမွေျပာင္းလဲမွာမဟုတ္ဘူးေလ။

အေၾကာင္းရင္း ေသခ်ာ႐ွာ
ေတာ္ေတာ္မ်ားဝိတ္ခ်ခ်င္ၾကတာမွန္ေပမယ့္ ဝိတ္ခ်ခ်င္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကိုေမးရင္ ေသခ်ာမေျပာႏုိင္ၾကဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲ… မသိပဲနဲ႔ အတင္းဝိတ္ခ်ဖို႔ေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔။ လုပ္ရပ္တိုင္းက အေၾကာင္းျပခ်က္႐ွိရမယ္မဟုတ္လား? သင့္မွာ ဝိတ္ခ်ခ်င္ရတဲ့အေၾကာင္းရင္း လံုလံုေလာက္ေလာက္႐ွိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဝိတ္က်ဖုိ႔ ပိုနီးစပ္သြားျပီ။

တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ကိုယ္စားသမွ် အစားအစာေတြကို ျပန္သံုးသပ္
ဝိတ္ခ်ရာမွာ အစားေသာက္လည္းအေရးၾကီးတယ္။ သေရစာေတြစားတာေလ်ာ့ ၊ ေလ့က်င့္ခန္းလံုးဝမလုပ္တဲ့လူဆို ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ စလုပ္ေပးေတာ့။

၂၄နာရီအတြင္း အခ်ိန္ရေအာင္ယူ
ဝိတ္ခ်ခ်င္တယ္။ အခ်ိန္မ႐ွိဘူး မေျပာပါနဲ႔။ အခ်ိန္ဆိုတာ ယူတတ္ရင္ရပါတယ္။ ကိုယ့္အေပၚပဲမူတည္တယ္။ ကိုယ့္ဘာသာေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရင္တစ္ေခါက္၊ ႏွစ္ေခါက္ေလာက္ပဲ လုပ္ျဖစ္မယ္ထင္ရင္ Gym ကိုေျပးပါ။ပုိက္ဆံေပးေဆာ့ရတာဆိုေတာ့ ႏွေျမာျပီး ေန႔တုိင္းေလ့က်င့္ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။

ကယ္လိုရီနည္းတာေတြေလ်ာ့စား
ကယ္လိုရီမ်ားတဲ့ အစားစာေတြ ေ႐ွာင္ပါ။ လွခ်င္ရင္ အစားဆင္ျခင္ပါ။ ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ၾကိဳးစားပါေစ..အစားေသာက္မဆင္ျခင္ရင္ ထူးျခားမွာမဟုတ္ဘူး။ အဓိက ဆီေၾကာ္စာဦးစားေပးေ႐ွာင္ပါ။ မနက္မိုးလင္းတုိင္းေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ။ ညေနစာေလ်ာ့စားပါ။ ဝိတ္ပိုက်ခ်င္ ညေနစာလံုးလံုးမစားတာေကာင္းပါတယ္။ သင္ဟာ အိမ္မွာ ထမင္းေတြအားရပါးရလက္နဲ႔ႏွယ္ျပီး စားရတာကုိၾကိဳက္သူဆို… ဒီအက်င့္ေလးကိုေျပာင္းမွျဖစ္မယ္။ ဇြန္းနဲ႔စားပါ။ ထမင္းစားျပီး ဘာမုန္႔သေရစာမွစားဖို႔မေတြးပါနဲ႔။လွခ်င္တယ္ဟုတ္ !

အစာနဲ႔ေဝးတဲ့အခ်ိန္ကို ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္က မနက္ခင္းပါပဲ။ စိတ္လည္းၾကည္ေစမယ္။ ခႏၶာကိုယ္လည္း ေပါ့ပါးမယ္။ ဒီေလာက္ဆို လံုေလာက္ျပီထင္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ တကယ္ထိေရာက္တဲ့ေလ့က်င့္ခန္းဗီဒီယိုေလးေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.