ေပြ႔ဖက္ျခင္းျဖင့္ သက္႐ွည္က်န္းမာတဲ့ဘဝတစ္ခုကို ပုိင္ဆိုင္ႏုိင္

ေလာကမွာလူတိုင္း က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ျပီး အခ်ိန္ေတြအၾကာၾကီးေနခ်င္ၾကပါတယ္။ ေဆးဝါးေတြေလာက္ကာ ခဏတာေရာဂါေတြကိုပဲကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ အျမဲတမ္းက်န္းမာျပီး ေပါ့ပါးလန္းဆန္းႏုိင္မယ့္ ေနထုိင္မႈဘဝပံုစံရဲ႕ အဓိကေသာ့ခ်က္ေတြကိုေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။ အံ့ၾသစရာေကာင္းျပီး အခုထိအက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ႐ွိတဲ့ အသက္႐ွည္႐ွည္ေနထုိင္ႏုိင္မယ့္ အဓိကလွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္ကို
ကမၻာ့အေကာင္းဆံုး ကင္ဆာ ေဒါက္တာ David Agus က ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ The Daily Mail UK သတင္းက သူ႔ရဲ႕ေဆာင္းပါးကုိအေျခခံျပီး အဓိကအေၾကာင္းအရာေလးေတြ ေဝမွ်လိုက္ပါတယ္။

ေန႔တိုင္း ေပြ႔ဖက္ပါ


ဟုတ္ ..မဟုတ္သိခ်င္ရင္..စမ္းၾကည့္ပါ။ ေပြ႔ဖက္ျခင္းက ႏွလံုးအားေကာင္းေစျပီး ကိုလက္စထေရာနဲ႔ ေသြးဖိအားေတြေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ ဦးေႏွာက္မွတ္ဥာဏ္ေတြပြင့္ထြက္လာျပီး မွတ္ႏိုင္စြမ္းအားေတြပိုေကာင္းလာေစပါတယ္။

အေကာင္းျမင္ပါ


အေကာင္းျမင္ျခင္းက သင့္ကိုက်န္းမာသန္စြမ္းတဲ့ဘဝပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ေအာင္
ကူညီေပးႏိုင္တယ္တဲ့။ ၾကိဳးစားၾကည့္ပါ.. အေသးအမႊား အေရးမၾကီးတဲ့
ကိစၥေတြကို လစ္လ်ဳ႐ႈလာႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ အနည္ထုိင္ေနတဲ့စိတ္ေတြ
ၾကည္လင္ျပတ္သားလာပါလိမ့္မယ္။ က်န္းမာေရးက စိတ္နဲ႔လည္းဆိုင္တာ
ေၾကာင့္ စိတ္ပုိင္းဆိုင္ရာက ေပါ့ပါးေနဖို႔လိုပါတယ္။

အိပ္ေရးဝေအာင္ အိပ္ပါ


အိပ္ေရးမဝလို႔ ကိုယ္ခံအားနည္းေနခ်ိန္ အမ်ဳိးမ်ဳိးေသာ ေရာဂါပိုးေတြ
ခႏၶာကိုယ္ထဲဝင္ႏုိင္ပါတယ္။ ေနမေကာင္းမျဖစ္ရင္ေတာင္
မွတ္ဥာဏ္ေပ်ာက္ဆံုးျခင္း ၊ စိတ္႐ႈပ္ေထြးျခင္း ၊ ဝလာျခင္း၊ စိတ္က်ေရာဂါ
ျဖစ္ျခင္း၊ အေၾကာင္းရာသစ္ေတြ မသင္ယူႏုိင္ေတာ့ျခင္း ႏွလံုးေသြးေၾကာ
ဆုိင္ရာ ျပႆနာေတြျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။ အိပ္ေရး ဝေအာင္အိပ္ပါ။

ေန႔တိုင္း လမ္းေလွ်ာက္


JaMa Internal Medicine က ေလ့လာခ်က္အရ အပတ္တိုင္းမိနစ္ေပါင္း ၄၅ဝလမ္းေလွ်ာက္ေပးျခင္းက အသက္႐ွည္ေစတယ္တဲ့။ တစ္ေန႔ တစ္နာရီ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးျခင္းကလည္း ခႏၶာကိယ္ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းေစျပီး ကိုယ္လက္ေပါ့ပါးေစပါတယ္။

220 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.