သံုးမိနစ္ထဲႏွင္႔ ဇတ္ေၾကာတက္တာေတြကုိ ေပ်ာက္ကင္းသြားေစဖုိ႔နည္းလမ္း

အလုပ္မွာ တေနကုန္လံုး ေလ်ာ႔တိေလ်ာ႔ရြဲ ေနခဲ႔မိတယ္လို႔ ကုိယ္႔ကုိကုိယ္သတိထားမိဖူးပါသလား။အလုပ္မွာဘဲ တစ္ခ်ိန္လံုး ခႏၶာကုိယ္အေပၚပိုင္းကုိ ေလးလက္မေလာက္ ပင္႔တင္ေတာင္႔တင္းထားျပီးေတာ႔ေက်ာရိုးၾကီးကုိ ေျဖာင္႔တန္းေနရျပီးတဲ႔ေနာက္ အမ္ ငါ႔ေနာက္ေက်ာေတြ ဂုတ္ေတြကဘာလို႔မ်ား နာေနရတာလည္းလို႔ ထင္မိ ေနပါသလား။

Young beautiful sporty woman stretching hands and looking at camera

တင္းမာေနတဲ႔ ၾကြက္သားေတြ ဘ၀ရဲ႕ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းလိုမ်ိဳး အျမဲတမ္းကုိယ္နဲ႔အတူတူတြဲပါလာတက္ပါတယ္။ ရုံးမွာ ကုမၸဏီမွာ တစ္ေနကုန္အလုပ္လုပ္ခဲ႔ျပီးညေနအိမ္ျပန္ေရာက္လို႔ TV ကုိၾကည္႔တဲ႔ အခါေတြမွာ ကုိယ္႔ရဲ႕ ဇတ္ေၾကာကုိ လက္ေလးႏွင္႔ ႏွိပ္လို႔ အျမဲလိုလိုေနထိုင္ခဲ႔ေပမယ္႔လည္း နာက်င္မႈ႕ေတြကေတာ႔ ေပ်ာက္ဆံုး သြားခဲ႔တယ္လို႔မရွိပါဘူး။

 

အခုေခတ္မွာ ေခတ္မွီနည္းပညာေတြ တိုးတက္လာတာႏွင္႔ အမွ် ေခတ္ေပၚအသံုးအေဆာင္ေတြ ေခတ္ေပၚ အိုင္တီပစၥည္းေတြႏွင္႔ တေနကုန္အလုပ္လုပ္ရတဲ႔သူေတြ၊ တိုးတက္ေျပာင္းလဲမႈ႕ႏွင္႔ အတူလူေနမႈ႕ အတူတူ စားပြဲခံုေတြ၊ထုိင္ခံုေတြေပၚမွာ ကြန္ျပဴတာတစ္လံုးႏွင္႔တေနကုန္ အခ်ိန္ကုန္ေနရတဲ႔သူေတြလည္း အဆင္႔အတန္း ျမင္႔မားလာမႈ႕ႏွင္႔ မ်ားျပားလို႔လာပါတယ္။ဒီလိုကြန္ျပဴတာေတြႏွင္႔ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာအလုပ္လုပ္ျခင္းဟာ ပုခံုးႏွင္႔ လည္ပင္း(ဂုတ္)ၾကြက္သားေတြကုိ အဆင္မေျပမႈ႕ေတြအမ်ားအျပားျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

 

ေနာက္ နာက်င္မႈ႕ဟာ အေတာ္ကုိ ဖိစီးလာတဲ႔အခါေတြမွာ သင္႔အေနနဲ႔ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးေတြကုိ သံုးစြဲတက္လာပါလိမ္႔မယ္။ဒါဟာလည္း တစ္ခဏတာဘဲသက္သာေစႏိုင္တဲ႔ နည္းလမ္းေတြျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တိတိက်က်ေျပာရမယ္ဆိုရင္လည္း က်န္းမာေရးႏွင္႔ ကိုက္ညီမႈ႕မရွိပါဘူး။

 

တစ္ေနကုန္လံုး ေညာင္းညာကုိက္ခဲေနျခင္းဟာဆိုရင္ တျဖည္းျဖည္းႏွင္႔ ေအးခ်မ္းစြာ အနားယူႏိုင္ဖို႔ကုိ စိန္ေခၚ လာႏိုင္ျပီးေတာ႔နာက်င္မႈ႕ကုိ ေပ်ာက္ကင္းေစႏိုင္ဖို႔အတြက္ မွန္ကန္နဲ႔ ေနထိုင္မႈ႕ပံုစံေတြကုိ ရွာလို႔မေတြ႕ ႏိုင္ေတာ႔တဲ႔အထိျဖစ္လာပါေတာ႔တယ္။အဲ႔ဒီလို အခက္အခဲေတြႏွင္႔ ညအိပ္ယာ၀င္ျပီးတဲ႔ေနာက္ ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ အိပ္ယာကထတဲ႔အခါ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈ႕ကုိ ခံစားေနရမွာျဖစ္ျပီးေတာ႔ ပိုလို႔ေတာင္ နာက်င္ကုိက္ခဲေနအံုး မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုႏွင္႔ မဆံုးႏိုင္တဲ႔ သံသရာ စက္၀န္းထဲလည္ပတ္မိေနသလိုျဖစ္ေနပါေတာ႔မယ္။

ပုခံုးႏွင္႔ ဂုတ္ၾကြက္သားတို႔အတြက္ေလ႔က်င္႔ခန္း

ေက်းဇူးတင္ဖို႔ေကာင္းစြာနဲ႔ဘဲ ေဒါက္တာ မာရွယ္ဘရိုစတိန္းဆိုတဲ႔သူက ဒီလိုပုခံုးႏွင္႔ ဂုတ္ၾကြက္သားနာက်င္မႈ႕ ေတြကုိေျပေပ်ာက္ေစႏိုင္ဖို႔အတြက္ သံုးမိနစ္စာ ေလ႔က်င္႔ခန္းကုိ တီထြင္ဖန္တီးေပးခဲ႔ပါတယ္။ အံ႔အားသင္႔စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ဘဲဒီေလ႔က်င္႔ခန္းဟာ တစ္ေနကုန္ထိုင္ျပီးအလုပ္လုပ္ရသူေတြအတြက္ ပိုျပီးေတာ႔ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းတာကုိေတြ႕ရွိခဲ႔ရပါတယ္။

 

၁) ပုခံုးကုိ ၁၀ၾကိမ္ လွည္႔ျခင္း

ပုခံုးႏွင္႔ စက္၀ိုင္းပံုစံကုိ ၁၀ၾကိမ္ အေနာက္ဘက္သို႔ျပဳလုပ္ေပးျပီးေတာ႔ အေရွ႕ဘက္ကုိ ၁၀ၾကိမ္ျပန္လည္ ျပဳလုပ္ေပးရပါမယ္။

 

၂) လက္ဖ၀ါးကုိလည္း ၁၀ၾကိမ္လွည္႔ျခင္း

လက္ဖ၀ါးႏွင္႔အတူတူ ပုခံုးကုိ ၁၀ၾကိမ္တိတိ ေမွာက္လ်က္တစ္ခါ ပက္လက္တစ္ခါ ပံုပါအတိုင္းျပဳလုပ္ရပါမယ္။

 

၃) စာေျခာက္ရုပ္

ဒီေလ႔က်င္႔ခန္းကလည္းလြယ္ကူတဲ႔အထဲမွာပါ၀င္ပါတယ္။အထူးသတိထားရမွာကေတာ႔ တံေတာင္ဆစ္ေတြဟာ တစ္တန္းထဲမွာ ရွိေနရမွာျဖစ္ျပီးေတာ႔ လက္ေမာင္းေတြကုိ အေပၚေအာက္ ၁၀ၾကိမ္လွည္႔ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။

 

 

၄) ဂုတ္ၾကြက္သားကုိ ဆန္႔ေပးျခင္း

အေရွ႕ဘက္ကုိ ပံုေသထားျပီး ျပဳလုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ေမးေစ႔ကုိ ခႏၶာကုိယ္ႏွင္႔ ထိေအာင္ထားတဲ႔ အေနအထား ျဖစ္ျပီးေတာ႔ လက္ရဲ႕အကူအညီႏွင္႔ ေခါင္းကို ေအာက္စိုက္ေပးထားရပါမယ္။ျပီးရင္ေတာ႔ ေခါင္းကုိ မကိုင္ထားတဲ႔ လက္ အဖက္ျခမ္းဆီကုိ ေခါင္းလွည္႔ေပးရပါမယ္။ျငင္ျငင္သာသာျပဳလုပ္ရပါမယ္။

 

(၅) အေရွ႕အေနာက္ ဆြဲဆန္႔ျခင္း

ထိုင္လ်က္အေနအထားႏွင္႔ဘဲ လက္ေတြကုိ ေခါင္းအေနာက္မွာပစ္ထားျပီးေတာ႔ ဦးေခါင္းႏွင္႔ ကပ္ေနေအာင္ ထားရပါမယ္။ျပီးရင္ေတာ႔ လက္ေတြကုိ ခ်ိတ္လ်က္အေနအထားႏွင္႔ဘဲ အေရွ႕ဘက္ကိုစုလို႔ အေနာက္ဘက္ ကိုျပန္လည္ ကားထုတ္ေပးရပါမယ္။

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.