သင့္မွာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔အခ်ိန္လံုး၀မရွိဘူးဆုိရင္ေတာင္ ၀ိတ္က်ဖုိ႔အကူအညီေပးႏိုင္မယ့္နည္းလမ္းမ်ား

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖုိ႔အခ်ိန္မရွိဘူးဆိုတဲ႔ပ်ိဳေမေတြအတြက္ဒီနည္းလမ္းေလးေတြကုိပဲ ေသခ်ာဂရုတစိုက္လုပ္ေပးရင္အရင္ကထက္ကုိယ္ေရစစ္သြားမယ္ဆိုတာေသခ်ာပါတယ္။

၁။အခ်ိဳအစားအစာေတြေရွာင္ပါ

အခ်ိဳမ်ားတဲ႔ကိတ္မုန္႔၊ေရခဲမုန္႔၊ေခ်ာကလက္စတဲ႔အစားအစာေတြကသင့္ကုို၀ိတ္တက္ေစပါတယ္။ ေန႔တိုင္းပံုမွန္စားျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္ဒီေန႔ကစျပီးေရွာင္ၾကည့္ပါ။အခိ်ဳမ်ားတဲ႔အစားအစာေတြက က်န္းမာေရးကိုလည္းထိခုိက္ေစပါတယ္။

၂။မနက္စာစားပါ

တစ္ခ်ိဳ႔ေတြကမနက္စာကုိမစားပဲေန႔လည္စာက်မွေပါင္းစားၾကတာမ်ိဳးေတြရွိပါတယ္။အဲ႔ဒီအက်င့္ကုိေဖ်ာက္ျပီး မနက္စားစားျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါ။ေနာက္က်မွ အိပ္ရာထလုိ႔ မနက္စာမစားရဘူးဆုိရင္ ေနာက္ေန႔ေစာေစာထပါ။မနက္စာစားမွခႏၶာကုိယ္ရဲ ႔ဇီ၀ျဖစ္စဥ္ကုိ ပံုမွန္လည္ပတ္ေအာင္ ကူညီေပးႏုိင္မွာပါ။

၃။ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ

သတိရတိုင္းေရေသာက္ပါ။ေရေသာက္တာကသင့္ခႏၶာကိုယ္ထဲကအညစ္အေၾကးေတြကို သန္႔စင္ေပးပါတယ္။အစာမစားခင္ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးတာကလည္းအစာကုိနည္းနည္းပဲ စားျဖစ္ေစပါတယ္။

၄။ပံုမွန္စားေနက်ထက္ထမင္းကုိေလ်ွာ့စားပါ

မ်ားမ်ားစားရင္မ်ားမ်ား၀င္ပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ေနာက္တစ္ေန႔ထမင္းစားတဲ႔အခါ တစ္ဇြန္းစာစီႏုတ္ျပီး ေလ်ွာ့စားသြားပါ။ထမင္းထက္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြ၊ ဟင္းခ်ိဳေတြမ်ားမ်ားထည့္စားပါ။အမ်ွင္ဓာတ္ပါ၀င္တဲ႔ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြက အာဟာရျပည့္၀ေစျပီး အစာစားခ်င္စိတ္ကုိေလ်ွာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၅။အဆီမ်ားတဲ႔အစားအစာေတြေလ်ွာ့စားပါ

ဟမ္ဘာဂါ၊ၾကက္သားေၾကာ္၊ေခါက္ဆြဲ၊ပီဇာစတဲ႔သေရစာေတြ၊အဆီမ်ားတဲ႔အစားအစာေတြကို တတ္ႏုိင္သေလာက္ေရွာင္ေပးပါ။၀ိတ္ေလ်ွာ့လုိုက္၊စားလုိက္ဆုိရင္ဘာမွမထူးပါဘူး။

၆။သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ေသာက္ပါ

အျပင္သြားတဲ႔အခါ ဆိုဒါအခ်ိဳရည္ေတြေသာက္မယ့္အစား သဘာ၀အသီးအနွွံ ေဖ်ာ္ရည္ေတြကိုေသာက္ပါ။ ဆိုဒါပါတဲ႔အခ်ိဳရည္က ကိုယ္အေလးခ်ိန္တက္ေစပါတယ္။

၇။အခ်ိန္မွန္အိပ္စက္ပါ

ညတိုင္း ၁၀နာရီအိပ္မယ္ဆိုရင္ မနက္ ၆နာရီထပါ။တစ္ေန႔ကုိ ၈နာရီအိပ္ရင္ လံုေလာက္ပါတယ္။ ေနာက္က်မွအိပ္ျပီးေနာက္က်မွထတာမ်ိဳးက သင့္ကိုပုိျပီး၀ေစသလို က်န္းမာေရးကိုလည္း ထိခိုက္ေစပါတယ္။

သင့္ရဲ ႔တစ္ေန႔တာကုိျဖည္းျဖည္းခ်င္းေျပာင္းလဲျပီး ဒီနည္းလမ္းေတြအတုိင္းလုိက္နာၾကည့္ပါ။ အက်ိဳးထူးလာတာကုိျမင္ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။

 

349 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.