အသားထက္ သံဓာတ္ ပိုၾကြယ္ဝတဲ့ သက္သတ္လြတ္အစားအစာမ်ား

5535637416_247ae33f5c_beans.jpg

သက္သတ္လႊတ္သမားျဖစ္ေနရျခင္းက ေမးခြန္းေတြ မၾကာခဏ ထုတ္ေမးေစပါတယ္။ ပရုိတိန္းဓာတ္ ဘယ္လုိရရိွမလဲ။ သံဓာတ္ကို ဘယ္လုိရမလဲ။ တစ္ခ်ိန္လုံး အားအင္ကုန္ခန္းမေနဘူးလားစသျဖင့္ေပါ့။  အျမဲတမ္းေတာ့ အဲဒီလုိမဟုတ္ပါဘူး။ အသားမစားဘဲ မိမိေန႔စဥ္အစားအစာထဲ မရိွမျဖစ္အာဟာရဓာတ္ေတြ ရရိွဖုိ႔ လုံေလာက္တဲ့နည္းလမ္းေတြ ရိွပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အသားထက္ သံဓာတ္ပိုၾကြယ္ဝတဲ့ သက္သတ္လြတ္အစားအစာေတြ ရိွပါတယ္။

၁။ ဟင္းႏုႏြယ္

ဟင္းႏုႏြယ္မွာ အာဟာရဓာတ္သိပ္သည္းစြာပါဝင္ရုံမက အရသာရိွျပီး ဘက္စုံအက်ဳိးျပဳပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္သုံးခြက္သုံးေဆာင္ပါက သံဓာတ္ ၁၈ မီလီဂရမ္ ရရိွပါလိမ့္မယ္။

၂။ ပဲပုပ္

ပဲပုပ္မွာ သံဓာတ္နဲ႔ အသားဓာတ္ မယုံႏိုင္ဖြယ္ၾကြယ္ဝပါတယ္။ ပဲပုပ္တစ္ခြက္တည္းမွာ သံဓာတ္ ၃.၅ မီလီဂရမ္ပမာဏအျပင္ ပရုိတိန္းဓာတ္ ၁၄ဂရမ္ ပါရိွပါတယ္။

၃။ ဗုိလ္စားပဲ

သူက အာဟာရဓာတ္စုစည္းတည္ရိွရာေနရာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ဗုိလ္စားပဲဟင္းတစ္ခြက္မွာ သံဓာတ္ ၄မီလီဂရမ္ပါဝင္ရုံမက ပရိုတိန္းဓာတ္ ၁တန္လည္း ပါရိွပါတယ္။

၄။ သီဟုိဠ္သရက္ေစ့

ဒီအေစ့ေတြမွာ ၁/၄ ခြက္မွာတင္ သံဓာတ္ ၂မီလီဂရမ္ပါရိွပါတယ္။

၅။ ပဲနီကေလး

ပဲနီကေလးဟင္းတစ္ခြက္မွာ သံဓာတ္ ၇မီလီဂရမ္ပါဝင္ပါတယ္။ ၁ တန္ေပါ့။ ဒီေတာ့ မ်ားမ်ားစားေပးတဲ့အခါ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားစြာ ရရိွႏုိင္ပါတယ္။

၆။ အာလူးဖုတ္

အာလူးဖုတ္တစ္လုံးမွာ သံဓာတ္ ၃.၂မီလီဂရမ္ ပါရိွပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္တခ်ဳိ႕၊ ပန္းေဂၚပီစိမ္းနဲ႔ ဒိန္ခဲအနည္းငယ္ ေပါင္းထည့္ျပီး ျပင္ဆင္သုံးေဆာင္ႏုိင္ပါတယ္။

၇။ ေခ်ာကလက္

အေကာင္းစာေခ်ာကလက္ ၁ေအာင္စက သံဓာတ္ပမာဏ ၂နဲ႔ ၃ မီလီဂရမ္ၾကား ပါရိွႏုိင္ပါတယ္။

Ref: simplemost

 

300 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.