စိတ္ဖိစီးမႈေလ်ွာ့ခ်ေပးမယ့္ အစားအစာ ၆ မ်ိဳး

6_foods.jpg

သင္အလုပ္ကေနအိမ္ျပန္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္ ခ်က္ျပဳတ္ဖို႔အတြက္ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္တဲ့အၾကိမ္ကပိုမ်ားမွာပါ။ ကူျပီးခ်က္ျပဳတ္ေပးမယ့္သူ႐ွိရင္ သင္ကကံေကာင္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္မွာ ျဖစ္ျပီး က်န္တဲ့သူေတြအတြက္ကေတာ့ pizza ကတစ္ခုတည္းေသာေျဖသိမ့္စရာပါ။ ဒါေပမယ့္ စိတ္ဖိစီးမႈက လူေတြကို ဆိုး၀ါးတဲ့အစားအေသာက္ေ႐ြးခ်ယ္မႈေတြလုပ္ေအာင္ တြန္းအားေပးပါတယ္။ အသင့္စား အစားအစာေတြကိုလြယ္ကူသက္သာတယ္ဆိုျပီး အလႊန္အကြ်ံစားသံုးတာဟာ သင့္ရဲ႕စိတ္ဖိစီးမႈကို တိုးပြားေအာင္လုပ္တာနဲ႔အတူတူပါပဲ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့အဲဒီ့လိုမ်ိဳး အစားအစာေတြဟာ သင့္ကို အျပစ္႐ွိတယ္လို႔ခံစားေစမွာျဖစ္ျပီး အဆိုးဆံုးကေတာ့ ပူပင္ေသာကကို တုိးပြားေစတာပါပဲ။ အဲဒီ့အစား စိတ္ဖိစီးမႈေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္တဲ့ ဒီအံ့အားသင့္စရာအစားအစာေတြစားျပီး တည္ျငိမ္ေအးခ်မ္းမႈကိုခံစားပါ။

၁။ ကညႊတ္

ေဖာလစ္အက္ဆစ္ကို စိတ္ခံစာမႈေကာင္းမြန္တိုးတက္ေစတဲ့ အဟာရတစ္ခုလို႔ေျပာၾကပါတယ္။ အဲဒီ့အတြက္ၾကြား၀ါႏိုင္တဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္တစ္မ်ိဳး ကေတာ့ ကညႊတ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ကညႊတ္ကို ဘယ္ဟင္းလွ်ာထဲေရာေရာ အဆင္ေျပပါတယ္။ အဲဒီ့ေတာ့ ကညႊတ္ကို အသီးအ႐ြက္သုပ္ထဲေရာျပီး ဆီထည့္ရင္ထည့္ ဒါမွာမဟုတ္ ဆီပူပူမွာေမႊေက်ာ္လိုက္ပါ။ အဲဒီ့သြယ္လ်ွတဲ့႐ိုးတံရွည္ေလးေတြက သင့္ရဲ႕စိတ္ဓာတ္က်မႈကို ေမွာ္အတတ္လိုပဲ ေျဖာက္ဖ်က္ပစ္ပါလိမ့္မယ္။

၂။ ဗာဒံေစ့

ဗီတာမင္ ဘီ 2 နဲ႔ ဗီတာမင္ အီး ၾကြယ္၀တဲ့ ဗာဒံေစ့၊ သစ္ၾကားသီးအေစ့နဲ႔ pistachios အေစ့ေတြ ကိုၾကြပ္ၾကြပ္၀ါးျပီး စိတ္ဖိစီးမႈသက္သာေအာင္ေနလိုက္ပါ။ အဲဒီ့ ဗီတာမင္ဓာတ္ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးဟာ စိတ္ဖိစီးမႈခံစားေနရခ်ိန္မွာ ကိုယ္ခံအားစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ မဂၢနီစီယံနဲ႔ ဇင့္ဓာတ္ေတြကိုပါၾကြယ္၀ေစျပီး မဂၢနီစီယံဓာတ္ဟာ စိတ္ခံစားမႈကို ပံုမွန္ျဖစ္ေစတဲ့ ဆီ႐ိုတိုနင္ကိုထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။

၃။ ေထာပတ္သီး

ဒီ cream ျပည္ႏွက္ေနတဲ့ အသီးေလးဟာ သင့္ခႏၶာကိုယ္မွာ စိတ္ဖိစီမႈကင္းစင္ေအာင္လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီ့အသီးေတြမွာ အာ႐ံုေၾကာေတြနဲ႔ဦးေႏွာက္ဆဲလ္က်န္းမာေရးအတြက္ လိုအပ္ျပီး စိတ္ဖိစီးမႈေလွ်ာ့ခ်တဲ့ ဗီတာမင္ ဘီ ၾကြယ္၀ပါတယ္။ ျပီေတာ့ ကိုလက္စထေရာပါ၀င္မႈနည္းတဲ့ အဆီနဲ႔ ေသြးဖိအားကို က်ဆင္းေစမယ့္ ပိုတက္ဆီယမ္ လည္းၾကြယ္၀ပါတယ္။  သတင္းေကာင္းကေတာ့ ေထာပတ္သီးပါတဲ့ ေရခဲမုန္႔ဟာ သင့္ရဲ႕လွ်ာေပၚကအရသာခံ အစိတ္အပိုင္းအတြက္ေရာ သင့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္အတြက္ပါေကာင္းမြန္ပါတယ္။

၄။ ႏို႔

က်န္းမာေရးနဲ႔သင့္ေတာ္ျပီး အေရးၾကီးတဲ့အစားအေသာက္ကို ေကြ်းေမြးဖို႔အတြက္ သင့္ရဲ႕မိခင္ကို စိတ္ခ်ယံုၾကည္လိုက္ပါ။ ညအိပ္ရာမ၀င္ခင္ ႏို႔တစ္ခြက္ေသာက္ျခင္းဟာ အိမ္မေပ်ာ္ျခင္းနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ကုသေပးႏိုင္ပါတယ္။ အင္တီ-ေအာက္စီဒင့္၊ ဗီတာမင္ ဘီ 12၊ ဘီ 2 တို႔ၾကြယ္၀တဲ့ ႏို္႔ဟာ စိတ္ဓာတ္က်မႈ၊ ပူပင္ေသာကေတြနဲ႔ပါတ္သတ္ေနတဲ့ ဖရီးရယ္ဒီကယ္ေတြကို စစ္သည္ေတာ္တစ္ေယာက္လို တိုက္ထုတ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။

၅။ အမဲသား

အမဲသားကို အျမဲတမ္းမေကာင္းေ၀ဖန္လာခဲ့ၾကတာျဖစ္ေပမယ့္ သင္စိတ္ဖိစီးမႈေ၀ဒနာကိုခံစားေနရရင္ေတာ့ အမဲသားဟာ သင္နဲ႔သင့္မိသားစုအတြက္ တကယ္ကိုေကာင္းမြန္တဲ့ ညစာ ေ႐ြးခ်ယ္မႈတစ္ခုပါ။ ၾကက္သားနဲ႔ႏိႈင္းယွဥ္ရင္ေတာင္ အဟာရပိုျပည့္ျပီးေတာ့ သင့္ရဲ႕စိတ္ကိုတည္ျငိမ္ေစမယ့္ ဇင့္၊ သံဓာတ္နဲ႔ ဗီတာမင္ ဘီ တို႔ၾကြယ္၀ပါတယ္။

၆။ ဘယ္ရီသီး

ဒီေသးငယ္တဲ့အျပာေရာင္ အံ့ဖြယ္အလုပ္သမားေလးေတြဟာ စိတ္ဖိစီးမႈေလွ်ာ့ခ်ရာမွာအစြမ္းထက္တဲ့ အင္တီေအာက္ဆီဒင့္နဲ႔ ဗီတာမင္စီ အၾကြယ္၀ဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ကယ္လိုရီပါ၀င္မႈလဲနည္းပါးတာေၾကာင့္ သင့္ရဲ႕ကိုယ္အေလးခ်ိန္အတြက္စိတ္ပူစရာမလိုဘဲ စိတ္တိုင္းက် စားသံုးႏိုင္ပါတယ္။

ref:mensxp

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.