K-Pop သီခ်င္းေတြမွာ sex နဲ႕ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေတြ အသားေပးလာမႈေၾကာင့္ ၁၉ႏွစ္ေက်ာ္ေတြ ပိုၿပီး အႀကိဳက္မ်ားလာ

history_drinking_smoking-png.png

          လြန္ခဲ့တဲ့အပတ္က YG Entertainment ကေနၿပီး 2NE1 ရဲ႕ CL တစ္ေယာက္ အ၀တ္ဗလာ သရုပ္ေဆာင္မယ္ဆုိတဲ့ သတင္း ေၾကျငာၿပီးကတည္းက ပရိတ္သတ္ေတြ လႈပ္လႈပ္ခတ္ခတ္ျဖစ္ခဲ့ၾက ပါတယ္။ ကနဦး ေမွ်ာ္လင့္ထားသလိုမ်ိဳးနဲ႕ ဆန္႕က်င္ဘက္ျဖစ္သြားခဲ့ၿပီး တကယ္တမ္းမွာေတာ့ အႏုပညာကို ေဖာ္ျပဖုိ႕ ဦးစားေပးလုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ဗီဒီယိုဟာလည္း အဆင့္၁၂မွာ ထိန္းသိမ္းထားႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။

          သို႔ေပမယ့္လည္း ေယာက္်ားေလးအုပ္စုျဖစ္တဲ့ VIXX ရဲ႕ VOODOO DOLL  ဗီဒီယိုကေတာ့ စံျပဳေလာက္တဲ့ သည္းထိတ္ရင္ဖို ရိုက္ခ်က္ေတြျဖစ္ေနပါတယ္။ ဇာတ္ဆန္တဲ့မ်က္ႏွာလိမ္းျခယ္မႈ အျပင္အဆင္ေတြနဲ႕ ဗီဒီယိုကို ဖန္တီးထားၿပီး သူတုိ႕ရဲ႕ ကကြက္ဆန္းေတြနဲ႕ အယ္လ္ဘမ္ကို ပံ့ပိုးထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ ၾကည့္ရတာ K-pop ဗီဒီယိုနဲ႕ သရုပ္ျပမႈေတြဟာ ယခုထက္ တစ္ဆင့္ရင့္တဲ့ ပရိသတ္အလႊာကို တျဖည္းျဖည္း ေျပာင္းလဲ ဦးတည္လာေနတယ္လုိ႕ ဆုိႏုိင္ၿပီး ၁၉ႏွစ္ေအာက္ ကေလးေတြႀကိဳက္ၾကတဲ့ အဖဲြ႕သစ္ အနည္းငယ္ကိုလဲ သူတုိ႕ကပဲ ဦးေဆာင္ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။  

          သူတုိ႕တင္ပဲလားဆုိေတာ့ အမ်ိဳးသားအဆုိရွင္အဖဲြ႕ HISTORY ရဲ႕ What Am I To You ကလည္း သမရိုးက်မဟုတ္တဲ့ ေဖာ္ျပခ်က္ေတြနဲ႕ပါ။ အဲဒီ ဗြီဒီယိုထဲမွာဆုိရင္ ေဆးလိပ္ေသာက္တာ၊ အရက္ေသာက္တာ နဲ႕ အျခား ေသာင္းက်န္းမႈဆန္တဲ့ ျပကြက္ေတြပါ၀င္ထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ တခ်ိဳ႕က ျပင္းရွရွရသမ်ိဳးေတြ ဖန္တီးေနခ်ိန္မွာ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ sexy ဘက္ စီးေမ်ာေနတာ ေတြ႕ရျပန္တယ္။  

          ဒီေတာ့ ဒီအစြန္းႏွစ္ဖက္ၾကားမွာ ညီမွ်ျခင္းက ဘာလဲဆုိတာရယ္ K-Pop ကုိ ဒီလိုအေျပာင္း အလဲေတြျဖစ္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္ေနတဲ့ တျခားအရာ ရွိေသးဆုိတာကေတာ့ ေမးခြန္းတစ္ခုပါပဲ။

Ref:kpopstarz

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.