ႏွလံုးေရာဂါ မျဖစ္ေစဖို႕

heart_main.png

ႏွလံုးေရာဂါမျဖစ္ေစဖို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ကိုယ္ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘယ္လိုကာကြယ္ေစာင္႔ေရွာက္ ရမယ္ဆိုတာကိုပိုျပီးနားလည္လာဖို႔အတြက္ ႏွလံုးအထူးကု ဆရာ၀န္ၾကီးေဒါက္တာမာ႔ခ္ ကြန္းဟိုနဲ႕ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္း ျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္။

ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းဟာအခ်ိန္တိုင္း ျမင္႔တက္ေနပါတယ္။ အဲ႔ဒီ႔အတြက္ ႏွလံုးက်န္းမာေရးေကာင္းေအာင္ ဘယ္လိုေနထိုင္ သင္႔တယ္ဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီးသိထားသင္႔တဲ႔ အခ်က္ေတြ ရွိေနပါတယ္။

၁။ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားႏိုင္တဲ႔ အႏၱရာယ္ မ်ားေနျပီလားဆိုတာကိုဘယ္လိုမ်ားသိႏိုင္မွာပါလဲဆရာ။

ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားႏိုင္တဲ႔ အလားအလာကိုျမင္႔တက္ေစတဲ႔ အႏၱရာယ္ရွိအခ်က္အလက္ အခ်ိဳ႕ရွိပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ ကိုက်န္းမာေရးအေျခအေနတိုးတက္ေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္သလိုတခ်ိဳ႕က်ေတာ႔ လည္းမရေတာ႔ပါဘူး။အသက္အရြယ္၊ အမ်ိဳးသမီး၊အမ်ိဳးသားနဲ႔ မ်ိဳးရိုးလုိက္မႈ ေပၚမွာမူတည္ျပီးေတာ႔ က်န္းမာေရးအေျခအေနတိုးတက္ ေအာင္လုပ္ေပးလို႔မရပါဘူး။ အသက္အရြယ္ရလာတာနဲ႔ အမွ် ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားႏိုင္မႈ ႏႈန္းကလည္း ျမင္႔တက္လာပါတယ္။ ေယဘုယ်အားျဖင္႔ေတာ႔ အမ်ိဳးသားေတြဟာအမ်ိဳးသမီးေတြထက္ ႏွလံုးေရာဂါ ပိုမိုျဖစ္ပြားပါတယ္။ ဒါဟာအမ်ိဳးသမီးေတြ ေသြးမဆံုးခင္ထိ ႏႈိင္းယွဥ္ခ်က္ပါ။ မ်ိဳးရိုးလိုက္လို႔ ျဖစ္လာတဲ႔ ႏွလံုးေရာဂါဟာအဆိုးဆံုးပါပဲ။

ေဆးလိပ္ေသာက္တာ၊စိတ္ဖိစီးမႈ မ်ားတာ၊ ဆီးခ်ိဳေသြးခ်ိဳျဖစ္တာ၊ အ၀လြန္တာ၊ အေညာင္းထိုင္တာေတြေၾကာင္႔ ျဖစ္တဲ႔ ႏွလံုးေရာဂါေတြကိုက်ေတာ႔ ႏွလံုးက်န္းမာေရးအေျခအေနတိုးတက္လာေအာင္ လုပ္ေပးလို႔ရပါတယ္။

၂။ ဘာေတြက ႏွလံုးေရာဂါကိုအဓိကျဖစ္ေစတာပါလဲဆရာ။

ေဆးလိပ္ေသာက္တာ၊ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားတာ၊ ဆီးခ်ိဳေရာဂါျဖစ္တာ၊ အ၀လြန္တာ စတာေတြေၾကာင္႔ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ ဒီအခ်က္ေတြထဲကတစ္ခုေလာက္ျဖစ္ရင္ေတာင္ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ပြား ႏိုင္ႏႈန္းဟာ ၃ဆကေန၊ ၅ဆထိ ျမင္႔တက္လာပါတယ္။ ႏွစ္ခု၊ သံုးခုေလာက္ ျဖစ္ရင္ ေတာ႔ ပိုဆိုးျပီေပါ႔။

၃။ အမ်ိဳးသမီးေတြ အေနနဲ႔ ႏွလံုးေရာဂါမျဖစ္ဖို႔ ကိုယ္႕ကိုကိုယ္ ဘယ္လိုမ်ိဳးကာကြယ္ေစာင္႔ေရွာက္္သင္႔ပါသလဲဆရာ ။

အဓိကအခ်က္ကေတာ႔ က်န္းမာေအာင္ စားေသာက္ဖို႕ပါပဲ။ က်န္းမာေအာင္ စားေသာက္ ပါတယ္ဆိုတဲ႔ ေနရာမွာေျပာရတာလြယ္ေပမယ္႔ ကိုယ္စားေသာက္လိုက္တဲ႔အရာေတြကက်န္းမာေရးအတြက္ သင္႔ေတာ္ ရဲ႕လားဆိုတာကိုတကယ္ပဲ ေ၀ခြဲရခက္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ မ်ားမ်ားစားေပးရင္ေတာ႕ က်န္းမာေရးအတြက္ ပိုျပီးသင္႔ေတာ္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ စားတဲ႔ေနရာမွာလည္းအေရာင္အေသြးစံုေအာင္ စားေပးဖို႔ လိုပါတယ္။ ငါးစားရင္လည္းေကာင္းပါတယ္။ အရန္သင္႔ အစားအစာေတေရွာင္ပါ။ သၾကားနဲ႕ဆားကိုမ်ားမ်ားမစားပါနဲ႔။                

Ref:herworldplus

35 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.