ပက္လက္အိပ္တတ္သူေတြ သိထားရမယ့္ အခ်က္ (၄) ခ်က္

sleep3.jpeg

သင္ဟာ ေျခေထာက္ဆန္႔တန္းျပီး လက္ႏွစ္ဖက္ေဘးနားခ်လ်က္ မနက္တုိင္း အိပ္ရာႏိုးေလ့ရိွသလား။ ဒါ ေက်နပ္စရာေကာင္းတယ္ ဆုိရပါမယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ တစ္ညလုံး စနစ္တက်အိပ္ခဲ့လုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ပက္လက္အိပ္အေနအထားက က်န္းမာေရးအတြက္ အသင့္ေတာ္ဆုံး အေနအထား ျဖစ္ေနျပီးသားဆုိေပမယ့္ သိမွတ္ဖြယ္အခ်က္တခ်ဳိ႕ ရိွေနပါေသးတယ္။

ျပင္ညီ မအိပ္ပါနဲ႔

ပက္လက္အေနအထားအတုိင္း အိပ္တဲ့အခါ ဦးေခါင္း အနည္းငယ္ ျမင့္ေနသင့္ပါတယ္။ အဲဒါက အက္ဆစ္ဓာတ္ ဝင္ေရာက္လာမႈေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚတဲ့ နာက်င္ကိုက္ခဲမႈနဲ႔ မသက္မသာျဖစ္မႈ ကင္းေဝးေစပါတယ္။ ဒီနည္းျဖင့္ အစာအိမ္က အစာျပြန္ထက္ နိမ့္ကာ အစားအစာနဲ႔ အက္ဆစ္အခ်ဥ္ဓာတ္ေတြ လည္ပင္းဘက္သို႔ ဆန္တက္မလာႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ညအိပ္ခါနီး စားေသာက္ပုံမွန္ပါေစ

ပက္လက္အိပ္တာက အက္ဆစ္အခ်ဥ္ဓာတ္ ဝင္ေရာက္မႈ ေလွ်ာ့နည္းတတ္တာမုိ႕ ညအိပ္ခါနီး အဆီ သုိ႔မဟုတ္ အက္ဆစ္ဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြ အားပါတရ စားသုံးတာက မလုပ္သင့္တဲ့အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆုံးစားခ်ိန္နဲ႔ ညအိပ္ရာဝင္ခ်ိန္ၾကား အခ်ိန္ ၂ နာရီကြာေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။

တျပင္လံုးမာေက်ာတဲ့ ေမြ႕ရာ ဝယ္သုံးပါ

ပက္လက္အိပ္တဲ့အခါ ခႏၶာကုိယ္ pressure point တစ္ခုခ်င္းစီကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစေရး အေရးၾကီးပါတယ္။ အဖုအထစ္ေတြ ဒါမွမဟုတ္ ေပ်ာ့အိတဲ့ အကြက္ေတြရိွတဲ့ ေမြ႔ရာက နာက်င္ကိုက္ခဲမႈျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။ တျပင္လုံးမာေက်ာတဲ့ ေမြ႔ရာအမ်ဳိးအစားကို ရွာပါ။

ဒူးဆစ္ေအာက္မွာ ေခါင္းအုံးေလးခံပါ

အက်ဳိးေက်းဇူးေတြရိွေပမယ့္ ပက္လက္အိပ္ျခင္းက ေက်ာရုိးနဲ႔ ေက်ာျပင္ေအာက္ပုိင္း ပိေစတတ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိျဖစ္တာကို ေလ်ာ့က်ေစဖုိ႕ နဲ႔ နာက်င္ကုိက္ခဲမႈကင္းျပီး သက္ေတာင့္သက္သာ မနက္အိပ္ရာထႏိုင္ဖုိ႕အတြက္ ေျခေထာက္ေအာက္မွာ ေခါင္းအုံးတစ္ခုခု ခံအိပ္ပါ။ 

Ref: Purewow 

 

1K Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.