အလုပ္အစီအစဥ္ေတြ ျပည့္ေနတဲ့ၾကားက စိတ္အပန္းေျပေအာင္ ဘယ္လိုေနထုိင္မလဲ

811841e0-4933-0134-5e5a-06caa2286297.jpg
သင့္ရဲ႕တစ္ေန႕တာ အလုပ္ကိစၥေတြနဲ႕ ျပည့္ေနတဲ့အခါ ဒီအရာေတြက သင့္ရဲ႕စိတ္ေရာ ရုပ္ကိုပါ ဖိစီးမႈေတြ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ သင့္အိပ္မက္ေတြအတြက္၊ ေအာင္ျမင္မႈအတြက္ ဒီိလိုဖိစီးမႈေတြ ရွိႏိုင္တယ္ဆုိေပမယ့္လည္း ဒါကိုနည္းသထက္ နည္းသြားေအာင္ သင့္ဘက္က အတတ္ႏိုင္ဆံုး ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ရမွာပါ။ ဒီေတာ့ အလုပ္ေတြမနားတမ္းလုပ္ကိုင္ေနရတဲ့ ဒီလို ေမာ္ဒန္ေခတ္ၾကီးထဲမွာ အလုပ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ရႈပ္ရႈပ္ ကုိယ့္အတြက္ကိုယ္ အခ်ိန္ေလးတစ္ခု ဖန္တီးႏိုင္ဖုိ႕၊ သင့္စိတ္အပန္းေျပဖုိ႕ ဘာေတြလုပ္ေဆာင္ႏိုင္တယ္ဆုိတာ ေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။ 
 
၁။ တစ္ေန႕တာ သင္လုပ္ေဆာင္တဲ့အရာတုိင္းအတြက္ ဘယ္ေလာက္အခ်ိန္ေပးျဖစ္တယ္ဆုိတာ သိေအာင္လုပ္ပါ။
သင့္တစ္ေန႕တာ လုပ္ေဆာင္ေနရတဲ့ အလုပ္ေတြၾကား ကိုယ္သတိမထားမိပဲ အခ်ိန္ေတြ အလဟႆ      ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေတြ ရွိေနပါတယ္။ ဒီအလုပ္တစ္ခု လုပ္ေနခ်ိန္နဲ႕ ေနာက္တစ္ခု မစခင္ အခ်ိန္ေတြၾကား အခ်ိန္ေတြ ျဖဳန္းေနမိတာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အလုပ္တစ္ခုကို သင္ဘယ္ေလာက္အခ်ိန္ၾကာၾကာ လုပ္သလဲဆုိတာ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ သိေအာင္ၾကိဳးစားပါ။ ဒါ့အျပင္ အလုပ္ခ်ိန္အတြင္း အင္တာနက္သံုးမိတာ၊ ေနာက္ ဘာမဟုတ္တဲ့ ဗီဒီယိုေတြ တစ္ေန႕တာအခ်ိန္မွာ ၾကည့္ျပီး ကုန္ဆံုးမိတာ၊ အိမ္ျပန္တဲ့အခ်ိန္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ အျမဲေတြ႕ျဖစ္ေနတာ စတာေတြအားလံုးကို မွတ္သားျပီး သင္အိပ္ခ်ိန္ပိုရဖုိ႕၊ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ႏိုင္ဖုိ႕၊ ကုိယ့္အတြက္ကိုယ္ ဂရုစိုက္ႏိုင္ဖုိ႕ တစ္ခ်ိဳ႕အရာေတြကို ေလ်ွာ့ခ်ပစ္လိုက္ပါ။ 
 
၂။ ျငင္းသင့္တာကို ျငင္းပါ။
ကုိယ္လုပ္ေဆာင္ႏုိင္တဲ့ အရာထက္ပိုျပီး တာ၀န္ယူလုပ္ေဆာင္ရမွာေတြကို ျငင္းပါ။ ဒီေတာ့ လူတုိင္းကို ဟုတ္ကဲ့ပါ၊ လုပ္ေပးပါ့မယ္၊ အိုေခ ဆုိတာမ်ိဳးေတြ ေျပာတာေတြ ေလ်ွာ့ျပီး သင္တကယ္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွ၊ အဆင္ေျပမွသာ လက္ခံပါ။ မဟုတ္ရင္ သင္လုပ္ေနတဲ့ အလုုပ္ေတြအတြက္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြေရာ၊ အျခား အပိုလုပ္ေပးရတာေတြရဲ႕ ဖိစီးမႈေတြပါ ပိုလာမွာမုိ႕ သင့္အတြက္ လံုး၀အဆင္မေျပႏိုင္ပါဘူး။ 
 
 
၃။အသက္ရႈေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။
သင္ ေယာဂလည္း မက်င့္ျဖစ္ဘူး၊ spa လည္း မသြားျဖစ္ဘူးဆုိရင္ သင့္အလုပ္ခံုမွာတင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အသက္ရႈ ေလ့က်င့္ခန္းေလး လုပ္ေပးပါ။ ႏွာေခါငး္ကေန အသက္ကို ၀ေအာင္ရႈေပးျပီး ျပီးရင္ ႏွာေခါင္းကေနပဲ ျပန္ထုတ္ေပးလုိက္ပါ။ ျပီးရင္ တစ္၊ ႏွစ္ ဆုိျပီး နံပါတ္ေရတြက္ျပီး ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ျပန္လုပ္ေပးလိုက္ပါဦး။ 
 
၄။ အားလပ္ခ်ိန္ေတြမွာ အင္တာနက္မသံုးပါနဲ႕။
ခဏနားတဲ့အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ညဘက္ ကုိယ္အနားယူအပန္းေျဖခ်ိန္ေတြမွာ ဆုိရွယ္မီဒီယာေလးသံုးရင္ အပန္းေျဖမယ္လုိ႕ေတာ့ မေတြးလိုက္ပါနဲ႕။ အီးေမးလ္စစ္တာေတြ၊ ဆုိရွယ္မီဒီယာသံုးတာေတြက သင့္ကို လံုး၀ အပန္းမေျပေစပါဘူး။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြပါ ပိုတိုးေစပါေသးတယ္။
 
၅။ ရယ္ေမာပါ။
ထမင္းစားနားခ်ိန္ေတြမွာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႕ စကားေျပာၾကတဲ့အခါ ရယ္စရာေတြ႕ရင္ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္ေမာလိုက္ပါ။ ရယ္ေမာျခင္းက သင့္စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ေလ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္တဲ့အျပင္ နာက်င္မႈတစ္ခုခု ခံစားေနရရင္လည္း သူက သက္သာသြားေစပါတယ္တဲ့။ 
 
၆။ မနက္ပုိင္း တရားထုိင္ပါ။
မနက္ပိုင္း အိပ္ယာထခ်ိန္ထက္ မိနစ္ ၂၀ေလာက္ ေစာထျပီး  တစ္ေန႕တာအလုပ္ေတြ မစတင္ခင္မွာ တရားထုိင္လိုက္ပါ။ မနက္ေစာေစာ တရားထုိင္တဲ့အတြက္ သင့္စိတ္ဟာ တစ္ေန႕တာလံုး လန္းဆန္းေနပါလိမ့္မယ္။
 
၇။ ေရေသခ်ာခ်ိဳးပါ။ 
လူတိုင္းေရခ်ိဳးၾကတာခ်ညး္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေရခ်ိဳးတဲ့အခါ ဒါအပိုအလုပ္တစ္ခုလို႕ သေဘာမထားပဲ ကိုယ့္အတြက္ကိုယ္ သီးသန္႕ေကာင္းမြန္တဲ့အခ်ိန္လုိ႕ သေဘာထားျပီး ခ်ိဳးပါ။ စိတ္အပန္းေျပေစဖုိ႕ ေသခ်ာအခ်ိန္ယူျပီး ေရခ်ိဳးပါ။
 
၈။ ကိုယ့္အတြက္ကိုယ္ အခ်ိန္ေပးပါ။
ကိုယ့္သူေဌးနဲ႕ေတြ႕ဖုိ႕ ေသခ်ာအခ်ိန္ေပးထားသလို ကိုယ့္အတြက္လည္းကိုယ္အခ်ိန္ေပးပါ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ေတြမွာ ကုိယ္စိတ္ပါ၀င္စားတဲ့ အရာေတြ၊ ကုိယ့္ကိုစိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ေစတဲ့အရာေတြကို လုပ္ေဆာင္ပါ။
 
Ref:bustle 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.