ဓာတ္မတည့္မႈ ခ်က္ခ်င္းသက္သာေစတဲ့့ အစားအစာ (၄) ခု

f51-678x381.jpg

ဓာတ္မတည့္ျခင္းက ဖုန္ သုိ႔မဟုတ္ ဝတ္မႈန္ေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္သလို လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ သုတ္ထားတဲ့ နံရံေဆးေတြေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ဒီအရာေတြေပါင္းဆုံမိၾကလုိ႔လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ ဓာတ္မတည့္မႈျဖစ္တာေတြကို အလြယ္တကူ ကုသႏုိင္ပါတယ္။ ဓာတ္မတည့္မႈ ခ်က္ခ်င္းေပ်ာက္ကင္းသက္သာေစဖုိ႔အတြက္ ေအာက္ပါအစားအစာတို႔ကို အျမဲ ေဆာင္ထားသင့္ပါတယ္။

ဒိန္ခ်ဥ္

ဓာတ္မတည့္မႈျဖစ္တတ္ပါက ဒိန္ခ်ဥ္ကို ေန႔စဥ္ပုံမွန္စားေပးပါ။

သံပုယုိသီး

သံပုုယုိသီးက ေရနဲ႔ေရာလုိုက္တဲ့အခါ အယ္လ္ကာလုိင္းပိုထုတ္လုပ္ေပးတာမုိ႔ ခႏၶာကိုယ္အက္စစ္ပမာဏ မွ်တေအာင္ လုပ္ေဆာင္ရာမွာ အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။ သံပုယုိသီးက ဗီတာမင္ C နဲ႔ တျခား antioxidant ေတြ မ်ားစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ကုိယ္ခံအားပိုမိုျမင့္တက္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ေရခရားတစ္ခုထဲ သံပုယုိသီး တစ္စိတ္ေလာက္ညွစ္ထည့္ျပီး ေသာက္ေပးရုံေလးပါပဲ။

သဘာဝပ်ားရည္စစ္စစ္

အထူးသျဖင့္ ဝတ္မႈန္ေၾကာင့္ ဓာတ္မတည့္မႈ ခံစားပါက ပ်ားရည္က သင့္ေတာ္ေကာင္းမြန္ပါတယ္။

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း (Green Tea)

Green tea က ကုိယ္ခံအား ျမင့္တက္ေစျပီး ဓာတ္မတည့္မႈျဖစ္ျခင္းေတြ ဟန္႔တားေပးပါတယ္။ Green tea မွာ ပါဝင္တဲ့ဓာတ္ေပါင္း methylated epigallocatechin (EGEC) ဟာ ဓာတ္မတည့္မႈတုံ႔ျပန္ျဖစ္ေပၚေစရာမွာ ပါဝင္တဲ့ cell receptor ေတြ ဟန္႔တားႏုိင္စြမ္းရိွတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ 

Ref: 1mhealthtips 

1 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.