အိပ္ယာေစာေစာ ၀င္ျပီး ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ခ်င္သူမ်ား ဒီနည္းေလးေတြ မျဖစ္မေန လုိက္နာရန္လို

sleepfaster2.jpg

ညဘက္ေတြ အိပ္ရာ၀င္တာေနာက္က်တဲ့အခါ မနက္ပုိင္း အိပ္ယာထတဲ့အခ်ိန္ပါ ေနာက္က်သြားတတ္တာ သဘာ၀ပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း မနက္ပိုင္း အလုပ္ရွိတာမုိ႕ ေစာေစာကလည္း ထရေသး၊ ညဘက္ေတြလညး္ ေစာေစာ အိပ္ယာမ၀င္တတ္ ျဖစ္ၾကရပါတယ္။ အဲ့ဒီလို လူမ်ိဳးေတြဟာ အိပ္ေရးမ၀တဲ့အတြက္ က်န္းမာေရးဆိုးက်ိဳးေတြ အမ်ားၾကီး ခံစားၾကရတာပါ။ ညဘက္ဘယ္ေလာက္ေနာက္က်ေနာက္က် သင္ဟာ မနက္ပိုင္း ေစာေစာထရသူဆုိရင္ အနည္းဆံုး ည ၁၁နာရီ  မျဖစ္မေန အိပ္ယာ၀င္သင့္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ပံုမွန္ အိပ္ယာေစာေစာ၀င္တဲ့ အက်င့္ေလးတစ္ခု ျဖစ္လာဖုိ႕ ဘာေတြလုပ္ေဆာင္ဖုိ႕ လိုအပ္လိမ့္မလဲ။

၁။ မအိပ္ခင္ ၁နာရီေက်ာ္ေလာက္ကတည္းက ဖုန္းကို လံုး၀မသံုးပါနဲ႕ေတာ့။

အစပိုင္းရက္ေတြမွာ ဒီအက်င့္လုပ္ဖုိ႕ ခက္ခဲမွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ၾကည့္ပါ။ သင္ဟာ ည ၁၁နာရီေလာက္ အိပ္ယာ၀င္မယ္လုိ႕ ဆံုးျဖတ္ထားရင္ ည၁၀နာရီေလာက္ကတည္းက ဖုန္းကိုလံုး၀မသံုးပါနဲ႕ေတာ့၊ ဖုန္းေတာက္ေလ်ွာက္သံုးျခင္းဟာ သင့္ကို အလြယ္တကူ အိပ္ေပ်ာ္ေစဖုိ႕ ခက္ခဲတတ္တာေၾကာင့္ပါ။

၂။ ခ်ေရးပါ။

သင့္အလုပ္မွာ ဒါမွမဟုတ္ ေက်ာင္းမွာ စိတ္ပူပန္စရာ၊ ဖိစီးမႈေတြ ခံစားေနရရင္ အခ်ိန္ ငါးမိနစ္၊ ဆယ္မိနစ္ေလာက္ယူျပီး သင္လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အရာေတြကို ခ်ေရးလုိက္ပါ။ ေနာက္ေန႕မွာ သင္ဘာေတြစလုပ္မယ္၊ ျပီးရင္ဘာလုပ္မယ္ ဆုိတာမ်ိဳးေပါ့။ ဒါ့အျပင္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြရွိရင္လည္း စာရြက္ေပၚခ်ေရးလိုက္ပါ။ ေနာက္ေန႕မနက္ ဘာေတြလုပ္မယ္ဆုိတာမ်ိဳး သင္ျပင္ဆင္ျပီးသြားရင္ ဒီဖိစီးမႈေတြေၾကာင့္ သင္ညဘက္မွာ တေရးခဏခဏ မႏိုးေတာ့ဘူးေပါ့။

၃။ အိပ္ေတာ့မယ္ဆုိတာနဲ႕ ဖုနး္ကို ခပ္ေ၀းေ၀းမွာ ထားလိုက္ပါ။

ဖုနး္ကို ေခါင္းဦးနားထားအိပ္ျခင္းက သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းဘူးဆိုတာ တစ္ေၾကာင္းပါ။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဖုန္းေဘးနားရွိေနရင္ အိပ္မေပ်ာ္ဘူးလို႕ ခံစားရတာနဲ႕ ဖုန္းကို ေကာက္ဖြင့္ျပီး ဟိုလုပ္ဒီလုပ္ လုပ္မိေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့အျပင္ ကိုယ္အိပ္ရမယ့္အခ်ိန္မွာ အိပ္မေပ်ာ္ေသးတဲ့အခါ စိတ္ပူျပီး ဖုန္းကို ျပန္ျပန္ဖြင့္ျပီး ဘယ္ႏွစ္နာရီရွိျပီလဲ ၾကည့္မိေနတာမ်ိဳး မျဖစ္ေစဖုိ႕ ဖုန္းကို သင့္ကုတင္ရဲ႕ ခပ္ေ၀းေ၀းမွာထားလိုက္ပါ။

၄။ ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းကို မနက္ပိုင္းေတြမွာသာ လုပ္ပါ။

သင္ဟာညဘက္ေတြမွာ တက္ၾကြလြန္ေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ သင္ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခ်ိန္ဟာ ဘယ္အခ်ိန္လဲဆိုတာ ျပန္စဥ္းစားဖုိ႕ အခ်ိန္ေရာက္ပါျပီ။ ညေနပိုင္း ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တယ္၊ GYM ေဆာ့တယ္ဆုိရင္ ေဆာ့တဲ့အခ်ိန္ဟာ အိပ္ယာမ၀င္ခင္နဲ႕ ေလးနာရီျခားထားရပါမယ္။ တကယ္ေတာ့ မနက္ပိုင္း GYM ေဆာ့ေပးျခင္းဟာ သင္အိပ္ယာ၀င္တဲ့အခါ ပိုႏွစ္ျခိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

၅။ အိပ္ခ်ိန္ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ပံုမွန္ထားပါ။

အိပ္ခ်ိန္သတ္မွတ္ထားတယ္ဆုိတာ ကေလးေတြအတြက္ပဲ မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္လုိ႕ သင္ဟာ အိပ္ခ်ိန္ကို သတ္သတ္မွတ္မွတ္ထားျပီး အိပ္ယာ၀င္မယ္ဆုိရင္ ေနာက္ပိုင္းက်င့္သားရလာတဲ့အခါ မနက္ပိုင္းႏြမ္းနယ္ေနတဲ့ စိတ္ခံစားခ်က္ ေတြ ရွိမွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ပံုမွန္အိပ္ယာ၀င္တဲ့အက်င့္ေလး လုပ္ေပးပါ။

Ref:shefinds

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.