ထမင္းစားျပီးေနာက္ ခ်က္ခ်င္း မလုပ္သင့္တဲ့ အရာ (၅) ခု

1369377732_59280.jpg

မၾကာခဏဆုိသလို ထမင္းစားျပီးေနာက္ အလိုလို အိပ္ခ်င္လာၾကပါတယ္။ တခ်ဳိ႕က မလုိင္၊ ယိုစေသာ ဌာပနာပါတဲ့ မုန္႔ၾကြပ္ေတြစားရတာ ႏွစ္သက္သေဘာက်ျပီး တျခားသူေတြက်ေတာ့ အစာေျခဖ်က္မႈ အေထာက္အကူျပဳမယ္အထင္နဲ႔ လက္ဖက္ရည္ေသာက္တာ သေဘာက်ၾကပါတယ္။ ဒီအျပဳအမူေတြက ေကာင္းက်ဳိးထက္ အႏၱရာယ္ ပိုျဖစ္ေစပါတယ္။

တစ္ေမွးအိပ္ျခင္း

ထမင္းစားျပီးျပီးခ်င္း တစ္ေမွးအိပ္ျခင္းက အစာေျခဖ်က္မႈ လုံးဝ မလုပ္ရေသးတာမုိ႔ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစမွာ မဟုတ္ပါဘူး။

ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း

ထမင္းစားျပီးခ်င္း ေဆးလိပ္ေသာက္တာ ပုံမွန္အခ်ိန္မွာ ေဆးလိပ္ ၁၀ လိပ္ေသာက္တာနဲ႔ ညီမွ်တယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။

ေရခ်ဳိးျခင္း

ထမင္းစားျပီးေနာက္ ေရခ်ဳိးတာ အစာေျခဖ်က္မႈ ေႏွးေကြးေစပါတယ္။ ေရခ်ဳိးေနစဥ္ အစာအိပ္အႏွံ႔ရိွ ေသြးေတြ အစာေျခဖ်က္မႈ ကူညီမယ့္အစား တျခားခႏၶာကုိယ္အစိတ္အပုိင္းေတြဆီ လည္ပတ္စီးဆင္းပါတယ္။

သစ္သီးဝလံမ်ား

အစားအေသာက္ေတြ အစာေၾကညက္မႈႏႈန္း တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု ကြဲျပားပါတယ္။ သစ္သီးေတြက အစာေၾကလြယ္တာမုိ႔ အရင္စားပါ။ သစ္သီးေတြကို ထမင္းမစားခင္ ၁ နာရီ သုိ႔မဟုတ္ ထမင္းစားျပီးေနာက္ ၂ နာရီအၾကာမွ စားသုံးသင့္ပါတယ္။ ထမင္းစားျပီးျပီးခ်င္း သစ္သီးစားပါက ေကာင္းစြာ ေၾကညက္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

လက္ဖက္ရည္

လက္ဖက္ရြက္ဟာ အက္ဆစ္သဘာဝရိွျပီး အစာေျခဖ်က္မႈျဖစ္စဥ္ကို ထိခုိက္ေစပါလိမ့္မယ္။ ထမင္းထဲမွာ ပရိုတိန္းဓာတ္စားသုံးခဲ့ပါက လက္ဖက္ဆီက အက္စစ္ဟာ ပရုိတိန္းေတြ မာေက်ာေစျပီး အစာေျခဖ်က္မႈ အခက္အခဲ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ထမင္းစားျပီးေနာက္ ခ်က္ခ်င္း လက္ဖက္ရည္ေသာက္တာက ခႏၶာကိုယ္မွ သံဓာတ္စုပ္ယူမႈ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။

Ref: healthxchange

193 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.