ညသန္းေခါင္ တစ္ေရးႏုိးလုိ႔ ျပန္အိပ္မေပ်ာ္တဲ့အခါ…

fall-back-asleep.jpg

ညအိပ္မေပ်ာ္တဲ့အခါမွာ တီဗီထုိင္ၾကည့္၊ ဖုန္းထ ပြတ္တာမ်ဳိးက လုံးဝမလုပ္သင့္တဲ့ အရာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိ ညသန္ေခါင္း တစ္ေရးႏိုးလုိ႔ ျပန္အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ျဖစ္မႈေတြက လူတုိင္းၾကဳံေတြ႔ရတဲ့ ျပသနာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အျမန္ဆုံးျပန္အိပ္ေပ်ာ္ေစႏုိင္တဲ့ အခ်က္တခ်ဳိ႕ကို တင္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

အိပ္ရာကေန ထပါ

ဒါက ကုိယ္သိထားတာနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အိပ္ရာကေနထ၊ တျခားအခန္းတစ္ခုခုသို႔ သြားျပီး အဲဒီမွာ မိနစ္ ၂၀ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ေနပါ။ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကို ၾကည့္၊ ဆိုဖာေပၚထုိင္ ဒါမွမဟုတ္ မဂၢဇင္းတစ္ခုခုဖတ္ပါ။ မိမိေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကို အာရုံစူးစုိက္ပါ။ အိပ္မေပ်ာ္တာကို ေတြးမေနပါနဲ႔။ အိပ္ခ်င္လာပါလိမ့္မယ္။

စာဖတ္ပါ

မီးမွိန္မွိန္ေလးထားျပီး စာဖတ္ၾကည့္ပါ။ အရင္ဖတ္ဖူးျပီး သားစာအုပ္တစ္ခုခုေကာက္ယူျပီး လွန္ေလွာၾကည့္ပါ။ မ်က္စိေညာင္းျပီး ျပန္အိပ္ခ်င္လာပါလိမ့္မယ္။

အလင္းေရာင္

အခန္းထဲ အလင္းေရာင္ သိပ္မမ်ားေစဖုိ႔ ေသခ်ာဂရုစုိက္ပါ။ ေတာက္တဲ့ အလင္းေရာင္က လန္းဆန္းမႈျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ျပန္အိပ္ေပ်ာ္ႏုိင္ေအာင္ အလင္းအေမွာင္ကို ေသခ်ာဂရုစိုက္ပါ။

စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ေနပါ

တရားထုိင္၊ ေယာဂက်င့္ဖူးပါက ဒီခ်ိန္ဟာ အသုံးခ်ဖုိ႔ အခ်ိန္ေကာင္းပါပဲ။ အသက္ျပင္းျပင္းရွဴရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းတခ်ဳိ႕ ျပဳလုပ္ျပီး စိတ္ျငိမ္ေအာင္ထားပါ။

နာရီမၾကည့္ပါနဲ႔

နာရီကို စိုက္ၾကည့္ေနျခင္းက အိပ္မေပ်ာ္လုိ႔ စိတ္တုိေစရုံမက နာရီက အလင္းေၾကာင့္ မ်က္စိေတြ လန္းဆန္းသြားေစႏုိင္ပါတယ္။

အသံဖုိင္တစ္ခုခုနားေထာင္ပါ

နားၾကပ္ထုိးျပီး နားေထာင္ရုံပဲ နားေထာင္ပါ။ တစ္စုံတစ္ဦးကေန အိပ္ရာဝင္ပုံပင္ ဖတ္ျပေနတာမ်ဳိးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။ ဒါေပမယ့္ အရမ္းသည္းထိပ္ရင္ဖုိျဖစ္ရတာေတြ နားမေထာင္ပါနဲ႔။

Ref: Shefinds

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.