ခ်ိစ္နဲ႕ ၀ိုင္နီဟာ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလ်ွာ့ခ်ရမွာ အေရးပါ

istock-000069860005-medium.jpg
၀ိတ္ခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားတဲ့အခါ ပါစတာလိုမ်ိဳး အစားအေသာက္ေတြ ေခ်ာကလက္စတာေတြအျပင္ ခ်ိစ္ကိုလည္း ေရွာင္ရမယ္လို႔ ဆိုထားဖူးၾကပါတယ္။ ဒီအခ်က္က ပိန္လည္းပိန္ခ်င္၊ ခ်ိစ္လည္း မစြန္႕လႊတ္ႏိုင္သူေတြအတြက္ေတာ့ သတင္းဆုိးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူတုိ႕အတြက္ ေနာက္ထပ္ သတင္းေကာင္းေလးက ရွိေနျပန္ပါတယ္။ ခ်ိစ္ၾကိဳက္တဲ့သူေတြ ေပ်ာ္သြားမယ့္ သတင္းေလးပါ။
 
ဒိန္းမတ္ Aarhus တကၠသိုလ္က သုေတသီေတြက  ခ်ိစ္ကို သင့္ေတာ္တဲ့ ပမာဏေလာက္သာ စားျပီးအလြန္အက်ြံမစားဘူးဆုိရင္ ဒါဟာက်န္းမာေရးနဲ႔ေတာင္ ညီညြတ္ပါတယ္တဲ့။ေလ့လာေတြ႕ရွိသူေတြရဲ႕ အဆိုအရ ခ်ိစ္ကိုစားသံုးသူေတြဟာ butyric အက္ဆစ္ျမင့္သြားတဲ့အတြက္ ဒါဟာအ၀လြန္ျခင္းကို မျဖစ္ေတာ့ပဲ ေကာလက္စထေရာကိုေတာင္ ေလ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ သူနဲ႔အတူ ေနာက္ထပ္ အက်ိဳးျပဳေပးတဲ့ အရာကေတာ့ အနီေရာင္၀ိုင္ (၀ိုင္နီ) ပါပဲ။ ဒါလည္း အလြန္အမင္းေသာက္သံုးျခင္း မလုပ္ဘူးဆုိရင္ က်န္းမာေရး ေကာင္းေစပါတယ္။
 
ဒါ့ေၾကာင့္ ဘယ္အရာကိုမွ အလြန္အက်ဴးမစားသံုး၊ မေသာက္သံုးဘူးဆုိရင္ က်န္းမာေရးနဲ႕ ကိုက္ညီျပီး အသက္ရွည္ရွည္ေနႏိုင္မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သံုးသပ္ထားပါတယ္။
 

Ref:yourtango

45 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.