အမ်ဳိးသားလိင္အဂၤါ ပိုမိုၾကာရွည္ေတာင့္တင္းႏုိင္ေစဖုိ႕ စားေပးရမယ့္ အစားအစာမ်ား

ob_8fa3d7_53a0d48f9b999-cosmo-sad-man-and-woma.jpg

လိင္အဂၤါအခ်ိန္ပိုမိုၾကာရွည္တင္းမာေစမယ့္ အစားအစာေတြရိွမွန္း သိျပီးျပီလား။ Delhi အေျခစုိက္ Sri Balaji Action Medical Institute က လိင္မႈေဗဒပညာရွင္ Dr Vijay Singhal က ေယာက်္ားလိင္အဂါၤတင္းမာမႈအတြက္ စားသုံးႏုိင္တဲ့ အစားအစာစာရင္းေတြကို ခုလို ျပဳစုေပးထားပါတယ္။

ဖရဲသီး၊ သေဘၤာသီးနဲ႔ ငွက္ေပ်ာသီး (potassium ဓာတ္ၾကြယ္ဝ) က ေသြးလႊတ္ေၾကာေတြ က်ယ္လာေစျခင္းျဖင့္ ေသြးစီးဆင္းမႈ တုိးျမင့္ေပးျပီး လိင္အဂၤါေတာင့္တင္းမႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ 

အခြံမာအေစ့၊ ႏုိ႔နဲ႔ ဒိန္ခ်ဥ္မွာ အမ်ဳိးသားေဟာ္မုန္းအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ zince ဓာတ္ပါဝင္ပါတယ္။ ဒါဟာ လိင္အဂါၤေထာင္မတ္ႏုိင္ျခင္းအတြက္ လုိအပ္တဲ့ဓာတ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္ ၾကက္သြန္ျဖဴနဲ႔ ၾကက္သြန္နီမွာလည္း ေသြးစီးဆင္းမႈ တုိးျမင့္ေစတဲ့ allicin ပါဝင္တယ္။

ထိုနည္းတူ ေခ်ာကလက္အနက္ေရာင္ေတြမွာ ေသြးလည္ပတ္စီးဆင္းမႈ တုိးျမင့္ေပးတဲ့ flavanoids ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

Omega 6 အဆီအက္ဆစ္ေတြနဲ႔ arginine ၾကြယ္ဝတဲ့ သစ္ၾကားသီးက nitric oxide ထုတ္လုပ္မႈ အေထာက္အကူျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ ေသြးလြတ္ေၾကာသက္ေသာင့္သက္သာရိွေစျပီး ေသြးလည္ပတ္မႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

တစ္ခုသိထားရမွာက ဆီးခ်ဳိေရာဂါက လိင္အဂၤါေတာင့္တင္းႏုိင္မႈ အားနည္းျခင္း ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဆီးခ်ဳိသမားေတြအတြက္ သၾကားဓာတ္ပမာဏနဲ႔ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့ ေန႔စဥ္ပုံမွန္အစားအစာ ထိန္းသိမ္းဖုိ႔ အေရးၾကီးပါတယ္။

ေသြးတုိးေရာဂါ ခံစားသူေဝဒနာရွင္ေတြ လိင္အဂၤါေတာင့္တင္းႏုိင္မႈျပသနာ ရင္ဆိုင္ရႏုိင္ျပီး ဆားေလွ်ာ့စား သင့္ပါတယ္။

Ref: TOI 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.