ရင္ေသြးကို ႏုိ႔ခ်ဳိတုိက္ေကြ်းေနရတဲ့ မိခင္ေတြအတြက္ အာဟာရျဖစ္အစားအစာမ်ား

breastfeeding-snacks.jpg

ကေလးႏုိ႔တုိက္တာ အားအင္မ်ားစြာ ယုတ္ေလွ်ာ့ေစပါတယ္။ ဒီေတာ့ မိခင္ေတြ အျမဲဗုိက္ေနဆာတာ အံ့အားသင့္စရာမရိွပါဘူး။ ဗိုက္အျမဲျဖည့္ထားဖုိ႔က အေရးၾကီးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဝိတ္အရမ္းတက္ေစတဲ့ က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီညြတ္တဲ့ အစားအစာေတြ သုံးေဆာင္ရမယ္လုိ႔ မဆုိလုိပါဘူး။ ႏို႔ခ်ဳိတုိက္ေကြ်းေနတဲ့ မိခင္ေတြအတြက္ အၾကံျပဳထားတဲ့ အာဟာရျဖစ္အဆာေျပအစားအစာေတြကေတာ့ ….

၁။ အခြံမာအေစ့

အခြံမာအေစ့ေတြဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ကုိက္ညီတဲ့ ျပည့္ဝဆီနဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ ရရိွေစတဲ့ ပရိုတိန္းအရင္းအျမစ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

၂။ ၾကက္ဥျပဳတ္

ၾကက္ဥျပဳတ္မွာ ပရိုတိန္းဓာတ္ အျပည့္အဝပါဝင္တာေၾကာင့္ ကေလးျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ေနတဲ့ မိခင္မ်ားအတြက္ သင့္ေတာ္တဲ့ေရြးခ်ယ္စရာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

၃။ ပန္းသီးေျမပဲေထာပတ္ဆမ္း

ဒီေပါင္းစပ္မႈက ပရိုတိန္းဓာတ္နဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္ ရရိွေစပါလိမ့္မယ္။ ေျမပဲေထာပတ္က ဗိုက္ျပည့္ေစဖုိ႔ အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့ အဆီနဲ႔ ပရုိတိန္းဓာတ္တုိ႔က တစ္ေန႔တာလိုအပ္တဲ့ အားအင္ေတြ ရရိွေစပါတယ္။

၄။ ဒိန္ခ်ဥ္

ဒိန္ခ်ဥ္က ကယ္လ္ဆီယမ္နဲ႔ ပရိုတိန္းဓာတ္အရင္းအျမစ္ေကာင္းတစ္ခုျဖစ္ျပီး ေန႔ခင္းပုိင္းအစာေျပအတြက္ သုံးေဆာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔အတူ အာဟာရပိုျဖစ္ေစတဲ့ အသီးေတြေပါင္းစပ္ သုံးေဆာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ခ်ဳိျပီအနံ႔အသက္ရိွတဲ့ ဒိန္ခ်ဥ္ေတြ ေရွာင္ပါ။

၅။ အသီးအရြက္သုပ္

သန္႔ရွင္းလတ္ဆတ္တဲ့ အသီးအရြက္သုပ္တစ္ပြဲက ေလာေလာလတ္လတ္မိခင္ေတြအတြက္ အာဟာရျဖစ္အစာေျပအျဖစ္ ျပင္ဆင္စားသုံးႏုိင္ပါတယ္။ အသီးအရြက္ေတြမွာ ေရဓာတ္ထိန္းသိမ္းေပးမယ့္ ေရပမာဏျမင့္မားစြာ ပါဝင္ပါတယ္။

၆။ ေထာပတ္သီး

ျပည့္ဝဆီ အျပည့္ပါဝင္တဲ့ ေထာပတ္သီးက ကေလးျပဳစုတဲ့မိခင္ေတြအဖုိ႔ ဗီတာမင္-စီနဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္ ရရိွေစပါတယ္။

Ref: thehealthsite

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.