ခရီးသြားျခင္းဟာ ၊ တန္ဖိုးႀကီး ပစၥည္းအသစ္တစ္ခုကို ၀ယ္ယူျခင္းထက္ ပိုမို စိတ္ေက်နပ္မႈ ျဖစ္ေစ

6358908812160572112044821186_travalot.jpg
သင့္မွာ နည္းပညာျမင့္ တန္ဖိုးႀကီး တီဗြတစ္လံုးနဲ႔ အားလပ္ရက္ ခရီးစဥ္ တစ္ခုနဲ႔ ဘာကိုေရြးမလဲဆိုတဲ့ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ ရလာရင္ေတာ့ ခရီးထြက္ဖို႔ကို ေရြးခ်ယ္ဖို႔ သိပၸံပညာက ေျပာျပလာပါတယ္။ လူအမ်ား လက္ခံထားၾကတာက ေနာက္ဆံုးေပၚ iPhone လိုမ်ိဳး နည္းပညာျမင့္ၿပီး ေခတ္မီတဲ့ အသံုးအေဆာင္ ပစၥည္းေတြက ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ေပးႏိုင္တယ္ဆိုေပမယ့္ ခရီးသြားျခင္း ၊ ေနရာသစ္ေတြ ေတြ႔ရွိျခင္းတို႔လို အေတြ႔အႀကံဳေတြက သင့္ကို ပိုၿပီး စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာေက်နပ္မႈ ေတြကို ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။
 
Cornell တကၠသိုလ္မွာ စိတ္ပညာဆိုင္ရာ ပေရာ္ဖက္ဆာ တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ေဒါက္တာ Thomas Gilovich ဟာ ပိုက္ဆံနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈၾကားက ဆက္စပ္ေနမႈကို သုေတသနျပဳလုပ္လာခဲ့တာ ဆယ္စုႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာခဲ့ ပါၿပီ။ "A Wonderful Life: Experiential Consumption and the Pursuit of Happiness" ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀ခဲ့တဲ့ သူ႔ရဲ ႔ သုေတသန မွာေတာ့ သူေျပာျပခဲ့တာက  “ေပ်ာ္ရႊင္မႈရဲ ႔ ရန္သူဟာ က်င့္သားရသြားျခင္းပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစမယ္လို႔ထင္တဲ့ အရာေတြကို ၀ယ္ယူၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခဏပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ရတာပါ။ က်င့္သားရလာေတာ့လည္း မေပ်ာ္ေတာ့ပါဘူး” လို႔ ဆိုထားပါတယ္။
 
ဒါတင္မကေသးပဲ တစ္စံုတစ္ခုကို ၀ယ္ယူလိုက္ျခင္းရဲ ႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဟာ ခဏတာသာ ျဖစ္ေပမယ့္ ခရီးသြားရျခင္းရဲ ႔ အမွတ္တရေတြက တစ္သက္လံုး က်န္ရွိေနႏိုင္တယ္လို႔လည္း ထို ပေရာ္ဖက္ဆာက ေရးသား ထည့္သြင္း ေျပာျပထားပါေသးတယ္။
 
Ref:starpulse
 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.