အေတာမသတ္ႏုိင္တဲ့ အစာစားလုိစိတ္ကို ခ်က္ခ်င္းပင္ တြန္းလွန္ေပးမယ့္ နည္းလမ္းမ်ား

suppress-appetite-e1437156322713-630x350_1.jpg

အာသာျပင္းျပမႈ ခုခံတြန္းလွန္ဖုိ႔ အစာႏွစ္ဆစား ပါသလား။ အစာစားလုိမႈ ေလ်ာ့နည္းေစမယ့္ ထိေရာက္တဲ့နည္းလမ္းေတြ ေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။ 

အာလူးျပဳတ္

သင့္စားေသာက္ဖြယ္စာရင္းမွာ အာလူးျပဳတ္ (အခြံမႏႊာ) မလြဲမေသြ ရိွေနရပါမယ္။ ဒီအာလူးျပဳတ္နဲ႔အတူ အာဟာရဓာတ္ပါဝင္ပစၥည္းၾကြယ္ဝျပီး ကယ္လုိရီနည္းပါးတဲ့ ေကာင္းမြန္တဲ့အစားအစာ ရရိွႏုိင္ျပီး အခ်ိန္ၾကာၾကာ တင္းသိမ္မႈ ျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။

အဆီ

သင့္ေန႔စဥ္ပုံမွန္အစားအစာကေန အဆီေတြ ဖယ္ရွားသင့္ပါတယ္။ အသားေလးတစ္တုံးက သစ္သီး သုိ႔မဟုတ္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ထက္ အာသာေျပေစပါလိမ္မယ့္။

ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္း

ဒါ အထူးဆန္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းက အစာစားလုိစိတ္ ေလွ်ာ့နည္းေစႏုိင္ပါတယ္။ အစပုိင္းမွာေတာ့ ဗုိက္ပိုဆာေစေပမယ့္ ေခြ်းအတန္အသင့္ထြက္ျပီဆုိရင္ ဇီဝျဖစ္စဥ္ေႏွးေကြးျပီး အာသာျပင္းျပမႈ ေလွ်ာ့နည္းေစပါလိမ့္မယ္။

ေရွာက္ခါးသီးၾကီး

ဒီအ့ံမခန္းဖြယ္သစ္သီးက အဆီနဲ႔ ေသြးထဲ သၾကားဓာတ္ပါဝင္မႈ ပုံမွန္ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေနာက္ ထမင္းစားတုိင္း လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ညွစ္ယူထားတဲ့ ေရွာက္ခါးသီးၾကီးေဖ်ာ္ရည္ သုံးသူေတြဟာ သုံးလအတြင္း ၆ ေပါင္က်ေစေၾကာင္း ေလ့လာမႈေတြက ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ 

Ref: FLA 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.