မနက္ခင္း အိပ္ယာမထႏုိင္သူေတြ စားသုံးသင့္တဲ့ အစားအစာမ်ား

5777093495_9d85ba5543_b_oatmeal-chocolate-750x500.jpg

သင္ဟာ အျမဲပင္ပန္းႏြမ္းတတ္သူဆုိရင္ မနက္ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ ေမွ်ာ္လင့္မိပါလိမ့္မယ္။ မိမိ စားလုိက္တဲ့ မနက္စာက ျခားနားမႈ ဖန္တီးျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ မနက္ခင္း သင့္ေတာ္မွန္ကန္တဲ့ အစားအစာေတြ စားသုံးျခင္းက အာရုံစူးစုိက္မႈနဲ႔ စြမ္းေဆာင္မႈ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစႏုိင္ျပီး ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈ ကင္းေဝးေစပါတယ္။ မနက္အိပ္ရာမထႏုိင္ျဖစ္ပါက အားအင္ျမင့္တင္ေပးတဲ့ အစားအစာေတြ ရိွပါတယ္။

၁။ ေျမပဲေထာပတ္

မိမိေပါင္မုန္႔ကင္ေပၚ ေျမပဲေထာပတ္ သုတ္ျပီး ငွက္ေပ်ာသီးနဲ႔ တြဲဖက္စားသုံးပါ။ အခြံမာအေစ့/အသီးစားသုံးတာက ဗုိက္ျပည့္ေစရုံမက အားအင္ေတြျဖည့္တင္းေပးပါတယ္။

၂။ အုတ္ဂ်ဳံမႈန္႔

ကာဗြန္ဟုိက္ဒရိတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ မနက္စာ သုံးေဆာင္သူေတြ အဆီမ်ားတဲ့ပုံမွန္စားေနက် အစားအစာေတြသာ စားသုံးသူေတြထက္ လန္းဆန္းႏုိးၾကားမႈ ပိုျဖစ္ၾကတယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။

၃။ ၾကက္ဥ

မနက္ ၾကက္ဥ ၂ လုံးစားတဲ့ အရြယ္ေရာက္ျပီးသူေတြ မနက္အစာေျပအျဖစ္ ေပါင္မုန္႔ေလးသာ စားသူေတြထက္ အားအင္ပိုရိွၾကေၾကာင္း International Journal of Obesity က သုေတသနက ဆုိပါတယ္။

၄။ ေခ်ာကလက္

ကဖိန္းဓာတ္တခ်ဳိ႕ ပါရိွတဲ့အျပင္ ေခ်ာကလက္မွာ theobromine နဲ႔ tryptophan ေခၚ လန္းဆန္းႏုိးၾကားေစတဲ့ အရာေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

၅။ ေရွာက္ခါးသီးၾကီး

ေရွာက္သီးမ်ဳိးဝင္ အသီးေတြရဲ႕ အနံ႔က တက္ၾကြေအာင္ လႈ႔ံေဆာ္ေပးျပီး စိတ္ႏုိးၾကားတက္ၾကြမႈ ပိုျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ 

Ref: Simplemost  

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.