ဘာပဲစားစား ကိုယ္အေလးခ်ိန္မတက္ေအာင္ စီမံသုံးေဆာင္ၾကမယ္

not-gain-weight-630x350.jpg

အတုိင္းအခ်င့္နဲ႔စားတဲ့ အစားအစာဆိုတာ ကာဗြန္ဟုိက္ဒရိတ္နဲ႔ အဆီမ်ားတဲ့ ကယ္လုိရီအစားအစာေတြစတဲ့ အစားအစာေတြ ေရွာင္ျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သတင္းေကာင္းက ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်ဆင္းမႈျဖစ္စဥ္ကို အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္မယ့္ အခြင့္အေရးတစ္ခု ရိွပါတယ္။ ကိတ္မုန္႔စတဲ့ ဖုတ္ထားတဲ့ အစားအစာမ်ဳိး၊ ေရခဲမုန္႔စတဲ့ အစားအစာေတြကို လုံးဝစြန္႔လႊတ္စရာ မလုိအပ္ပါဘူး။ ကုိယ္အေလးခ်ိန္မတက္ေအာင္ အစားအေသာက္ေတြကို သုံးေဆာင္ရာမွာ သူ႔အခ်ိန္နဲ႔သူ ရိွပါတယ္။

မနက္စာအတြက္ ကာဗြန္ဟုိက္ဒရိတ္ေတြ စားရန္အသင့္ေတာ္ဆုံးျဖစ္ျပီး မနက္ ၁၀ နာရီ မတုိင္ခင္ စားေပးပါက အဆီေတြဟာ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈျဖစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္မွ ေန႔ဘက္ ကယ္လိုရီေတြ ကုန္ခန္းေစဖုိ႔ အခ်ိန္အလုံအေလာက္ ရိွပါတယ္။

ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်ျပီး အသင့္ေတာ္ဆုံး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ထိန္းသိမ္းလုိပါက ထမင္းကို အခ်ိန္အတိအက် သတ္မွတ္သုံးေဆာင္သင့္ပါတယ္။ မနက္စာကို မနက္အိပ္ယာႏုိးျပီး ၁ နာရီအၾကာမွာ သုံးေဆာင္တာ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္နပ္ (ေန႔လယ္စာ) မွာ ေနာက္ထပ္ ၄ နာရီခြဲၾကာျပီးမွ သုံးေဆာင္ရန္ လုိအပ္ပါတယ္။

ထမင္းစားခ်ိန္ အၾကာၾကီးျခားပါက ဗုိက္ပိုဆာျပီး ပိုစားႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ အစာအိမ္မွ အစာေျခခ်က္ခ်ိန္ အလုံအေလာက္ ရရိွဖုိ႔အတြက္ ညမအိပ္ခင္ အနည္းဆုံး ၃ နာရီအလုိမွာ သုံးေဆာင္ပါ။ 

Ref: FLA 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.