ေကာ္ဖီမေသာက္ဘဲ မနက္ခင္း ႏုိးၾကားလန္းဆန္းေစမယ့္ နည္းလမ္းတခ်ဳိ႕

4c9ef7b4-af57-4f79-9dfc-8a8d7304e107.jpg
ကဖိန္းဓာတ္ေလွ်ာ့ခ်င္တယ္ ဒါမွမဟုတ္ အဆုိးဆုံးအေနနဲ႔ ေကာ္ဖီကို ေခါင္းထဲရွင္းပစ္ ျပီး အိမ္ကေနမထြက္ခင္ လန္းလန္းဆန္းဆန္း ျဖစ္လုိရင္ ေကာ္ဖီမပါဘဲ အေထာက္အကူျဖစ္ေစမယ့္ နည္းလမ္းတခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။ 
 
၁။ အိမ္ျပင္ထြက္ပါ 
ဝရန္တာကို ထြက္ သုိ႔မဟုတ္ ျပတင္းေပါက္က တဆင့္ ေခါင္းကို အျပင္ထုတ္ပါ။ အိမ္ထဲေလထုနဲ႔ မတူတဲ့ ေလထု ရွဴရုိက္တဲ့ ဒီအခုိက္အတန္႔ေလးက စိတ္ဖိစီးမႈ ေလွ်ာ့နည္းေစျပီး ႏုိးၾကားလန္းဆန္းေစပါတယ္။ မနက္ခင္း ေနေရာင္ျခည္ရိွပါက မ်က္ႏွာေပၚ အလင္းေရာင္က်ေရာက္ေစပါ။ လန္းဆန္းတက္ၾကြေစျပီး စိတ္ခံစားခ်က္ ခ်က္ခ်င္းတိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါလိမ့္မယ္။ 
 
၂။ ေျခေခ်ာင္းေတြ တုိ႔ထိေပးပါ 
မနက္အိပ္ယာထျပီးျပီးခ်င္း ေျခလက္ေတြ ဆန္႔တန္းပါ။ ေျခေခ်ာင္းေတြ လွမ္းဆြဲျခင္းက ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလုံးရိွ ၾကြက္သားေတြ ဆန္႔ျပီး ညတုန္းက ေႏွးေကြးသြားတဲ့ ေသြးလည္ပတ္မႈကို လ်င္ျမန္ေစပါလိ္မ့္မယ္။ ဒီနည္းျဖင့္ ေသြးဖိအား ပိုေကာင္းျပီး ဦးေႏွာက္မွ ေအာက္စီဂ်င္ ပုိမိုရေစပါလိမ့္မယ္။ 
 
၃။ ေရေအးတစ္ခြက္ေသာက္ပါ 
အေအးဓာတ္က ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလုံး လည္ပတ္မယ့္ ေသြးေတြ ပိုပုိ႔လႊတ္ျပီး ဦးေႏွာက္ဆီ ပိုမိုလ်င္ျမန္စြာ ေရာက္ရိွေစတဲ့ adrenaline အရည္ကို ထုတ္ေပးပါတယ္။ ေရေအးေသာက္ျခင္းရဲ႕ အက်ဳိးေက်းဇူးက အိပ္ေနစဥ္ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ေရဓာတ္ခန္းေျခာက္ျပီးေနာက္ ခ်ည့္နဲ႔ေနတဲ့ ဆဲလ္ေတြကို ့ျပန္လည္သက္ဝင္လႈပ္ရွားေစပါတယ္။ 
 
၄။ ရယ္စရာ YouTube ဗီြဒီယုိတစ္ခုခု ဖြင့္ၾကည့္ပါ 
သင္ဟာ ေန႔စဥ္ အြန္လုိင္း အသုံးျပဳပါက ခ်က္ခ်င္း ေပ်ာ္ျမဴးေစႏုိင္တဲ့ ရယ္ရႊင္စရာYouTube ဗီြဒီယုိတခ်ဳိ႕ ေတြ႔မိမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါက မနက္ေစာေစာစီးစီး ႏိုးၾကားတက္ၾကြေစမယ့္ နည္းလမ္းေကာင္းတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ရယ္ေမာျခင္းက ခႏၶာကိုယ္အျပင္ စိတ္ကိုပါ ႏုိးၾကားေစတဲ့့ endorphin ထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။ 
 
Ref:finelivingadvice
 
 
 
 
 
 
 
 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.