ေလ့က်င့္ခန္းမလုိိပဲ အစားအေသာက္ျဖင့္ ဝိတ္ခ်နည္းမ်ား

7169ada5-8053-4bb5-8308-a1680a91706d.jpg
အာဟာရစားသုံးမႈ အနည္းငယ္ေျပာင္းလဲလိုက္ပါ။ ဗုိက္သားမွ အဆီေတြ ဖယ္ရွားေပးပါလိမ့္မယ္။ ဒီေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ပဲ သင့္ကို ၀ိတ္က်ေစမယ့္ စားသံုးမႈပံုစံတစ္ခ်ိဳ႕ကို ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။
 
အုတ္ဂ်ဳံကို နံနက္စားအျဖစ္သုံးေဆာင္ပါ 
အုတ္ဂ်ဳံယာဂုမွာေတြ႔ရတဲ့ ေပ်ာ္ဝင္ႏုိင္တဲ့ အမွ်င္ဓာတ္နဲ႔ ပန္းသီးက ဝမ္းဗုိက္မွ အဆီပိုေတြ ဖယ္ရွားရာမွာ အရမ္းထိေရာက္ပါတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္ ၂၅ ကေန ၃၀ ဂရမ္ ေန႔စဥ္စားသုံးေပးသင့္ေၾကာင္း ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား အၾကံျပဳထားပါတယ္။ 
 
Green tea ေသာက္ပါ
ေန႔စဥ္ green tea (၂) ခြက္ေသာက္ စစ္တမ္းတစ္ခုမွာ ပါဝင္စမ္းသပ္ခံသူေတြဟာ တျခားသူမ်ားထက္ အဆီအႏွစ္ ၅ ဆ ပိုမိုဆုံးရႈံးၾကပါတယ္။ Green tea မွာ ေတြ႔ရတဲ့ catechins က အဆီ ယုိယြင္းပ်က္စီးမႈ ပိုျမန္ေစတယ္လို႔ သိပၸံပညာရွင္မ်ားအဆိုအရ သိရပါတယ္။ 
 
အခြံမာအသီးနဲ႔ အဆီအက္စစ္နဲ႔ အဆီေတြ စားသုံးပါ 
တခ်ဳိ႕အဆီေတြနဲ႔ အခြံမာသီးေတြမွာ ေတြ႔ရတဲ့ အဆီအက္စစ္တို႔က အဆီအႏွစ္ေတြ ဖယ္ရွားရာမွာ အလြန္အေထာက္အကူျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ 
 
ႏို႔သုံးထုတ္ကုန္ေတြ စားေပးပါ
ႏုိ႔သုံးထုတ္ကုန္ပစၥည္းေတြက ၾကြက္သားေတြၾကီးထြားေစျပီး အဆီစုေဆာင္းမႈ ပိုေလွ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ 
 
Ref:finelivingadvice
11 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.